BM 70 i modell, finns det? |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Bernd F ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 30 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Ser du har BM 68 på ønskelisten! Har bygget BM 68A for noen år tilbake. Laget en støpemodell og støpte kopier i polyuretan. Kun en er (nesten) ferdig. Noen som er delvis montert har jeg lovet bort til venner, men jeg sitter på noen ubearbeidede skrog som jeg kan kvitte meg med for en anstendig pris. De bærer alle preg av å være utarbeidet av en håndlaget støpemodell, men med en del arbeide kan man få en "hyfset" modell.
Dersom du, eller andre for dens saks skyld, skulle være interessert, så send meg en mail , og jeg sender over bilder og mer info.
OBS: Det finnes bare komponenter til motorvogna (BM`n).
Er ny bruker idag, og derfor ukjent med programmet. Prøvde nemlig å legge inn bilde av den ferdige modellen uten å få til dette!
E-mailen kommer vel automatisk opp? For sikkerhet skyld. Her er den; bwer-fra@online.no
|
|
Bernd F
|
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Tror det er noen regler for hvem som kan laste opp bilder her i forumet, man kanskje forumets administrator kan ordne slik at du kan få lastet opp et bilde av modeller... :-p
Edited by Pelle - 30 september 2007 at 19:57 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
Bernd F ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 30 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Antar at jeg ikke har tilgang til å laste opp bilder, lurer på om jeg ikke fikk noen meldinger om dette da jeg prøvde. Det er så lett å bli litt forvirret når man holder på med et ukjent program. Står over billedlasting nå, men takk for behjelpeligheten.
Bernd F
|
|
Bernd F
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |