BM 68 i modell |
Post Reply | Page <12 |
Author | |||
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja? |
|||
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Taket er nå tegnet og printet ut på 3D-printer for å teste tilpasning.
For tiden jobbes det med løsninger på drivverk.. |
|||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|||
Kleindorf
Medlem i MJF Joined: 20 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Vil BM 65 komme som ferdigmodell, byggesett eller i begge varianter? BFS 65 annonseres jo nå som ferdigmodell. Vil den kunne levers som byggesett senere? Om både styrevogn, mellomvogn og motorvogn - som sikkert mange av oss ønsker - kun blir levert som ferdigbygde blir det jo samlet 15 til 20 tusenlapper. Sikkert greit for mange, men når først deler til en ferdigmodell lages for bygging, er vel det meste av jobben gjort om de så flerfoldiggjøres og etter hvert selges som byggesett også?
|
|||
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Det er ingen planer om dette ennå. Hvis jeg finner en løsning og blir fornøyd med min modell, vil jeg vurdere det. Men det ligger nok langt fremme i tid.
BFS 65 (ikke ubåten) er tidligere forhåndssolgt som byggesett. Disse vil bli levert til de som har bestilt når ferdigmodellen kommer. Dette skyldes at jeg bruker mye av de samme etse-og støpedelene, og at man må bestille alle støpedeler samtidig og i stort opplag.
Det koster mest å få laget deler til både byggesettene og ferdigmodellene, så prisforskjellen er ikke så veldig stor. Men jeg noterer det du skriver, så det kan jo hende at jeg leverer både byggesett og ferdigmodell av samme type etter hvert. |
|||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|||
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dette ser bra ut!
|
|||
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|||
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |