TrainController |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Jeg er selv i databransjen og vet at det å ha flere ulike løsninger avhengig av kundens Hardware er enormt med ekstra arbeid Alle kunder forventer at det fungerer likt og da er det eneste praktiske å ha et produkt. Synes heller man burde "hakke" AppStore og ikke på Freiwald |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvorfor skal jeg hacke AppStore? Bruker ikke Appleprodukter.
Det er heller ikke Apple som har bedt Freiwald slutte å utvikle Androidappen. Nå er ikke jeg softwareutvikler, men jeg har fått det inntrykket at det er store forskjeller mellom å utvikle for Android og å utvikle for Iphone/Ipad og da vil det i utgangspunktet allerede være to forskjellige løsninger. En annen sak er jo hvor populær de forskjellige appene egentlig var. Da kommer jo spørsmålet om hvor regningssvarende det var å vedlikeholde forskjellige løsninger. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Dag Cato
Nå har han i alle fall bare en løsning Ikke misforstå meg, jeg ville mye heller hatt en app |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, nå har han en løsning.
Men vi brukere har jo alternativer. Billigere også Om de er bedre vet jeg ikke. Det vil muligens tiden vise. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Tor
Tilbake til ditt opprinnelige spørsmål vedr +SmartHand Kan du ikke bare laste ned og teste selv ???? Viktig å lese manualen nøye for det Jonas viser til er IKKE den måten programmet virker optimalt på. Hastigheten styres best ved å trykke på pil opp for å øke hastighet eller pil ned for å redusere hastigheten. Du kan også øke hastigheten på samme måte som du forstørrer et bilde - to fingre samtidig som beveges fra hverandre, eller redusere ved å ta to fingre fra hverandre og føre dem sammen. Som sagt last ned, test men les manualen først ! |
|
Jarle H Hansen
|
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |