MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - KjellAn's hagejernbane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

KjellAn's hagejernbane

 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>
Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 5,00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2016 at 10:21

Applaus!  Dette er veldig bra gjort.

Edited by Morten M - 03 mars 2016 at 21:02
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner

Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet.
Back to Top
ESI View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 04 januar 2013
Status: Offline
Points: 84
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ESI Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2016 at 19:46
Tar av meg hatten, nok en gang nydelig arbeid. Hva må vi lokke med for å få en liten smusseworkshop på et eller annet treff?
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2016 at 21:08
Jeg kommer nok på mj-messa på Kråkstad etter påske.
Skal se hva jeg kan komme opp med av tips, framgangsmåte, osv.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 mars 2016 at 17:40

Her har det kommet litt mer rullende materiell på Furubakken hagejernbane.

O&K traktoren har fått 4 tippvagger som etterhvert skal kjøre på en ny linje på banen. Både traktoren og tippvaggene har fått en skikkelig omgang smussing slik at de går godt inn i miljøet rundt en kobbergruve og en silo.




Edited by KjellAn - 05 februar 2017 at 11:10
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 mars 2016 at 19:09
Stemningsfullt og vakkert (om man kan si det om et rustent og slitt industritog?) Tror det blir veldig riktig å bygge et miljø med kobbergruve og stikkspor dit. Jeg bygde også O&K traktorn for noen år siden, men den ble forsvinnende liten på min bane. Jeg ga den til min eldste sønn med håp om at han skulle gå igang med eget anlegg, men det har desverre ikke skjedd.
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2016 at 17:20

Jeg har ikke oppdatert denne tråden på en stund. Embarrassed  Men, siden det er stort sett er liten aktivitet ute i hagen akkurat nå, så har jeg forsøkt å gjøre ferdig noen påbegynte byggeprosjekter.

En eske med en flott Brandbright vogn PS21, har endelig blitt ferdig. Vognen har 3 kupéer - 2 førsteklasse og 1 andreklasse. Her er den sammen med den første av disse vognene jeg har bygget - en PS18 - andreklasse, førsteklasse og konduktøravdeling.


Jeg forsøker etterhvert å ta fram flere uferdige byggesett som ligger å venter. Jeg har nå startet på byggingen av en flott vogn fra Proinor - en BCo2 boggivogn fra Urskogbanen.

Jeg lager en egen byggetråd om byggingen av denne slik at dere der kan følge og evt kommentere byggeprosessen underveis.



Edited by KjellAn - 05 februar 2017 at 11:05
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2017 at 10:47

Bygging av overbygg på silo

Siloen på gruvebanen må ha et overbygg med tak. Her er reisverket ferdig med spor og gangbane for personalet. Ennå har jeg ikke fått på plass pilarer for sporet og gangbanen inn til siloen, men det kommer etterhvert bare det blir litt bedre arbeidsforhold utendørs.

Jeg lurer litt på hva slags kledning som passer best - bølgeblikkplater eller treplanker - eller begge deler. Jeg ønsker at det skal være mulig å se inn i bygget, så da passer det kanskje best med noen rustne bølgeblikkplater som ikke dekker hele sidene - og som henger litt på skjeve.

Noen som har gode forslag?

Taket blir profilerte takplater fra Plaststruct. Platene må grunnes og smusset først. Jeg venter litt med monteringen av disse til jeg får smusset reisverket litt først med isopropanol og fargepulver.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2017 at 18:02
Hei Kjell. Nydelig arbeid!!! Som så mange ganger før..
Når jeg ser din silo tenker jeg; Må det være noe særlig med vegger i det hele tatt? Et tak er naturlig beskyttelse mot vær og vind, men vegger ville vel gjøre den arbeidsplassen ganske uutholdelig, med tanke på støv og støy og dårlige lysforhold... Sett opp reale rekkverk som beskytter personalet fra å falle ned. Det virker mye mer morosamt å vise mest mulig av prosessen ved tømning av vognene.  Et litt pirkete spm til slutt: Jeg ser en sporveksel i bunnen på din silo. Kan ikke den veldig lett bli gjensatt av smågrus eller hva du enn tenker tømme ned?
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2017 at 20:08
Takk for gode tilbakemeldinger Michael
Da blir det et enkelt rekkverk slik at arbeiderne ikke faller ned. Men jeg tror det også passer med noen bølgeblikkplater i mønetrekantene i hver ende.
Jeg har forsøkt å tømme grus/malm ned i siloen - og videre ned i en stor malmgodsvogn plassert under siloen. Ikke noe problem med at noe faller ned på sporet under. Selve sporvekselen ligger heller ikke rett under bunnåpningen på siloen.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 februar 2017 at 21:15
Veldig spennende bygg som sagt. Helt enig i rustne bølgeblikkplater i mønet. Clap
En ting som jeg grubler litt på for tiden, er om noen kan anbefale passende fyll til tippevogner, eks.LGB-type? Jeg vil ha noe som ser vettugt ut men samtidig er mye lettere enn sand eller grus. Det skal også til viss grad være skalenlig...
Michael
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 februar 2017 at 22:26
Kanskje du kan prøve knuste Leca-kuler. Et porøst og lett materiale hvis du skal fylle og tømme vognene autentisk.
Hvis vognene bare skal være lastet hele tiden så kan du legge isopor eller styrofoam i bunnen av vognene og lime litt grus oppå.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 februar 2017 at 08:47
Ja, det er en enkel og grei løsning. Går for den. Takk
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juli 2017 at 20:45

