EL 14 fra NMJ...? |
Post Reply | Page <12 |
Author | |||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Type 92 kommer jo snart fra Scandinavian miniatures da... skd 224 er jo allerede kommet fra skala design, og prisen var også svært hyggelig.
Edited by Pelle - 03 februar 2011 at 23:05 |
|||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
A matter of life and death
|
|||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
|
|||
Märklinist
Viderekommen Joined: 05 februar 2011 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hva er dette for idiot uttalelse? Bare dette fortjener premie idiot tittelen. Så du mener denne Modellen er så dårlig at den er ikke verdt og kjøpe og gjøre om til AC så jeg kan ha glede av den? |
|||
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
|
|||
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dere gir dere ikke nei... Fort for at en EL14 tråd blir på denne måten?! Eg kom i skade for å nevne EL13, men blei så revet med av alle andre EL`er Ei fjør blei te 10 høns...
Men, konklusjonen må vel være at NMJ har en jobb å gjøre?!!, og ja de følger nok med! Takker for at eg får være en del av denne "galskapen" Ha en riktig god og innholdsrik MJ søndag! Stein |
|||
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|||
E L K
Medlem i MJF Joined: 01 januar 2007 Location: NORGE Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Vi kan vel ikke gi oss med å vebte på EL 14 Den kommer før neste påske 2012 det vet jeg men ikke fra NMJ EN NY PRODUSENT? |
|||
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
(som vi kanskje får se om 6-8 år)
Petter
|
|||
Øyvind Erik
Medlem i MJF Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ad El 14 så eier vel Hornby Limas gamle former. Kan det være at Rivarossi er på banen med et nyopplag?
|
|||
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|||
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |