MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - BM 70 i modell, finns det?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

BM 70 i modell, finns det?

Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Bernd F View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bernd F Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2007 at 14:38
Hei
Ser du har BM 68 på ønskelisten! Har bygget BM 68A for noen år tilbake. Laget en støpemodell og støpte kopier i polyuretan. Kun en er (nesten) ferdig. Noen som er delvis montert har jeg lovet bort til venner, men jeg sitter på noen ubearbeidede skrog som jeg kan kvitte meg med for en anstendig pris. De bærer alle preg av å være utarbeidet av en håndlaget støpemodell, men med en del arbeide kan man få en "hyfset" modell.
Dersom du, eller andre for dens saks skyld, skulle være interessert, så send meg en mail  , og jeg sender over bilder og mer info.

OBS: Det finnes bare komponenter til motorvogna (BM`n).

Er ny bruker idag, og derfor ukjent med programmet. Prøvde nemlig å legge inn bilde av den ferdige modellen uten  å få til dette!
E-mailen kommer vel automatisk opp? For sikkerhet skyld. Her er den; bwer-fra@online.no

Bernd F
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2007 at 19:56
Tror det er noen regler for hvem som kan laste opp bilder her i forumet, man kanskje forumets administrator kan ordne slik at du kan få lastet opp et bilde av modeller... :-p

Edited by Pelle - 30 september 2007 at 19:57
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Bernd F View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bernd F Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 oktober 2007 at 00:06
Antar at jeg ikke har tilgang til å laste opp bilder, lurer på om jeg ikke fikk noen meldinger om dette da jeg prøvde. Det er så lett å bli litt forvirret når man holder på med et ukjent program. Står over billedlasting nå, men takk for behjelpeligheten.
Bernd F
Bernd F
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.