Søndag 7. juli 2017

Her er noen stemningsbilder fra dagens kjøring.



Nesten klart for dagens første tur med Alf - banens lille 2-akslede lok.
Lokfører Snillesen venter på at trykket på kjelen skal nå 30 psi.
Men det lar vente på seg fordi fyrbøteren har vondt i magen, og må gjøre seg ferdig i det lille skuret ved siden av lokstallen.



Taket over siloen som tar imot malm fra kobbergruvene er ferdig bygget.
O&K-traktoren (Orenstein & Koppel) skyver tippvagger ut i siloen og der tømmes de ned i større vogner som frakter malmen til smelteverket.
Alf står i hovedsporet og venter på signal for å skifte inn på sidesporet for å hente malmvogna.



Her er et bilde oppe fra siloen ...




Gutta på verkstedet - Mikke og Svarte-Petter - har fått hyggelig besøk i dag av Betty Bop.
Pluto liker besøket så mye at han sikler ... Wink




Minnions-gutta har funnet en høy venn borte ved dieseltanken ... Wink




Løytnant Futt venter sammen med sin far, mens Erna og Siv sladrer om siste nytt fra bygda ...










Edited by KjellAn - 09 juli 2017 at 22:22
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2017 at 16:40
En ny vogn til Furubakken hagejernbane

Furubakken hagejernbane har fått en ny personvogn. Banedireksjonen har inngått en langtidsleie av en kombinert andre- og tredjeklasse personvogn fra Urskogbanen.



Vognen vil etter hvert få et eget internnummer - BCo 14.

Edited by KjellAn - 25 november 2017 at 16:43
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 november 2017 at 10:39
Enda en "ny" vogn har kommet til Furubakken Hagejernbane.
Opprinnelig en Piko bunntømmingsvogn. Denne har fått en real omgang smussing.




hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 januar 2018 at 21:15
Det er vinter, og da er det godt å sitte inne ved arbeidsbenken og lage noe annet enn tog.

En godt smusset Land Rover skala-modell (1:18). Den vil nok passe fint langs sporet på hagejernbanen når våren kommer (en gang) ...



hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 januar 2018 at 20:39
Skikkelig bra, Kjell Smile

Du kan jo sette på'n et brøyeskjær om våren skulle drøye Wink
Bjørn Egil
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 januar 2018 at 21:23
En ny passasjervogn har kommet fra arbeidsbordet.

Det er dog fortsatt vinter, men jeg tror det blir sommer i år også, selv om jeg tviler akkurat nå.
Denne gangen er en Vale of Rheidol Summer Bogie Coach fra I P Engineering.
Byggesettet av vogna har egentlig 7 avdelinger, men jeg valgt å korte den inn til 5 avdelinger pga. flere krappe kurver på hagejernbanen. De 2 avdelingene som ble til overs blir etterhvert brukt til nytt prosjekt. Følg med ...

Her er det første bildet av vognen tatt innendørs - fordi det ville bare sett rart ut med et bilde av en sommervogn tatt utendørs i 20-30 cm snø.



Edited by KjellAn - 21 januar 2018 at 10:44
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2018 at 22:36
En siste finish er gjort på min passasjervogn basert på Urskogbanens BCo.

Vognen har endelig fått påskrifter på vognrammen. Og et eget nummer "BCo14" slik at enhver forveksling med originalen er unngått.



hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 august 2018 at 20:04
26. august 2018

Her kommer nye bilder fra Furubakken hagejernbane. Banen har fått noen etterlengtede nye bygninger - et godshus, et pumpehus og et lite kapell.



Victoria med passasjertog ankommer Furubakken. Nytt godshus - modifisert Pola byggesett - er kommet på plass ved lastesporet.



Et nytt pumpehus for tømming av vann i gruvene. Byggesett fra engelske Modeltown - med drift av pumpe og lydmodul.



Et lite kapell - med pastoren stående utenfor. Byggesett fra Pola.



Til slutt et lite bilde fra plattformen på Furubakken stasjon.


Noen greier tydeligvis ikke å lese skilt …
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 desember 2018 at 13:54
Desember 2018

Furubakken hagejernbane ønsker alle på forumet en god jul og et godt nytt år!


hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2019 at 20:42
20. april 2019

Her er en video og noen bilder fra første oppfyring av min Roundhouse Jennie Loket har foreløpig bare manuell styring. Det var litt utfordrende for første gang å kjøre et manuelt lok, men Furubakken Hagejernbane har heldigvis ingen store stigninger eller fall som krever at man må løpe etter for å justere dampregulatoren. Heller ingen fare for avsporing på banens høye treviadukt.

Loket skal etter hvert få montert radiostyring, dampfløyte og masse fint ekstrautstyr.







Edited by KjellAn - 18 mai 2019 at 10:34
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juni 2019 at 22:59
3. juni 2019

Noen nye små vogner har ankommet Furubakken Hagejernbane.

Dette er små fine byggesett kjøpt på hagejernbanemesser i England / Wales. Etter bygging har de vært en liten runde innom male- og smusseavdelingen på arbeidsbordet.

Little John passer fint som forspannslok til disse fine steinbrudd- og arbeidsvogner. Vognene bak loket er som følger:

(Produsent og type)

Roundhouse - 3 Plank Coal Wagon
Line Side Hut - Coal Wagon
Atropos - Penrhyn Quarry Rubbish Wagon
Harecroft - Threlkeld Quarry Tub
Line Side Hut - Runner Wagon
Slater's Plastikard - 4 stykk K Class Skip wagons


Her er noen bilder av vognene.






Line Side Hut - Coal Wagon


Line Side Hut - Runner Wagon


Atropos - Penrhyn Quarry Rubbish Wagon og Harecroft - Threlkeld Quarry Tub
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2019 at 12:12
Veeeeeldig bra, Kjell.  Du er en skikkelig "rustmester"! B-)
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner

Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet.
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2019 at 21:07
Helt nydelig!Thumbs Up
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Arne Lie View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arne Lie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 juni 2019 at 09:52
Dette ble knallbra! Patina og atmosfære :-)
Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 september 2019 at 13:30
31. august 2019

Siste helgen i august hadde vi kjøretreff. Noen entusiastiske "livesteam"ere hadde funnet veien til Furubakken hagejernbane hvor det ble god anledning til masse kjøring og å nytte grillmat og forfriskninger.
Her er noen bilder …


Tom L og Per Martin K venter på at damptrykket blir passe høyt ...


Rune S sin Silver Lady og 3 passasjervogner innhyllet i damp på banens store treviadukt.


Tom L hadde med seg sin Roundhouse Clarence.


Silver Lady på vei forbi lokstallen på Furubakken stasjon.


Roundhouse Jennie - et manuelt lok på lokstallsporet.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 januar 2020 at 08:05
Urskog-Hølandsbanen (UHB) har noen fine smalsporvogner. Ikke alle har vært i typisk bruk i banens driftstid. Denne bolstervogna som står på Sørumsand gav meg inspirasjon til å bygge et par bolstervogner til min hagejernbane.



Tilbake på arbeidsbordet fant jeg noen hjul og akselbokser som ble til overs fra noen Brandbright Coach Kits som ble konvertert fra 2-akslede til boggivogner. Ramme og profil for stakene ble laget av 4 mm akrylplast. Å bruke finèrplate til ramme medfører ofte at vognene vrir seg etter en tid. Kafferørepinner og noen treprofiler limt med Tec7 til plankedekke og rammebjelker.
Det er 2 typer koblinger - vanlige senterkoblinger i hver ytterende, og "link-and-pin"-koblinger mellom vognene. En koblingsstang av messingprofil holder vognene sammenkoblet.
Noen messingprofiler og kjettinglenker til slutt for å gjøre vognene komplett.

Da har jeg fått noen fine bolstervogner lastet med tømmer til hagejernbanen. Nå mangler bare merking av vognene med plateskilt med litra K og internnummer.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 februar 2020 at 18:32
Enda en ny vogn har ankommet Furubakken hagejernbane. En kombinert konduktør- og reisegodsvogn - litra Fo17. Byggesett fra IP Engineering.

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2020 at 10:19
Front End Friday - Lokomotivet "Victoria" kommer ut av tunnelen på Furubakken hagejernbane. Tongue


hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.