MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hva kommer NMJ med av "nyheter" i 2014 ??
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hva kommer NMJ med av "nyheter" i 2014 ??

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Tåge View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tåge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hva kommer NMJ med av "nyheter" i 2014 ??
    Posted: 01 januar 2014 at 19:05
Skal vi prøve gjette og spekulere litt i hva NMJ kommer med av "nyheter" i 2014 ??
 
Lok, vogner og hus NMJ har anonsert før, og ikke har kommet, er ikke noen "nyhet" de er jo allerede anonsert.
Jeg tenker på lok, vogner og "ferdig" hus - siden jeg er veldig glad i ting som er "ferdig" laget Thumbs Up Embarrassed Big smile ..
 
Mine forslag og spekulasjoner er kun basert på NMJ sin Topline serie, og Skyline serie, de som er "ferdig" bygget Smile ..
 
NMJ sin Superline serie, er litt utenom min interese område, men det er jo lov og komme med forslag på den også Smile ..
 
---------- ----------
 
El 14 ?
Både El 11 og 13 har kommet, da er det nærmeste natulige valget El 14.
El 1 til El 9, tja, de kommer kanskje en gang, men jeg vil nok anta at et lok som går i dag (EL 14), selger bedre Question ..
 
Motorvogn.
BM 69, 71 og 73 har kommet.
Disse er El motorvogner - det vil si at her åpner det seg en mulighet for et "diesel motorvogn" sett.
BM 86 / 91 med tilhørende styrevogn og 92 kan være gode kandidater her.
BM 88, tja.
 
Diesel lok.
Her har jeg ikke noen direkte kandidat - kanskje en ny skifte traktor.
Di 3 - tja, Heljan har jo hatt de ute for en stund siden, men det måtte i så fall være de som var litt kortere - Di 3.603 til 621 og 624 til 633, det er jo disse som er den opprinelige "Norske" bestilingen.
 
Damp lok.
Her mangler man jo det meste - men jeg vil anta at det ikke kommer noe damp lok i år.
 
Vogner.
Personvogner.
Vi har jo alerede et godt utvalg.
Men de nye "vogn type 5" kanskje.
Men det er også et lite "manko" på spesielle "Teak" vogner.
CF, BF, DF, CB, AB, spisevogner, kafeteriavogner osv, kan vi kanskje se en NMJ Teak vogn i år Big smile ..
 
Godsvogner.
Det kommer sikert noe, men der vet jeg ikke hva jeg skal tippe Embarrassed ..
 
Hus.
Her er jeg ikke i tvil, gods huset på Hell st Big smile..
 
Så mine forslag blir vell - El 14 - (En diesel motorvogn) - Gods huset på Hell st Smile ..
 


Edited by Tåge - 01 januar 2014 at 19:11
Mvh
Åge

Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ....
Back to Top
Tjetland View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 10 mai 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tjetland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 19:10
Jeg håper og håper på Bm68 jeg...
http://aalgaardbanens-venner.com/
Back to Top
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 19:29
Det er vanskelig å gjette. Men vi har alle våre ønsker.
Mine er EL 14, type 67 og eller/ 68, El 9, tank- og frysevogner og et eller flere godshus. Det siste mangler  i forhold til alle de stasjoner som har kommet, og som annonseres  på vei. Gjerne også en liten lokstall også. Og alt dette  Toppline/Skyline.


Edited by Sven Ole - 01 januar 2014 at 19:32
SOHo
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 20:12

Om de kommer med en ny Topline-model av et ellok, håper jeg heller det blir El 8. El 14 har tross alt vært produsert av Lima, og dukker relativt ofte opp på bruktmarkedet. Riktignok er ikke Limas El 14 av samme kvalitet som Topline-modellene, men den var i det minste noe bedre enn Limas El 13, bortsett fra treskeverket drivverket, da.

Di 2 til en "fornuftig" pris (sett fra kjøperens side...) er også et savn. Den tidligere Topline-utgaven var litt for nær Superline i prisnivå.

Av motorvognsett står også for meg BM68 eller BM91 høyest på ønskelisten, og deretter BM65C, BM67 eller BM68. Men jeg tipper de ønsker å få solgt en del BM69-sett før de kommer med en ny motorvogn-modell.

Av passasjervogner har BF14 og evt. BF13 lenge vært et stort savn i norsk MJ-miljø. Her burde vel markedet være såpass stort at det kan være reelt håp?

Ellers mangler det noen passende BF-vogner til Rocos-teakvogner, og det er vel lite sannsynlig at Roco selv skulle gi ut noe slikt. BF-vogner i teak passer for øvrig også sammen med stålvogner og i godstog.

De eldre og ombygde stålvognene mangler også. Det dreier seg om bl.a. B10, AB10, BF10, B2/B9, B4, B3 type 2/3, de første R1-vognene, diverse DF- og F-vogner, WLB, første serie WLAB og WLA type 1. Om NMJ kommer med noe her, blir det vel en hel serie med vogner, men de vil kanskje få solgt ut en del av B3-vognene først?

Jeg sikter hele tiden til ferdigmodeller i Topline-kvalitet.

G4-vognene til NMJ er såvidt jeg vet alle modeller av typen med 6 m akselavstand. Det hadde vært kjekt med noen av utgaven med 7,2 m akselavstand, også.

Og de burde få ut noen flere containervogner i NSB-utgave (ikke Cargonet), for oss som ikke har de aller siste årene som epoke.



Edited by TorsteinS - 01 januar 2014 at 20:16
Back to Top
pkonc View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 juni 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 208
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pkonc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 20:15
Jeg håper de først og fremst kommer med Df/Fo vognene de har avertert i åresvis......... skal man våge og tro at de lager de "nye" sovevognene etter hvert ?? Bf13 og Bf14 mangler også for at B5 serien skal være komplett. Er jo egentlig merkelig at disse ikke allerede forlengst er produsert da det er vogner "alle" må ha en eller flere av. Det og kjøre Bf11 og Bf12 i alle tog er jo bare feil. 
 
Et damplok i Topline er min heteste kandidat, deretter vil det jo rett og slett være merkelig om ikke EL14 kom og deretter BM74/75........ og hvorfor ikke 72 settene, mange som kjører moderne materiell. 
BM69c i 2 og 3 vogns sett er vel mest sansynlig rett rundt hjørne.
86/91 og 68 kan jo produseres i mange farger/varinater og burde i teorien være mulige aspiranter. 
 
 
 
........ i Superline tror jeg på EL-5 i driftsversjon og at type 29/39 blir produsert. EL13 i Superline mangler og kommer vel før eller siden. Husker jeg hørte snakk engang om produksjon av EL7........ dog innbiller jeg meg at det vil bli en hyllevarmer av dimensjoner....... er jo knappt noen som vet hvordan den så ut engang utenom den harde kjerne da Wink
 
 
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 21:11
EL14 tror jeg er en stor sansynlighet for at kommer i det nye året. Selv så står BM68, 86,91, damplok type. 20,21,24,25,30 på ønskelisten helst som ferdigmodell.

Damplok type 21 kan man lage flere utgaver av og det er en modell som definitivt ikke vil bli en såkalt hyllevarmer.
Det er ikke mange årene siden Di2 var til salgs fra NMJ, men det kunne også være interessant med flere skiftetraktorer som feks 211,214, 215
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 21:15
Jeg tror ikke NMJ vil komme med noen vesentlig norsk formnyhet i år.
- Dette grunnet fremstillingsproblemer som de fleste leverandører nå opplever i Østen. Nå ligger NMJ ett år etter mht. levering av Type 29/39 - og markedet for slike norske modeller er ikke uendelig. En ytterligere modell i 2014 vil nok ikke føre til dobbelt salg men heller at det blir flere "hyllevarmere"? - Tror derfor at det er mest fornuftig å levere det som er allerede annonsert - før man kommer med noe nytt?

Dersom det skulle komme noen nyhet i Topline, er SJ Y1 mitt tips. Den finnes i et utall versjoner - også i Norge.
Nå har NMJ innledet et samarbeid med Jeco - og dette kan være en fin nyhet i dette samarbeidet.

Skal vi se videre med tanke på hva som kan vekke interesse (og salg) i utlandet, er Malmbanan fortsatt interessant å spinne videre på. - Da ville jeg ha tippet vogner som passer sammen med Type 29/39 som er annonsert i Superline men mangler vognmateriell. Her ville en klinket Mas 1908 som kan varieres i utallige versjoner med karmer og last være interessant som supplement til Roco og Märklin sine utgaver. UGJ sin utgave lages vel ikke lenger - og er heller ikke tidsmessig mht. detaljering og grovhet?
- Tror ikke NMJ vil lage noen særnorske lok der forbildet ikke er i trafikk? Da er i så fall BM74 en mulig kandidat?

Edited by Kjell H. - 01 januar 2014 at 23:35
Back to Top
Tåge View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tåge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 22:09
Originally posted by Kjell H. Kjell H. wrote:

Jeg tror ikke NMJ vil komme med noen vesentlig norsk formnyhet i år.

 
Jeg tenkte også på det, derfor prøvde jeg og begrense meg til 2 - 3 nyheter.
Der er vell også lommeboken glad for Embarrassed LOL..
 
BF 13 og 14 hadde jeg glemt i farten, og må vell innrømme at de er savnet.
Mvh
Åge

Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ....
Back to Top
gnilrets View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 04 mai 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gnilrets Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 22:33
Wlab-2 selv om det er byggesett på markedet.
Back to Top
pkonc View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 juni 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 208
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pkonc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 23:27
[QUOTE=Kjell H.]Jeg tror ikke NMJ vil komme med noen vesentlig norsk formnyhet i år.
- Dette grunnet fremstillingsproblemer som de fleste leverandører nå opplever i Østen. Nå ligger NMJ ett år etter mht. levering av Type 29/39 - og markedet for slike norske modeller er ikke uendelig. En ytterligere modell i 2014 vil nok ikke føre til dobbelt salg men heller at det blir flere "hyllevarmere"? - Tror derfor at det er mest fornuftig å levere det som er allerede annonsert - før man kommer med noe nytt?

Dersom det skulle komme noen nyhet i Topline, er SJ Y1 mitt tips. Den finnes i et utall versjoner - også i Norge.
Nå har NMJ innledet et samarbeid med Jeco - og dette kan være en fin nyhet i dette samarbeidet.

Skal vi se videre med tanke på hva som kan vekke interesse (og salg) i utlandet, er Malmbanan fortsatt interessant å spinne videre på. - Da ville jeg ha tippet vogner som passer sammen med Type 29/39 som er annonsert i Superline men mangler vognmateriell. Her ville en klinket Mas 1908 som kan varieres i utallige versjoner med karmer og last være interessant som supplement til Roco og Märklin sine utgaver. UGJ sin utgave lages vel ikke lenger - og er heller ikke tidsmessig mht. detaljering og grovhet?
- Tror ikke NMJ vil lage noen særnorske lok der forbildet ikke er i trafikk? Da er i så fall BM73 en mulig kandidat?[/QUOTE]
 
 
????? trodde NMJ allerede har laget "hauger" med 73 sett.
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 23:34
Beklager tastebommen - det skulle være BM74 (- eller "Flirt")!
Back to Top
icefighter35 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 06 november 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 144
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote icefighter35 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2014 at 23:36
Syntes det er rart nmj  tør vente stort lengre med di2.
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2014 at 02:09
Originally posted by icefighter35 icefighter35 wrote:

Syntes det er rart nmj  tør vente stort lengre med di2.


Ta det helt med ro, NMJ slipper en di2 i år!
Back to Top
icefighter35 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 06 november 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 144
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote icefighter35 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2014 at 14:02
Originally posted by Håvard H Håvard H wrote:

Originally posted by icefighter35 icefighter35 wrote:

Syntes det er rart nmj  tør vente stort lengre med di2.


Ta det helt med ro, NMJ slipper en di2 i år!


Hmm...Slipper som i "publiserer" eller slipper som i "lar være" å bruke energi på?
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 januar 2014 at 15:04
Det kan jo være en mulighet at NMJ kommer med en versjon av Jecos X2 nemlig Linx.

Enig med Håvard, nå har jeg bygget ferdig min, å da kommer den sikkert.
Modellhilsen

Claes
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 16:14
EL14 kommer nok, det samme med B5, men om de kommer i år får tiden vise. De vill nok ha ut 11/13/17 først. Og vill tru de lager flere varianter av conteinervogner og andre godsvogner som selger godt.

Flere etterspør Di2, DI3 er en loktype som selger uansett virker det som. Og vet NMJ følger med hva folk ønsker seg.

Edited by Wickerman - 03 januar 2014 at 16:16
A matter of life and death
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 17:58
En El 14 tror jeg nok står på listen over aktuelle modeller for Norge.

- Ellers hadde jeg trodd at en El 15 med Hectorrail-utgaver er mer sannsynlig? Denne selger nok bedre i Sverige som er et større marked.
Dessuten er det et Malmbane-lok som sikkert vil selge bra i Europa som både Märklin og Roco sitt materiell fra denne banen gjør?
NMJ har jo tidligere lansert dette loket i samarbeid med en annen europeisk "produsent" (som produserer i Kina) på samme måte som CN312 fra Südexpress. - Det er jo levert en rumensk versjon.
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 18:48
Det eneste man trenger som norsk MJ-er er Di3, Di2, Bm86 og dugelig med rødbrune kuvogner.

Siden Di3 og kuvogner er produsert i ganske store kvanta krysser jeg fingrene for Di2 og Bm86.
Back to Top
Tåge View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tåge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 18:52
Et lite sidspor bare Embarrassed ..
 
Er det i slutten av januar - begynelsen av februar Nürnberg messen pleier å være Question ..
 
Jeg burde vell ha husket på det da, men, men Embarrassed Wink ..


Edited by Tåge - 03 januar 2014 at 18:55
Mvh
Åge

Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ....
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 19:00
Back to Top
Tåge View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tåge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 januar 2014 at 22:57
Originally posted by Henning L Henning L wrote:

29. januar til 3. februar!
 
1000 takk Smile ..
Mvh
Åge

Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ....
Back to Top
Tåge View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tåge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 00:10
Ja, da er det 29 januar, og NMJ skal i tradisonel stil vise sine nyheter kl 10.00.
 
 
Skal bli spenende og se om noen av oss traff blinken Smile
Mvh
Åge

Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ....
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 09:57
skuffende nyheter i år i mine øyne...
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 10:19
Di3a i norsk lengde er vel en nyhet som vil bli populær? Alle andre produsenter har jo laget di3b. Stakevogner i Superline vil jeg også tro er etterlengtet!

Er fornøyd med nyhetene, jeg!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 10:22
Undrer:
Skal man legge ut drivverk til El14 fra AHM for salg mon tro?
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 10:23
3-vognssett type 69c synes jeg også er en naturlig nyhet!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Tog View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 11 mars 2013
Status: Offline
Points: 273
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 10:55
Nmj satser svensk etter at de slo seg sammen med Jeco. Ingenting her for meg. Df 37 er borte også. Håper noen lanserer et byggesett av damper type 21 og H3 kjølevogn. Gleder meg også til byggesettet av BM 65 fra SM. Ny vår for selvbyggerne?

Fint om en eller annen småprodusent kan "true" med å komme med en El 14.
For da kommer den nok fra Strømmen også. Som med El 11, Type 31, Skd 224 og Di 8.

Når det er sagt er lokkåpen til Limas El 14 fra 1980 faktisk ikke så verst og det spørs om ikke markedet er modent for et nytt supplerende drivverk. Min Faulhaber går i alle fall som en drøm.
Back to Top
Pluggen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 09 april 2010
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pluggen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 11:02
Originally posted by Stian Stian wrote:

skuffende nyheter i år i mine øyne...
 
Enig. Greit med Nohab, men resten er ganske uinteressant. Største skuffelse er (igjen) bortfallet av Df37 - godbiten som har vært synlig på NMJ nettsider i flere år... Ingen postkasse i B3 slerka!
 
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 11:16
Spennende med Di3. Smile
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2014 at 11:32
Originally posted by SveinR SveinR wrote:


Spennende med Di3. Smile


Noen som vet leveringstid?
Har bestilt 2 stk, men valgte postoppkrav...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.