Fremo-treffenes plassering |
Post Reply | Page <12 |
Author | ||
Kait
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 202 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sannsynligvis, men sjekk med arrangøren for treffet du tenker på. For andre lok så kan du jo bruke metoden med å klemme på en bøyle over bufferne og fest med en liten dråpe hvitlim. Da kan du ta de av igjen.
Kai
|
||
Herman
Medlem i MJF Joined: 05 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Selv en 15-årings lommepenger rekker vel til 398,- til togbilletter Bergen - Gardermoen. Så gjenstår det å prøve å tigge til seg overnattingsplass hos Fremo-interesserte venner i Oslo, samt overbevise en bilist om at vedkommende har plass til deg i bilen, og ta med seg solid med matpakke hjemmefra... Det vanskeligste blir nok å spørre foreldrene dine om du får lov. |
||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
får no faktisk lov til å dra til oslo da.... skal dit i romjulen en dags tur. men det er overnattingen som blir problemet..... men 1 årig treff i bergen skader da ikke?
|
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Herman
Medlem i MJF Joined: 05 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg tror som nevnt ikke at overnatting trenger å koste noe. |
||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
TB er uaktuelt for meg, også - likeledes full konvertering til RP25 !
(Det er påskudd jeg trøster meg med når jeg ser på de uåpnede modulbyggesettene jeg har ståede).
|
||
Kait
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 202 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vel, hvis det fungerer som trøst for deg så er det vel greit nok. Men konklusjonen til Morten i innlegget over vel mer riktig.
Man trenger kun noen få vogner som man setter av til Fremo bruk. Hva man gjør ellers hjemme, om det er HO, N, Z eller whatever spiller ingen rolle.
Jeg har heller aldri vært noen stor fan av TB-kobbel, men har innsett og akseptert at for å få være med på denne typen MJ som tiltrekker meg veldig, så er det å konvertere noe matriell ganske overkommelig.
Kai
|
||
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |