"Vestlandsbana" - Nytt anlegg! |
Post Reply | Page <1 91011 |
Author | |
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
De små gleder og detaljer...
Edited by helleland - 29 november 2011 at 20:43 |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde en virkelig så hyggelig kveld på Dokken hos kubben i går!
Alltid hyggelig med tilbakemeldinger og en hyggelig prat med MJ-engasjerte menneske. Det blir det manfold av gitt... Lite blei gjort og mye blei diskutert! Takk for en fin kveld og Vestlandsbana ønsker alle en riktig fin førhjulstid! NB. Husk å bytte betteri i røykvarsleren i dag 1. Desember, så vet jeg at alle mine MJ-venner går julen trygt i møte! |
|
Mvh
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
I verste fall:
|
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
En sporplan`s historie på 10 mnd. 2011...
|
|
Mvh
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
etter en liten befaring så skal det bli artig å se om du går for min ide om eide kai og den andre stasjonen :)
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Litt tidsfordriv måtte til på en lørdag... Kjente faktisk arbeidslysten presse på!
Edited by helleland - 03 desember 2011 at 19:57 |
|
Mvh
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Heisann! Mye gikk i svart her siste to uker, men godsterminalen har tatt form...
Porter kommet på plass. Lasterampe kommet på plass. Tak over rampe på plass... Noen detaljer tak... ... mer detaljer. Baksiden med plass for container og avfall. Pr. i dag er halve taket kommet på plass. Mangler deler nå til å ferdigstille det hele... |
|
Mvh
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Godsterminal pr. i dag 19.12...
Oversikt bygg. Kjølelager til venstre med kjøleagregat kommer på taket her... Bakgård... |
|
Mvh
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
kunne det vert en ide og lage anlegget før bygningene? bra arbeid stå på!
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fabelaktig!
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helt enig, fantastisk byggeglede!
|
|
tgreen
Medlem i MJF Joined: 29 november 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helt fantastisk. Følger med med store øyne.
|
|
HO. Peco code 75. Tre og betong sviller. Mye norsk matriell, men noe utenlandsk.
Fan av lange malmtog på Ofotbanen |
|
jan
Fremo og MjF medlem Joined: 15 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meget bra
|
|
JanArve
Gevingbanen |
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Vestlandsbana og jeg ønsker alle en riktig så fredfull og GOD JUL!
-Voss St. Julen 2011- |
|
Mvh
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Hjelp... tror jeg har gått inn i en slags anti-MJ-dvale! Er det normalt...?
Føler meg mer som en observatør og kikker, enn som ett aktivt medlem! Men for all del, jeg er her... Er liksom i en ny fase av en annen stor interresse, og da tar det litt tid på den fronten nå! |
|
Mvh
|
Overkonduktøren
Veteran Joined: 24 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 168 |
Post Options
Thanks(0)
|
Normalt med dvalestilstander Stein! Nå har jeg våkna fra min, og skal til å pusle litt igjen. Senker ambisjonene og øker gleden ved et bitte lite rundkjøringsanlegg. Får jo inspirasjon av å se byggeiveren din!
|
|
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
|
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Høres jo bra ut dette! Joda, det er litt andre ting som dukker opp av og til vettu... Da blir det som oftest sånn. Bare vi får beholde god helse, skulle det være nok! Litt aqua her for tiden... Måtte bruke en krok til noen liksom! Skjer saker og ting neste uke! |
|
Mvh
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pass deg for fisken, Stein. Vi hadde en aktiv og kjempeflink modellbygger i Bergensmiljøet på 90 tallet som ble mer og mer oppslukt av akvariet. Til slutt var hele togrommet opptatt av fisketanker i ulike størrelser og toginteressen bare et fjernt minne
Edited by Morten Jacobsen - 05 januar 2012 at 17:08 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
Kan beroligge deg med at Vestlandsbana tar adskillig større plass her, Morten! Hadde bare en krok til overs liksom...
Men jeg legger denne på minnet!!! Må da ha pauser i all bygginga... Kommer du på Dokken neste uke forresten? Vært hyggelig å hilse på... |
|
Mvh
|
tgreen
Medlem i MJF Joined: 29 november 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her har jeg plass til begge deler da.
Har både eget tog rom og akvarie/fiske rom Men jeg er vel en av de heldige da som har plass til begge deler. Uannsett! Begge hobbyer er til veldig stor glede da. Nei nå skal jeg ikke kapre tråden til helleland med tørrprat. Må bare si at jeg er veldig inspirert og imponert av å følge denne tråden med flott og vel gjennomført modellarbeide. |
|
HO. Peco code 75. Tre og betong sviller. Mye norsk matriell, men noe utenlandsk.
Fan av lange malmtog på Ofotbanen |
|
helleland
Post Options
Thanks(0)
|
God morgen!
Det var ikke verre enn dette fant jeg ut! Å utnytte hele raden som den er, kalles genialt... Kun til lys for bygg og gate! Bruker en ladekontakt som jeg fant her og da kan denne reguleres fra 3-12V Ha en riktig så god helg! |
|
Mvh
|
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva skjedde her, ble det nedleggelse før ferdigstillelse?
|
|
Post Reply | Page <1 91011 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |