X-CAD - Kan dette være sant? |
Post Reply ![]() |
Author | |
TheTiger ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 20 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 juli 2005 at 03:15 |
Hei alle sammen! Tenkte eg berre skulle nevne kva eg kom over på eit anna forum. på denne nettsiden: http://www.x-cad.net can du finne meir info. Men det er vist eit PR stunt kor dei 100.000 som registrerer seg først og før 1. August vil få gratis X-CAD programmet. Om dette er sant kan ikkje eg si sikkert, men mine kolegaer samt andre meine på at dette må være sant. Tenkte eg skulle nevne det her. |
|
![]() |
|
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I dette opplegget tror jeg det kan væære mange stasjoner på linja mellom
Glimrende tilbud og Ren svindel. Vi starter på stasjonen "Glimrende tilbud" og ankommer "Ren svindel": - Du får en fult utviklet CAD-pakke siden en ny produsent er avhengig av en stor brukerbase. Tanken er at de 100 000 skal spre ordet om hvor bra dette er. - De lar deg laste ned noe som er en Betaversjon. Snedig opplegg for å signe opp testere. - Programmmet er OK, men du får bare en 30 dager testversjon eller noe slikt. - Programmet er ganske dårlig, og etter en måned får du tilbud om en oppgradering til en ny versjon for $2999,- - Du får ikke noe program, og postboksen din blir spammet av ville helvete. - Du får et program, men det viser seg senere at det var en Trojansk hest som sletter hardisken din, stjeler kredittkortet ditt og brenner ned huset ditt. Det jeg prøver å si er vel "Proceed with caution". Lag deg en Hotmail eller Google epostkonto kun for denne registreringen. Da risikerer du ihvertall ikke noe angående spam. Selv mener jeg at hvis noe er for godt til å være sant så er det som regel løgn. |
|
![]() |
|
TheTiger ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 20 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
X-CAD er ikkje tull!! Sjekk pressemeldingen fra selskapet Alibre: http://www.alibre.com/xpress/news/press-release.asp Dette var eit PR stunt fra selskapet.. X-CAD Unmasked: Alibre Reveals Identity of
|
|
![]() |
|
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Vel, en pressemelding er ikke nok til å overbevise meg. Hvis du leser denne tråden på "Sketchup" (et annet 3D-program) så vil du se at det er god grunn til å være skeptisk: http://www.sketchup.com/forum/read.php? f=1&i=28825&t=28553#reply_28825 (klipp og lim linken, dette forumet takler ikke lange URLer) De interesannte innleggene kommer langt nedee i tråden (og den er lang!) Noen påstår det er en demoversjon, andre at det er Google-annonser i interfacen (kan slås av for $49,-) Som sagt, jeg er ikke overbeevist. Edited by Håvard H |
|
![]() |
|
Hi Håvard. Det er berre sunt og være kritisk på slike ting. :) Sjølv er eg aktiv brukar av Rhino3D og SolidWorks. Det er ein fin kombinasjon.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |