MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - KjellAn's hagejernbane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

KjellAn's hagejernbane

 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>
Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 5,00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2014 at 16:38
Takk for tilbakemeldingene.
Det er alltid med litt blandede følelser at man tar et fint og blankt Roundhouse lok og lar det forfalle slik som dette.
Men så har jeg vel aldri sett at noen av disse forbildene av noen slike smalsportraktorer har vært fine og blanke i lakken.
Jeg vet ikke om jeg tør å påta meg noen maleoppdrag for andre Little John-eiere, men jeg kan godt komme med gode råd.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2014 at 09:36
Fin smussejobb, Kjell!

- Nå mangler det bare noen bulker her og der! - Det kan vi kanskje klare neste gang vi kjører? ,-)
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2014 at 11:00
Det går for seg, forstår jeg ... Wink
Bjørn Egil
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2014 at 15:37
Å ja da - det går for seg på livesteamtreff, men jeg har til gode å se sure fjes etter kollisjon / avsporing.....det er mer vanlig med kommentarer som "borte...." ( lok og tog utfor skrent), åjsann....(avsporing utfor bru med høyde 130cm og lok til 36000kr...)"mer lim" (Vale of Rheidol - 6kg - kjører OVER Lollipop Railcar (100g.) som møysommelig er bygget opp av fliser natta i forveien...). Det meste ordner seg med gode kollegaer som stiller opp....og ikke minst en sindig / oppegående servicemann i Kristiansand.......en baneeier på Høybråten og en RC - mann i Sandvika......
krsven
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2014 at 16:20
Originally posted by Kjell H. Kjell H. wrote:

Fin smussejobb, Kjell!
- Nå mangler det bare noen bulker her og der! - Det kan vi kanskje klare neste gang vi kjører? ,-)
Ja, jeg regner med at du står for bulkene - mannen som er kjent for "the galloping goose" i fritt fall på messetreff ... Wink
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2014 at 18:04
.... Det er vel slikt som skjer når man låner ut materiell til folk som ikke kjenner det?!
- Ellers retter jeg mest ut slike bulker for andre.

- Skal du ha en "shabby tractor", så gjør det seg med noen bulker her og der.
-Så forresten litt på "goosene" i Ridgway Co. De bar tydelig preg av tidens tann.
Back to Top
rebelego View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 juli 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rebelego Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2014 at 15:35

Veldig pent arbeid. Gleder meg til å se 8 slike til på Jevnaker. Big smile

Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 oktober 2014 at 15:13

Hyggelig lesestoff datt ned i postkassa i dag - 16mm Today nr 150. Tongue 

Tidsskriftet er medlemsblad for the Association of 16mm Narrow Gauge Modellers.

Bladet har denne gangen en artikkel om litt av bakgrunnen for Furubakken hagejernbane og litt om smusseteknikkene jeg har brukt på et skiftelok og noen grusvogner.

16mm Today kan varmt anbefales for de som har lurt litt på livesteam og hagejernbaner. Tongue



Edited by KjellAn - 05 februar 2017 at 11:27
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 21:42
GRATULERER KJELL ClapClapClap
Det ser ut som en fin artikkel, lurer på om jeg ikke skal melde meg inn i the Association of 16mm Narrow Gauge Modellers. Virkelig artig at hagejernbane i Norge får spalteplass og at du får vist frem det flotte materiellet du har på sporet ditt. Har fulgt bloggen din, og det er et virkelig flott arbeide du har gjort her. Faktisk så er det din bane som har inspirert meg til å bygge selv i hagen. Har akkurat fått spor og litt miljø på plassSmile 
Ser frem til flere herlige bilder fra banen din !
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 21:50
Herved innmeldt i the Association of 16mm Narrow Gauge Modellers Tongue
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 22:28
Hyggelig at flere blir med i denne foreningen. Den er åpen for både dem som kjører på 32mm og 45mm sporvidde.
Men kanskje finner man ikke så mye stoff i bladet som omhandler tyske og sveitsiske forbilder. Det er nok mest stoff fra øyene like vest i havet ...

Det har blitt et ganske stort hagejernbanemiljø her i Norge med utgangspunkt i livesteam, 32mm sporvidde, og britiske og norske forbilder. Vi treffes ofte hjemme hos hverandre for å kjøre og hygge oss sammen.

Velkommen som medlem i foreningen.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 22:41
Takk for det, Kjell !
Jeg har definitivt fått interessen for det britiske materiellet, har bygget et par vogner og flere skal det bli. Mitt første live steam lok ble et Accucraft Ragleth med fjernstyring.
Men da jeg startet opp prosjektet for hagebane, kjøpte jeg først en del materiell i 45mm/LGB, men dette er ikke basert på tysk og sveitsisk materiel. Litt europeisk og litt USA.....
Etter hvert har interessen landet mest på 16MM, men er justert til 45mm. Kommer nok å ordne slik at jeg kan kjøre på begge delerTongue
Du kan se litt om dette her:
Kanskje vi sees etter hvert på et treffWink
 
Uansett; flott artikkel !!!
 
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
HaZach View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 24 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HaZach Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2014 at 23:41
Gratulerer med fin artikkel i medlemsbladet for Clap oss som også er ”16mm medlemmer”. Har lest hele artikkelen og fant mye av interesse.  Vi sees kanskje på messen i Hamar?
Mvh. Hans Zach.

Ha en god MJ-dag
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2014 at 23:48
Jeg rekker nok ikke å bli med til messen på Hamar. Da skal jeg utforske hagejernbaner "downunder" ...
Ellers takk for tilbakemeldingen på artikkelen i 16mm Today. Det er vel flere i the Norwegian Livesteamgroup som kanskje kan bidra med stoff til kommende nummer av bladet.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
HaZach View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 24 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HaZach Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2014 at 23:54
God tur "downunder" Kjell Smile 
Det var jo noen linjer og bilder fra "Norway group"  i 16mm Bulletin'en, så nå er vi i gang Wink
Mvh. Hans Zach.

Ha en god MJ-dag
Back to Top
rebelego View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 juli 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rebelego Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 oktober 2014 at 10:08

Veldig bra artikkel i et ekstra stort og flott jubileumsnummer av bladet.

Velkommen i klubben til LokoJon. Du vil snart oppdage at det er en del som kjører på 45mm sporvidde selv om 32mm-folket prøver å ignorere det. Clown

Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 oktober 2014 at 10:23
Takk for det, Thomas !
Uansett artig å kjøre ute, og spesielt live steam !! Virkelig artige og flotte produkter!
Veldig fascinert av de engelske byggesettene, spesielt Brandbright, Swift Sixteen, IP Engineering og Modeltown.
Tar gjerne mot tips på ulike produsenter av engelsk materiell
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2015 at 22:48
Si meg, Kjell, det ser ut til at ikke du har kone, for det har jeg og de er ofte en "brems" på slikt. Jeg får bare ha 160x210cm på rommet mitt av kona. Heldiggrisen. Det er nå flott, da
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2015 at 23:49

Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Si meg, Kjell, det ser ut til at ikke du har kone, for det har jeg og de er ofte en "brems" på slikt.
Det stemmer nok ikke. Min hagejernbane er bygget i samråd med kona, og vi liker begge å ha det fint i hagen. Jeg har aldri før vært så mye på hagesenter som nå for å finne fine planter til å ha langs sporet.

For øvrig kan jeg sterkt anbefale å kjøre med ekte livesteam - i stedet for tog som må ha strøm i sporet. Da unngår man alle driftsproblemer forårsaket av dårlig strømopptak.

Håper vi etter hvert kan få se litt bilder av det du driver med av G-skala. Lag gjerne din egen blogg her på forumet.

Ha en fin dag! Smile


hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2015 at 00:26
Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:

Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Si meg, Kjell, det ser ut til at ikke du har kone, for det har jeg og de er ofte en "brems" på slikt.
Det stemmer nok ikke. Min hagejernbane er bygget i samråd med kona, og vi liker begge å ha det fint i hagen. Jeg har aldri før vært så mye på hagesenter som nå for å finne fine planter til å ha langs sporet.

For øvrig kan jeg sterkt anbefale å kjøre med ekte livesteam - i stedet for tog som må ha strøm i sporet. Da unngår man alle driftsproblemer forårsaket av dårlig strømopptak.

Håper vi etter hvert kan få se litt bilder av det du driver med av G-skala. Lag gjerne din egen blogg her på forumet.

Ha en fin dag! Smile


Jeg skal ha nødstrø i form av et batteri som slår inn/ut ved behov ved dårlig strømopptak. Dessuten er banen min inne. Se her så kan dere se hvordan loket jeg skal ha skal bli, bare at mitt blir smusset også:
https://www.youtube.com/watch?v=jITpjl9817o 
Back to Top
St.Michael View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 januar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote St.Michael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2015 at 10:43
Koner og hagejernbane synes jeg er et rasende interessant tema.  Mine utebaner tar i bruk 5-10% av den samlede størrelsen på hagen. Konen synes nok jobben jeg gjør rundt banen er ganske fin, så hun spør hvorfor jeg ikke kan jobbe like intensivt med resten av hagen også?
Svaret er selvsagt "med glede, men da må jeg bygge hagebane der også..."Wink
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2015 at 12:56
Kona mi er også veldig positiv til hagebane. og vi bygger bane i ganske store deler av hagen. :)

http://www.heinepedersen.com/hagejernbane/byggeblogg.htm
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mai 2015 at 19:56
Endelig er min lille skinnetraktor tilbake. Her er en liten video av min Little John ombygget til autentisk lyd. Ombygget i England av Locoworks.

(Beklager litt ustødig filming. Er ikke lett å holde telefonen og samtidig styre fjernkontrollen. 😉 )

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2015 at 13:57
Fint med lyd!
- Etter lyden å dømme, så er vel dieselmotoren større enn loket? :-)
Det høres ut som det er plenty sylindre når den spiller opp.
- Ville trodd at en liten "dunk -dunk" på en eller to sylindre hadde passet bedre som på denne traktoren? Det er slik lyd jeg forbinder med slike små lok. - Det går sikkert an å rette på? :-)
https://www.youtube.com/watch?v=We1v_SmHO_g
https://www.youtube.com/watch?v=reXtKQRU50U

Edited by Kjell H. - 04 mai 2015 at 15:42
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2015 at 22:02
Motoren er den samme som sitter i Scarab og Hurricane som det kom et titalls eksemplarer av til Norge for mange år siden. Vet det ble diskutert å bygge inn en enda større motor, men for å unngå å gjøre damplokomotiver av et visst fabrikat arbeidsløse eller mindre attraktive ble dette droppet.For meg høres motoren 100% riktig ut, men jeg skal sjekke med Smith & Harrisson - de kjente industrilokomotivkonstruktører.
krsven
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mai 2015 at 08:15

Her er en video og noen bilder fra en liten kveldstur på Furubakken hagejernbane.





Edited by KjellAn - 05 februar 2017 at 11:35
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
RoyM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 05 august 2015
Location: Norge
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RoyM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 august 2015 at 14:39
Hei

Fantastisk anlegg og med damp og greier. Pene bilder også..Smile. Jeg og frune planlegger hagegjernbane. Har du noen forslag på hvor man kan kjøpe slike anlegg og hva anbefaler du? Jeg har et HO-anlegg som jeg tenkte ute, da det er liten plass inne med fire barn. Noen sier det går greit, mens andre fraråder det. Jeg har sett litt på G-skala, men har ikke blitt noe klokere enda..Wink

På forhånd tusen takk for tilbakemeldingSmile

Med vennlig hilsen
Roy Mediås

HO, Hagejernbane, Storskala
Back to Top
rebelego View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 juli 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rebelego Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 august 2015 at 16:11

Kjells anlegg er utvilsomt flott og til inspirasjon for mange, og ekte damp blir fort en lidenskap. Smile 

Livingsteam Gardenrailways pleier å ta H0 i innbytte om det skulle være aktuelt.


Back to Top
RoyM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 05 august 2015
Location: Norge
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RoyM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 august 2015 at 16:18
Originally posted by rebelego rebelego wrote:

Kjells anlegg er utvilsomt flott og til inspirasjon for mange, og ekte damp blir fort en lidenskap. Smile 

Livingsteam Gardenrailways pleier å ta H0 i innbytte om det skulle være aktuelt.



Supert med innbytte av HO. Skal sjekke dette opp med en gang. Jeg er redd dette kan ta litt av dette..Big smileClapShocked

Har jo drevet med modelljernbane i mange år, men har ikke vært så aktiv i forum etc. Hageanlegg har fasinert meg lenge og nå er tiden inne til å realisere dette...Clap
Med vennlig hilsen
Roy Mediås

HO, Hagejernbane, Storskala
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 august 2015 at 20:37
Originally posted by RoyM RoyM wrote:

Har jo drevet med modelljernbane i mange år, men har ikke vært så aktiv i forum etc. Hageanlegg har fasinert meg lenge og nå er tiden inne til å realisere dette...
Jeg hadde i mange år et H0-anlegg, men fant etter hvert at det ble for smått ...
Hagejernbanen ble til etter en liten diskusjon med husfruen. Aldri har jeg vel vært så interessert i hagesentre som etter at jeg begynte med hagejernbane. Planter og naturlige detaljer blir en flott innramming rundt togene og bygningene på banen.

Når det gjelder skala så blir nok H0 for smått. Og ikke tåler det å være ute særlig lenge. Rust og vann er ikke alltid bra sammen med strøm i sporet. Derfor kjører de aller fleste av oss livesteam eller materiell med batteri ombord og radiostyring.

Ta kontakt med Kristian hos Livingsteam Gardenrailways for en nærmere introduksjon. Kanskje du kan besøke noen av oss på et kjøretreff. De som ikke har plass til egen hagejernbane kommer gjerne på treff hos dem som har en hagejernbane, og da går praten livlig om hvordan vi driver med denne hyggelige modelljernbaneformen.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.