Skd221 byggeblogg |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
MJ
Nykommer Joined: 03 september 2011 Status: Offline Points: 237 |
Post Options
Thanks(0)
|
Husk at motoren KAN settes inn begge veier. MEN den ene veien er lurest slik at ledningene fra motorens loddepunkter går rett opp i styrehytten der dekoderen kan ligge.
Edited by MJ - 31 januar 2012 at 11:46 |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eller du kan ha den andre veien og ha dekoderen i motorkassen.
Da kan du ha høytaleren du førerhytten. Men det er opp til byggeren å gjøre hva han måtte ønske.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lydmessig, hvor er det anbefalt å ha høytaleren?
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pga størrelsen så er det nok greiest å ha høytaleren i hytta. Nå har ikke jeg kommet så lang ennå, pga andre pakker som måtte pakkes å sendes
Men jeg har kjøpt inn den firkanta ESU høytlaren til ESU (som passer til Di8), og noen små fra samme leverandør. Disse var det planen å ha i hytta. Ellers så kan du se hva Bjørn Runar har gjort med sin 221 Lyden jeg hadde tenkt å bruke er fra Köf, men med tyfon lyd fra en virkelig skd220c (skal være samme lyd i følge ekspertene) |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
går det ikke an å ta opp lyd fra 146 på haukeland? for jeg får ikke helt 220c fløyta til å stemme med 221 sin.
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |