MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Snikkaren goes FREMO

 Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Snikkaren goes FREMO
    Sendt: 25 februar 2011 kl. 19:06
Da har jeg vel endelig tatt steget uti det med begge beina. Etter treffet på Nærbø, så ble jeg akutt hekta på Fremo. Nå er min "viten" nokså begrenset, så er det godt å få kyndig hjelp fra mentorene i kjelleren på Vitenfabrikken.Wink Har fått laget noen endestykker, så nå må man i tenkeboksen å finne ut hva man skal lage. Har flere ideer fra Buskerud og Rogaland:
Sirevåg, Nakkerud, Katfoss jernbanebru på Geithus, noen steder jeg har vært bosatt....Cool

Men man må jo være realist også...
Får begynne med en strekningsmodul først.... Smile





Endret av Snikkaren - 01 april 2011 kl. 16:16
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Espen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 255
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Espen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 februar 2011 kl. 20:05
Jillt
Mange gode konsulenter på Vitenfabrikken Big smile
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital.
Til toppen
terje-o Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 259
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér terje-o Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 februar 2011 kl. 23:00
Vi har kjempetru på Ove, har mistanke om at han er helt ekte snekker, han ferska meg i slurvete montering av fresemal etter kun få minutter i går Big smile

Slike holdninger må føre til kjemperesultater, ingen grunn til å "være realist" i starten, det er jo ikke så mange andre av oss på Vitenfabrikken som plagest av sliktSmile

Velkommen skal du være!

Med Helsing
for MJBV
Terje O  


Endret av terje-o - 25 februar 2011 kl. 23:00
Til toppen
Ørjan Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Medlem siden: 06 november 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 816
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ørjan Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 februar 2011 kl. 12:21
Det er så flott at vi kan "omvende" folk i "rett" retningBig smile
Hjertlig velkommen skal du være, Ove! Va godt dere likte turen te Nibbø!
 
 
 
 
Hekkan te Tyrkleif.... Voll du lissom....


Endret av Ørjan - 26 februar 2011 kl. 14:38
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 februar 2011 kl. 13:28
Skikkele kosele å bli med i gjengen... Wink
Er nok "ydmyk" og realist i starten, men går nok fort øve er eg redd... LOL

Sitat: terje-o terje-o skrev:

.... ferska meg i slurvete montering av fresemal ......

Jeg skal prøve å la det ligge..., men er jo greit å ha noe i bakhånd når mine feil blir mobba...Wink

Sitat: Ørjan Ørjan skrev:

........likte turen te Voll!

Jeg vil nå si Nibbø. Då våkna gutten i meg igjen....Tongue

Me får nå sjå kos det går framøve.
Blir litt oppdateringer når det skjer ting...


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Ørjan Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Medlem siden: 06 november 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 816
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ørjan Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 februar 2011 kl. 14:39
Tyrkleif te tusen... retta opp nå...
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 08 mars 2011 kl. 22:03
Quota fra en annen tråd....:  Nå blir det nok en rett modul i første omgang på meg, men hvilke landskap er "mangelvare? Jeg synes litt spektakulært landskap er kult....
Men det må jo kunne transporteres og lagers under normale forhold.... Wink
Min tanke ligger på ett parti fra "indre Stambane", med ett juv i Gjesdal.... Men må sjekke ut noe bakgrunnstoff om den planlagte traseen... Å få med alt på en modul blir jo umulig, så jeg får inngå noen kompromisser... Sønnen min vil plent ha med "Den kvida brunå..."Wink Men er redd at linja i si tid ble stukket "ut" i tunnel... 
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
jevistad Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Status: Utlogget
Points: 1268
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér jevistad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2011 kl. 16:29
Sitat: Snikkaren Snikkaren skrev:

Sønnen min vil plent ha med "Den kvida brunå..."Wink Men er redd at linja i si tid ble stukket "ut" i tunnel... 
Kanskje han er inne på noe?
Jeg har fortsatt ikke fått studert noen stikningsdokumenter, men utifra kvalifisert (?) gjetning må linja sannsynligvis ha krysset der et sted for å ikke få for skarp kurve ved Byrkjedal.(R=min500m)
Kanskje noe slikt:
Jeg ser vel for meg en del rasoverbygg i dette områdetLOL
 
Apropos det, bruer er jo et fint "tema", rasoverbygg også, det har jeg kun sett på noen østerrikske moduler.
 


Endret av jevistad - 09 mars 2011 kl. 16:31
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2011 kl. 17:36
Ser man det, "kvalifisert gjetning" duger for meg... Wink
Her er det mange detaljer å få med seg, så må nok ut i felten til helga og knipse og måle opp...,
men da håper jeg at alt det hvite som kom ned i formiddag forsvinnerErmm Utenfor den øvre tunnelen går gamleveien fremdeles, og på motsatt side av elva er det også rester av den gamle kjerreveien...

Kan bli interessant med rasoverbygg... Får se hva vi kan få med....Wink
Blir vel litt "tatl" på VF i morgen kveld...
HandshakeTakker for "kvalifisert" bidrag...Wink
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
jevistad Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Status: Utlogget
Points: 1268
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér jevistad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2011 kl. 18:24
Sitat: Snikkaren Snikkaren skrev:

Blir vel litt "tatl" på VF i morgen kveld...
HandshakeTakker for "kvalifisert" bidrag...Wink
Jepp, jeg kan jo også foreslå at du ved anledning inviterer Modelljernbaneverkets hovedkontor til befaring i Giljajuvet en helg det er fint vårvær, da blir det nok traségjetting på høy planWinkLOL
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2011 kl. 18:49
Det er jo nødt til å bli en "Høydare"....CoolWink
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 mars 2011 kl. 00:01
Bilde av den kvida brunå.Wink Den som er der idag, erstattet den første som er på bilde.
For meg uvist av hvilken grunn.


Endret av Snikkaren - 11 mars 2011 kl. 00:04
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
traiNman Se rullemeny
Veteran
Veteran
Avatar

Medlem siden: 07 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 500
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér traiNman Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 mars 2011 kl. 09:05
Sitat: jevistad jevistad skrev:

Sitat: Snikkaren Snikkaren skrev:

Blir vel litt "tatl" på VF i morgen kveld...
HandshakeTakker for "kvalifisert" bidrag...Wink
Jepp, jeg kan jo også foreslå at du ved anledning inviterer Modelljernbaneverkets hovedkontor til befaring i Giljajuvet en helg det er fint vårvær, da blir det nok traségjetting på høy planWinkLOL
 
Så kan vi sette oss under broen og synge........
 
Petter LOL
Til toppen
OleBinders Se rullemeny
Nykommer
Nykommer
Avatar

Medlem siden: 05 februar 2011
Land: Norge
Status: Utlogget
Points: 0
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér OleBinders Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 mars 2011 kl. 00:23

var jevt å høyra at ordå mine gjekk i god jordTongue 

vett'kje om eg er til stora hjelpå, men litt kan eg jo. Blir jevt med nokre småprojekt innimjødlå Big smile

Klarer du ikke fikse det med gaffateip, har du ikke brukt nok
Mvh Ole Anders Hetland
Til toppen
Øyvind Ø. Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 08 juli 2009
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 156
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Øyvind Ø. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 mars 2011 kl. 13:21
Spennende prosjekt dette Ove.
Fra elva i Giljajuvet og opp mot Skutenibbå blir det vel en høydeforskjell tilsvarende i HO på ca: 2900mm?
 
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......?
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 mars 2011 kl. 14:58
Ingenting er umulig, Øyvind. Men praktisk? Neppe.....  Wink
Flott og spektakulært..... Blir vel litt jobb for Fladjæren hage og anlegg.....LOLLOLWink
LOLBlir vel ett parti fra juvet, men vi får se litt utover våren hva som blir tatt med fra området.
Flere ting er jo også uklart ennå, f.eks lengde på dette. En to eller tre deler...

Men jeg gleder meg til våren:
Sitat: traiNman traiNman skrev:

Så kan vi sette oss under broen og synge........
 
Petter LOL


For da må vel Modelljernbaneverkets HQ og Fladjæren HA uti en rafting-flåte...LOL
Her er ett eldre bilde fra før den nye tunnelen kom, tatt litt nedenfor den kvida bruå.


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Øyvind Ø. Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 08 juli 2009
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 156
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Øyvind Ø. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 mars 2011 kl. 23:48
Sitat: Snikkaren Snikkaren skrev:

Ingenting er umulig, Øyvind. Men praktisk? Neppe.....  Wink
Flott og spektakulært..... Blir vel litt jobb for Fladjæren hage og anlegg.....LOLLOLWink
LOLBlir vel ett parti fra juvet, men vi får se litt utover våren hva som blir tatt med fra området.
Flere ting er jo også uklart ennå, f.eks lengde på dette. En to eller tre deler...

 
Trodde vel kansje at Fladjæren hage og anlegg for det mesta tok oppdrag i hager/parker og ikke
langt uti villmarka, men som du sier ingenting er umulig.
Vi får sende dem en forespørsel ?Smile
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......?
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 mars 2011 kl. 14:46
Knipsa noen bilder i Giljajuvet i dag:


Kjerreveien. Mange år siden veien ble brukt... Wink


Gamleveien. Skredlibekken kommer ned mellom to korte tunneler.


Den Kvida Bruå, med Rv45 i bakgrunnen.
Under her skal Petter "sitte" å synge, en fin vårdag....LOL


Bru-karet som er igjen på motsatt side av Rv45. Til høyre for tunnelen går gamleveien nedover i juvet.


Tidspunktet for min modul blir nok enn tørr sommerdag når vannføringa i Skredlibekken er mye mindre... Wink


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
helleland Se rullemeny
Nykommer
Nykommer
Avatar

Medlem siden: 31 mai 2010
Land: Norge
Status: Utlogget
Points: 475
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér helleland Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 mars 2011 kl. 17:57
Virkelig flotte bilder! Må ut i felten i sommer fant jeg ut nå... Voss-Skjervet-Granvin here I come! Wink

Går ikkje sangen sånn:

Under den hvite bro
Seiler en båt med to
Båten den hvælva
Og Kari hu skreik
--Ola (Petter) jeg elsker deg LOL
Mvh

Stein Helleland

~ DIESEL ONLY, PLEASE ~
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 16 mai 2011 kl. 16:57
Da er jeg igang med den første modulen.
Dette blir en modul hvor jeg skal prøve å feile...Wink Så får vi se hva resultatet blir...
Dette er ett parti som kan sees på kartet i ett tidligere innlegg.

Forbilde blir feil å kalle det, men her er området hvor Brekkå-modulen ligger.

Tatt fra motsatt side av dalen, ser tydelig traktorveien oppover til Brekkestølen.

Større bilde


Kartutsnitt:










Endret av Snikkaren - 16 mai 2011 kl. 16:59
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
jevistad Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Status: Utlogget
Points: 1268
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér jevistad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 16 mai 2011 kl. 18:17
Ser ut til å være flott snikkeriSmile
Gleder meg til fortsettelsen!
Til toppen
Ørjan Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Medlem siden: 06 november 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 816
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ørjan Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 16 mai 2011 kl. 20:44
Det der ser meget spennende ut. Er ikke ofte man ser slike profiler i Fremo!
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Til toppen
terje-o Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 259
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér terje-o Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 mai 2011 kl. 22:49
Dette blir greier Smile

Tar du turen innom på Vitenfabrikken torsdag?


Med Helsing
Terje O  
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 mai 2011 kl. 23:07
Må prøve det.Tongue Har vært travelt på alle kanter etter påske.....DisapproveWink
Trengs det hjelp med saga.....???LOL
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 desember 2011 kl. 20:30
Det går slettes ikkje fort, men men...

Skredlia:
Tilskjæring av landskapet....






Anleggsvirksomhet... Wink


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 desember 2011 kl. 13:45
Flyttet sviller og fått kappet til ledeskinner.
Gjenstår å tilpasse svillene cc 450mm (5,172)





Følger minstekravet ang. ledeskinner. Minimum 10m "inn på land".

Må få laget brukarene som brua skal ligge på.



Noen på VF'n antydet at man arbeider bedre under press...Wink
Får se om jeg rekker ferdigstillelse før Nærbø-treffet.LOL


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Ørjan Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Medlem siden: 06 november 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 816
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ørjan Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 desember 2011 kl. 14:16
At man jobber best under press stemmer meget godt!Wink
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 februar 2016 kl. 15:47
Zchnabel å fort tida går.

Før den første i det heletatt ble ferdig, har jeg begynt på modulen med utgangspunkt i bildene over.

Giljajuvet:
Dette blir en modul med 10 kasser, og som jeg har forstått av mine mentorer, så blir det første med stigning.

Nå blir det nok støy tenker jeg... Wink

12 m lang, stigning på ca 252mm på 9,6m inkl. overganger.
Passer best å ha magasin i enden. 
Lager to sett med bein, så modulen kan brukes begge veier...




Masse produksjon av avstivere, spor-underlag, endestykker...



Brekkå modulen blir bygget i dragsuget av Giljajuvet. Til orientering er det ca 1,5 km mellom de to stedene... Wink
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
MY1201 Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Medlem siden: 08 september 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 656
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér MY1201 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 februar 2016 kl. 17:24
17 meter modul? Thumbs Up
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 april 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 630
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 februar 2016 kl. 17:28
Brekkå: 1,2m
Giljajuvet 10 x 1,2m = 12m.


Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,092 sekunder.