SSSR damplok i H0 |
Post Reply |
Author | |
Basic71
Fremo og MjF medlem Joined: 12 juni 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 april 2011 at 20:59 |
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle linkene får jeg opp som samme bilde?????
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Basic71
Fremo og MjF medlem Joined: 12 juni 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Måtte jobbe litt med opplastingen, men nå virker det.
Rune |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er vel ikke lenge til du begynner med dette du også, Rune?
|
|
Eirik
|
|
Basic71
Post Options
Thanks(0)
|
Du for ta en tur på klubben i morgen, så tar jeg med de modellene jeg kjøpte. Det be bla 2 stk ЛЕДНИК vogner. Jeg tror vognene er bygget av samme gjengen.
Rune |
|
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, vi kommer vi også i morgn, så blir gøy å se det.
|
|
Eirik
|
|
Basic71
Post Options
Thanks(0)
|
Her er litt informasjon om modellen.
Model lokomotiv Em Tatt som grunnlag for Russlands plast kit. Alle deler, bortsett fra førerhuset, lue skorstein boksen, den indre veggen av anbudet, rørene, har foran veggen av ovnen blitt endret eller gjort på nytt. Av de viktigste endringer: den sylindriske delen av kjelen er forkortet, stakk det nye skallet, og på ovnen rengjøres nagler på siden av saken, gjorde mer akutt vinkel med nedre kant og en ny dobbel rad av nagler langs den nederste kanten; raffinerte sveise sømmer på veggene i tanken i anbudet laget av sveisesøm, lagt tredje døren for Gulf farvann, siden kanalen rammen anbud. Den originale støpte deler: dekk, en kompressor, elektroparogenerator, sideveggen ramme motor, støtfanger ømme buffer beam motor, takluke boder, treskjold øke høyden på kull groper på anbud rammen av damp distribusjon mekanismen, tømmeventilen av den sylindriske delen av kjelen, kapasiteten for olje Backup dekk mount for min NEM på anbud lokomotiv. Original loddet deler: dekk rekkverk, dekk trapper, en trapp av kjelen, trapper møre ventiler damp mindre fremgang på dampmaskinen, monter en ny parallell og resolder crosshead på henne messe rekvisitter, motor varme-anbud. Bachman motor på chassiset er erstattet av en mer kraftfull, er alle små støpte deler forsterket med ståltråd på 0,3 mm. Rekkverk og leidere er sveiset sammen med stål fjærende wire. Disse tiltak i forbindelse med det faktum at modellen er posisjonert som en «suspensjon" heller enn "benk". I denne forbindelse, (har styrke prioritet) avstanden mellom lokomotivet og møre "enn i den opprinnelige (for montering i kurver), samt en måte å lodde overliggeren på dekk er ikke" butt "og" obgibom ". Illuminator og markeringslys utstyrt med lysdioder for å inkludere retning av bevegelse, muligheten til å installere en dekoder (et sted i konkurransegrunnlaget nok som for audio dekoder) I bildene første damplokomotiv 6-18, 1-5 store partiene. Et karakteristisk trekk ved de viktigste partiet - å redusere diameter på rekkverk og leidere fra 0,5 til 0.4mm Siden jeg er utrolig flink i russisk brukte jeg google for å oversette. Rune |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette er vel verdens verste oversettelse! Jeg tror jeg foretrekker bildene. De er jo fine da!
|
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ingenting er som hvitt med røde kryss
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |