Skd 215.104 |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Author | |
steinel ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny dag, nye muligheter. Har tredd mantelen fra ledningen utenpå 0,15mm tråden og boret 0,5mm hull i lampa. Spennende om jeg får det til nå. Har også tenkt å legge litt neglelakk der tråden er loddet på LEDen. For å være enda sikrere på at det ikke blir kortslutning.
![]() |
|
![]() |
|
steinel ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
![]() |
|
![]() |
|
Det er håp. Har lys i 2 lykter
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jono799 ![]() Viderekommen ![]() Joined: 02 januar 2016 Status: Offline Points: 15 |
Dette er helt nydelig! Veldig interessant tråd, detaljgraden minner meg om Jan Gissbergs landskap.
|
|
![]() |
|
Det klarte jeg å få lys i en hovedlykt. Er langt utenfor komfortsonen min nå. Dette er veldig vanskelig.
Lurer på å matte ned "glasset" ettersom det ikke blir pent innvendig. ![]() |
|
![]() |
|
Outch!!
![]() Det lyste bare på ene siden. Da er det bare å skru opp igjen. ![]() |
|
![]() |
|
Bo11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 25 august 2007 Location: Sverige Status: Offline Points: 417 |
Vill man inte se innehållet i lyktan så går det att färgsätta ett transperant lim se bild. Edited by Bo11 - 18 april 2017 at 22:30 |
|
![]() |
|
Da har det vært stille fra denne kanten en tid. Går litt i rykk og napp. Gjerne andre saker som blir viktigere enn MJ i perioder.
I da kom jammen mekanikeren min innom med prøveprint av markeringslykt fra Shapeways. Det kan se ut som de sliter når det blir for små detaljer. Skal prøve å bore opp lykta forfra slik at lysåpningen blir mer riktig. Og der fikk jeg feilmelding. Internal server error. Prøver å laste opp bilde senere. |
|
![]() |
|
Får fortsatt ikke lastet opp bilder ![]() Nå kommer smilet tilbake ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det blir en MJ-pause på meg i sommer. Vi har satt igang med noen prosjekter på hytta som krever det meste av tid. Jeg er på plass igjen med ferdigstillelse av SKDen og 30Aen til høsten. GOD SOMMER ![]() ![]() Edited by steinel - 01 juni 2017 at 15:54 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |