Hva "er" MJ folket til daglig? |
Post Reply | Page <123 |
Author | ||
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Er tidligere flyveleder flyvevåbnet. Har en lang og bred baggrund i DSB og er planlægger i DSB S-tog i København. Jeg beskæftiger mig således med tog, både på job og når jeg har fri. Mange hilsner Dan |
||
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
||
arildb
Viderekommen Joined: 12 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lydteknikker for konserter og lignende
|
||
Ja, er ikke Mj gøy da
|
||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg er kasserer på Rimi og har gått på mekken og kjøretøylinja. |
||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hva venter du på? Eirik |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
på a" Marta?
|
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg jobber i forsvaret på Bodø Hovedflystasjon som Crew Chief, dvs jeg driver med det daglige vedlikeholdet på en F-16.
|
||
Modellhilsen
Claes |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Går 2 året på videregående allmenne fag, og jobber nå og da på det lokale hagesenteret |
||
Hilsen Andreas.
|
||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
venter på skoleplass eller rettere sagt komme inn på den linja som er nødvendig, enten elektro eller mekanisk |
||
Magne H.L.
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvis du har gått både grunnkurs mekanikk og videregående kurs kjøretøyteknikk er det da ikke sikkert du trenger noen annen linje, eller har du fått beskjed om det? Er jo søknadsfrist til neste kull nå 1. november så det skader vel ikke å sende en søknad for å sjekke? Lykke til! Eirik |
||
MY1201
Post Options
Thanks(0)
|
|
man må være 20 for å kunne starte, tror jeg venter et år til, fyller 19, den 1. november men ellers takk for tipset. Magne |
||
Magne H.L.
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Får du kanskje noen nye fly å mekke på om noen år da Leste litt om forsvarets planer om nykjøp av kampfly i Forsvarets forum her om dagen |
||
Hilsen Andreas.
|
||
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Enda en fra helsevesenet: Tidligere drosjekusk og ambulansesjåfør, siste ti årene sykepleier og er ferdig med videreutdanning som Intensivsykepleier til jul (som dere kan se jobber jeg for tiden med hovedoppgaven.. Jaja, pauser må til.. ).
Vennlig hilsen Stein Edited by steppen - 30 september 2006 at 15:51 |
||
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
De kommer nok ikke før jeg har sluttet. De regner med at dem kommer 2015. Spørs om jeg er der da... |
||
Modellhilsen
Claes |
||
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er ferdigutdannet maskinarbeider (også kjent som CNC-operatør). Går nå første året på maskiningeniør på Høyskolen i Bergen.
Edited by Yngve - 30 oktober 2006 at 21:01 |
||
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
||
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eg går tredje året allmenne fag, jobber som bibliotekar og avisbud og på fritida driv eg på med politikk, mj og data.
|
||
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
..vel vel..med så mange i luften og på bakken seiler jeg innom. Jobber for tiden som skipselektriker på Nordkapp-klassen Kystvakt (KV Andenes)....før det som elektriker og maskinmester på ULA-klasse undervannsbåt..... Vi er en broket forsamling av togentusiaster...og hyggelig er det!!
Mvh John Wesley Olsen |
||
Dakota
Nykommer Joined: 23 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg er for tiden sjef for flysimulatorene i SAS flight Academy, og har også lokfører utdannelse (kull1/02)
|
||
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, forskjellen er vel ikke så stor. Selv er jeg husmor (eller husmenneske for å bruke kjønnsnøytral tittel slik man er pålagt i dag). Petter |
||
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er for tiden Ingeniørstudent, elektro, og satser på en framtid innenfor elektronikk/måleteknikk. Har jobba mye me Lyd og lysteknikk tidligere. Hobbyer som har "forfulgt" meg er data, elektronikk og musikk...og i senere tid også MJ Roger Abel
|
||
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
||
asbjotve
Medlem i MJF Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Student her, uten modelljernbane. Blir vel til noe modelljernbane når jeg har handlet nok utstyr og slikt og jeg er ferdig med utdannelsen.
Ja... utdannelsen ja.. går 1. året på bachelorstudier til bibliotek- og informasjonsvitenskap. |
||
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |