Invitasjon til FREMO-treff på Gardermoen |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
For de som ønsker å se FREMO anlegget som besøkende på flymuseet til helgen, vil jeg bare minne om åpningstidene: kl 12-16, men anlegget rives kl.1400 på søndag. Edited by Asgeir - 26 oktober 2008 at 01:18 |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Alle
Allerførst en stor tak til arrangementskommiteen og til alle deltagerne for dette velgennemførte Fremo træf.
At være deltager ved Fremo træf er altid en meget positiv oplevelse og dette Gardermo-træf var absolut ingen undtagelse.
Alt det praktiske fungerede og stemningen var helt i top.
Deruover er der masser af morsomme indslag og gode hyggelige stunder, hvor der udveksles erfaringer og ideer.
Thomas og jeg har således mange gode ideer med i bagagen, som vi mener kan bruges i vores egen klub. Både trafikspillet samt bygge og modelstandarden - føler jeg trang til at fremhæve.
At være txp på Bjørnlia kræver stor koncentration - godt klaret Knut
Lokomotiv fører Steinar - ser lidt træt ud, men venter tålmodigt.
Mange hilsner
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Gert
Fremo og MjF medlem Joined: 22 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei alle sammen.
Mitt første Fremo treff ble for meg en åpenbaring Jeg er hekta.
Jeg kom til Gardemoen som nybegynner.
Der ble jeg tatt i mot og inkludert på en fantastisk måte.
Alle ville dele sin kunskap og entusiasme.
Jeg vil takke mine instruktører for tiden deres og svarene på alle mine spørsmål.
Skaarerbanens Venner, jeg kommer tilbake neste år.
|
|
Med vennlig hilsen
Gert Brandsgård |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |