Lite erfaring og mye utfordringer |
Post Reply | Page <123 |
Author | |
_marius
Veteran Joined: 20 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 265 |
Post Options
Thanks(0)
|
For å få en gradert overgang hadde det kanskje vært enklere med bakgrunnsbilde av en himmel og ikke et direkte skille mellom vår og vinter. Da må du i tilfelle legge inn et nytt bilde og det kan også bli vanskelig å smelte inn. Mulig du kan skråskjære bildene til en V slik at det ikke er noe bilde akkurat der overgangen er. Sett noe foran for å skjule overgangen.
Istedet for en list ville jeg satt inn et stort tre eller annet bygg. I forbifarten kommer jeg på fjellknaus, vanntårn, jakttårn, stabbur. Noe som bygger høyt.
|
|
Pål Brovold
Nykommer Joined: 20 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei _marius, Tanken er å gjøre høst/vinter overgangen smidig og "naturlig" i selve landskapet, har bare ikke kommet så langt ennå. Når det gjelder bakgrunn, så har jeg tenkt det samme - altså sette "noe" foran - MEN.....jeg har vært så dum å legge sporet VELDIG tett på veggen, så det er ikke mye plass....men ett alternativ er å splitte ett grantre på midten og lime det til veggen for så å bruke aribrush på bakgrunn for å få en penere overgang... (jepp - litt lite gjennomtenkt av meg dette skille altså...) Pål |
|
icefighter35
Veteran Joined: 06 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 144 |
Post Options
Thanks(0)
|
skulle ønske jeg kunne se bildene, er det dataen min som svikter ?
|
|
Pål Brovold
Post Options
Thanks(0)
|
Server for Forumet har vært nede...og borte ble alle bilder og innlegg siden mars en gang....
Skal, en vakker dag, legge inn på nytt..... |
|
Pål Brovold
Post Options
Thanks(0)
|
Liten ferie-oppdatering først i tråden
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |