Di6 i butikken |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Nils Gullhav ![]() Veteran ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Feil Eirik. Ingen premie på deg....
Nils |
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå begynner det virkelig å bli vittig!
Nå har ESU igjen fjernet lydfilen til Di6/ME26 for HobbyTrade fra sin hjemmeside. Forstå det den som vil! Det er for sent for mitt vedkommende. Jeg har allerede lagt filen i "arkivet" mitt. Det er tydelig at "intet er permanent" på hjemmesidene til ESU? - Her endres det stadig vekk! Mht. spekulasjoner om Di3-lydfilen til Amundsen er til snørydningsloket? - Lydfilen inneholder "konduktørfløyte". Det hadde vært artig med konduktør på snørydningstog med plog i begge endet (ingen vogner)som ga avgangssignal? Den må være til "noe annet". Filstørrelsen er omtrent som for Roco grønn Di3. Lydsnuttene er trolig identiske? (Lagt til siste avsnitt.) Edited by Kjell H. - 21 mars 2007 at 17:35 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |