Den store messingbyggertråden! |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lurte på om jeg skulle legge ut noen bilder etterhvert som arbeidet med BFo2b langsomt skrider fram. Kanskje noen er interessert
Jeg har hoppet litt i forhold til byggebeskrivelsen. Jeg venter på et bukkeverktøy. Tror det kan bli krevende å bukke vognkassen uten et godt hjelpemiddel. Så jeg hoppet til endeveggene. De var ganske enkle å bygge ferdig selv om jeg synes det er ganske smått med 0,4mm bor og 0,3 messingtråd. Her en den ene fra utsiden og den andre fra innsiden. |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk, Bo. Jeg har brukt denne metoden: http://bjornrl.wordpress.com/2016/08/31/maling-av-teakstruktur/
|
|
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |