Chemin de Fer de la Corse i modell |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skriftlig slapp jeg ikke nei, matte på mandag! Men etter det: togtogtog! Og da kommer vel veksler fra Torsja og!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Javel... Da er du vel med stor sannsynlighet "skånet" for muntlig i hvertfall... Ble ikke noe skriftlig på meg...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatert!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stasjonsbyggningen i papp blir kjempebra Vitner om at du har bygd med dette materialet noen ganger |
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatert, again...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
29. juli 2007
Byggingen går sakte, i påvente av finanser til å dekke et startsett... ---------- Men ikke saktere enn at du er forut for din tid..... Jeg trodde det ikke var olsok før om en måndeds tid? Artig å følge prosjektet - og godt med litt ungdommelig entusiasme for oss gamle føde mitt i forrige århundre. Trenger du skinner, kan du jo kontakte Tim Warris, men det blir kanskje for smått, selv for deg? |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Vel skinner er det nok av, trenger bare noe som kan rulle på skinnene...
Og kanksje jeg er for ung, hva mente du med Olsok? |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du hørt om "slaget på Stiklestad"? Det var riktignok litt før min tid (år 1029) Olsok feires fortsatt mange steder i Norge 29. juli. |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, joda Olsok har man hørt om, ikke at det feires men... Skjønte bare ikke helt forbindelsen til "Byggingen går sakte, i påvente av finanser til å dekke et startsett..."
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
KnuT
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, jeg overså visst årsaken til at det gikk sakte, begynner visst å bli senil....
Bra du har hørt om Olsok, da lærer dere jo litt på skolen nu til dags. |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, løp og kjøp Dagbladet for lørdagen, der stod det en reportasje fra Korsika med bilder av jernbanen.
Bare et tips...
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg så den! Den varmet et Corsicansk hjerte :) Selv om den ikke var skrevet særlig godt etter min mening...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatert!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Og da er den oppdaert igjen. Det har skjedd mye siden sist men jeg har ikke vært så flink til å skrive her
Jeg har og fjernet litt gamle tegninger som det aldri ble noe av så dem ikke tar opp plass. |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatert med julens bygging
Edit: Mitt profilbilde er nå oppdatert til å vise det Corsicanske flagg! Edited by carlf - 05 januar 2008 at 20:45 |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |