NMJ nyheter |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Author | |
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i følge finn moe så er det umulig å lage damplok i plastikk! spurte han når det kom lok i plast og det var svaret jeg fikk. er rart roco, fleishman, hornby osv får dette til da....
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Vet at NMJ hadde samlet mye dokumentasjon til en Type 24 - før Brimalm kom dem i forkjøpet.
Hadde ikke blitt forbauset om de tok fram gamle dokumenter og blåste støv av dem?
Det som taler mot, er at Brimalm slet lenge med å bli kvitt sine utgaver. Kanskje derfor en Type 24 i TopLine-utgave?
Ellers hadde det vært hyggelig med Type 20/21! NMJ må vel ha blitt oppmuntret av salget av Type 18 som også er et lite lok?!
El 14 er vel bare et tidsspørsmål om når kommer i TopLine? - Lok som er i drift i dag selger bedre enn "historiske modeller".
Skal vi i samme omgang gjette på en Di8?
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Jeg tipper:
Topline El11 Superline type 20 Tror også det blir en "BM69-revolusjon" med ørten nummervarianter og fargevarianter..
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
type 21/20, el14, teakvogner, bm65, og noen godsvogner.
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
MJ ![]() Nykommer ![]() Joined: 03 september 2011 Status: Offline Points: 237 |
Tipper også El 11, eller muligens El 14 - begge i Topline. Så tror jeg at damper Type 21 ligger i løypa. BM 69 MÅ jo komme nå - 8 år etter annonsering. Superline godsvogner tror jeg ble en suksess og flere ligger nok i løypa. Foruten Topline grusvogn (Ø2 eller Ø3 og kjølevogn) Kommer det et lite damplok ala Type 43a/25e vil mange bli glade.
|
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Noen som tør å spå hva som slippes av nyheter på onsdag?
Jeg kan starte med noen egne forslag... Bm 69 eller el 11 topline leveringsklar i salg. Motorvognssett (type 65/67/68????) i superline. Damplokomotiv i superline (har for lite greie på Damplokomotiv og vet ikke hvilke som er mest aktuelt..) El 14 topline i løpet av året? Noen som har andre forslag? |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |