Fra togkjelleren |
Post Reply | Page <12345 18> |
Author | ||
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oppdatert.
|
||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja du vet at jeg liker den plassen OG at jeg liker den "doningen" som står under tak der. Spørs ikke om jeg må donere vekk den røde jeg alt har til deg. Og man burde jo helt klart fått laget noen omformere også
|
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ble litt svar skyldig her Svein. Det er i såfall veldig generøst gjort av deg, takk-takk. Men greier du å kvitte deg med den da?
Du får lov å tenke deg om et par ganger før du bestemmer deg
Men det hadde sikkert hjulpet litt på tempoet i elektrifiseringen med en revisjonsvogn, det går litt tregt med dette for tiden.
Det er et avsnitt som absolutt kunne trengt litt KL: videosnutt Edited by jevistad - 10 august 2007 at 15:44 |
||
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ah hvilket herlig syn! Det fins jo nesten ingen bilder/videoklipp av B7 vognene i landskap så dette likte jeg... |
||
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja må ikke tro at du får den før jeg har laget ny til meg selv . Men nå er den ikke særlig pen og bør vel egentlig bare betraktes på avstand.
|
||
Mvh
||
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Svein,
Det finnes andre baner som også ser at produksjonen av LM2 snart kommer i gang. På Nere Sirdal Banen har de gått til innkjøp av enda mer engelsk diesel-materiell i påvente av elektrifisering. Planlegging av el-avdelingens tomt er godt i gang.
Arne
|
||
RuneB
FREMO-forummedlem Joined: 05 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er det du som står på trappa der Arne?? Det er i alle fall bilen din...
|
||
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kansje noen likhetstrekk men nei Rune, dette er en kar som har dukket opp når jeg har tatt bilder i det siste. Bilen er min ja og jeg står bak kamera
Arne
|
||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det e nok eg som e synderen der....
|
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nei nei Arne, noe slikt stygt kan man da ikke ha ved en slik byggning.
Dette er vel mer rett
|
||
Mvh
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oppdatert.
|
||
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lett å se du har øye for detaljer... Blir imponert av arbeidet ditt... Flotte farger og nydelig detaljer på fjellet/terrenget...
Ove
|
||
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er et kjempeflott anlegg du bygger, Jon Einar Lurer litt på hvordan du lager de tunellprotalene? De tar seg kjempebra ut
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Jeg beskrev litt hvordan portalene ble laget for en stund siden her.
|
||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det bler bare bedre og bedre det der JE.
|
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oppdatert.
|
||
arildb
Viderekommen Joined: 12 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ja kan bli måløs av mindre.... Meget flott alt sammen
|
||
Ja, er ikke Mj gøy da
|
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oppdatert.
|
||
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tittet på ett bilde på 1 siden å så en robel med bunntømmingsvogn som "tømmet pukk", men åssen har du fått til det hvis jeg kan spørre? |
||
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Litt dobbelsidig tape bare
|
||
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ok Ellers må jeg si det er knakende bra
|
||
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
||
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dette blir nydelig Jon Einar. Blir stum av beundring....
Hva med denne ekvipasjen som ønskemodell..... SveinR
Ove |
||
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
||
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvordan har du laget det bygget over lm2en?
Er det et byggesett?
Hvor kan man få tak i det?
|
||
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bygningen er scratchbygget av aha , og forbildet er elektroavdelingen på Ganddal.
|
||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oppdatert.
|
||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wow! Det ser bra ut. Jeg må til med det samme selv snart, men lurer litt på om jeg må jukse litt og kjøpe noe ferdig...
|
||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ser vakkert ut,......men hva har du i glasset? det så spennende ut
|
||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er dette originalen fra Lima? Hva ble det til med støpene dine?
|
||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ser ut til å være noen godsaker fra Lervig bryggeri? ... Aktiebryggeri, heter det vel. *tørst nå* |
||
Post Reply | Page <12345 18> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |