MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Planer eller interesse for moderne treff 2009??
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Planer eller interesse for moderne treff 2009??

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Planer eller interesse for moderne treff 2009??
    Posted: 07 oktober 2008 at 14:50
Det første "moderne" FREMOtreffet her i landet var i Sandnes for et par år siden. Deretter har vi hatt et moderne treff i Kristiansand for få uker siden.
 
Finnes det noen med planer om et moderne treff neste år, og hva med deltagerene? Er det bare meg, eller er det flere der ute som kan tenke seg å treffes igjen for å kjøre moderne tog også neste år? Tidsmessig vil jeg tro neste høst er første mulighet til å møtes, men hva sier dere? Er det noen interesse?
 
Eirik
 
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 14:58
Originally posted by eika eika wrote:

Det første "moderne" FREMOtreffet her i landet var i Sandnes for et par år siden. Deretter har vi hatt et moderne treff i Kristiansand for få uker siden.
 
Finnes det noen med planer om et moderne treff neste år, og hva med deltagerene? Er det bare meg, eller er det flere der ute som kan tenke seg å treffes igjen for å kjøre moderne tog også neste år? Tidsmessig vil jeg tro neste høst er første mulighet til å møtes, men hva sier dere? Er det noen interesse?
 
Eirik
 
 
Ja, og gjerne samme sted som sist. Nytt og fint lokale, og passe langt fra Horten.
Back to Top
vetle1 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vetle1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 16:12

Ja, det er interesant. Jeg kjører "moderne" tog.

Jeg planlegger også å bygge en fremodul. Jeg kommer sikkert til å bygge flere etterhvert.
 
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen

mvh Vetle
Forumet smalspor avd. Arendal
Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 20:31
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

Originally posted by eika eika wrote:

Det første "moderne" FREMOtreffet her i landet var i Sandnes for et par år siden. Deretter har vi hatt et moderne treff i Kristiansand for få uker siden.
 
Finnes det noen med planer om et moderne treff neste år, og hva med deltagerene? Er det bare meg, eller er det flere der ute som kan tenke seg å treffes igjen for å kjøre moderne tog også neste år? Tidsmessig vil jeg tro neste høst er første mulighet til å møtes, men hva sier dere? Er det noen interesse?
 
Eirik
 
 
Ja, og gjerne samme sted som sist. Nytt og fint lokale, og passe langt fra Horten.

Ja, og passe langt fra Ålgård. Jeg kommer også neste år. Smile
Dette bør bli en fast årlig happening!! Clap
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 20:50
Selvfølgelig, jeg kommer!
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 22:21
Helt klart interesse for en slik tidsepoke for mitt vedkommende! Jeg deltar på slikt treff innenfor området syd for Namsos, vest for Eskilstuna, øst for 004"E og nord for Hannover - forutsatt at helgen det er snakk om passer.
 
 
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 22:37
er med på den jeg også
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 22:58

Må innrømme at jeg er mest klart for et 80-tallstreff :)  Da El17 og B7 var expressen og gammel,mellom og nydeisgn gikk omhverandre, samt masse G vogner og Hbikser...

Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 23:18
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Må innrømme at jeg er mest klart for et 80-tallstreff :)  Da El17 og B7 var expressen og gammel,mellom og nydeisgn gikk omhverandre, samt masse G vogner og Hbikser...

 
Det samme her. Jeg er også klar for et 80-tallstreff. 
 
Men, gjerne samme sted.
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 00:29
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Må innrømme at jeg er mest klart for et 80-tallstreff :)  Da El17 og B7 var expressen og gammel,mellom og nydeisgn gikk omhverandre, samt masse G vogner og Hbikser...

 
Det er jeg enig i, det var igrunnen 80-90 tallet jeg så for meg.Wink
 
Back to Top
trulss View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 07 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote trulss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 09:11
Jeg er med på både åttitall og moderne/nåtid. Hvis interessen er stor nok kan det jo være mulig å få til begge deler i løpet av et år. Eventuelt kunne en alternere annethvert år?

Hvis Kristiansand i likhet med Arendal og Gardermoen blir et årlig treff, så burde det være plass til et fjerde årlig treff i månedskiftet januar/februar? Om Kristiansand fortsetter som et moderne treff burde det være naturlig for et fjerde treff å velge seg åttitallet:

Arendal i mars, 1965-1975 ?
Kristiansand i september, 2000-
Gardermoen i november, 1955-1965 ?

Sandnes er kanskje et sted for åttitallstreff på vinteren?

-TrulsS
Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 10:40
Men folkens; det må da ikke bli slik at man setter epoken på materiellet man bruker som et kriterie for om man kommer på treff eller ikke?
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
trulss View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 07 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote trulss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 11:33
Originally posted by Mr Bridger Mr Bridger wrote:

Men folkens; det må da ikke bli slik at man setter epoken på materiellet man bruker som et kriterie for om man kommer på treff eller ikke?

Er det noen som har sagt noe om det?

-TrulsS
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 13:30
Jeg tror de færreste vil sette materiellets epoke som kriterie for egen deltagelse, men jeg har samtidig heller ikke noe problem med å forstå de som sier at "dette blir for gammelt for meg" eller "dette blir for moderne for meg". Har man et interesseområde så er det klart at man ikke nødvendigvis er særlig ivrig til å delta på et treff hvor man kanskje føler man ikke får noe utbytte av.
 
Ellers har jeg og fått noen tilbakemeldinger privat på at starten av september kanskje er litt tidlig for et treff; det er en tid på året hvor mye ofte skal gjøres i stand for vinteren i hus og hjem.
 
Rent epokemessig så gikk vel årets kristiansandtreff mer fra ca. 1990-> enn fra 2000->, med enkelte ennå eldre unntakSmile
 
Personlig må jeg jo tilstå at jeg har mest følelser for dagens epoke siden det er den jeg ser mest til til daglig på jernbanen (Har aldri interessert meg for norsk jernbane før jeg begynte å jobbe derEmbarrassed) Og det eldste jeg husker er vel de gamle Gbs og His vognene samt Os og Kbps som dukket opp her i Horten den gangen modelljernbaneklubben i byen hadde lokale på jernbanestasjonen. Så for egen del er vel en litt fordreid utgave av dagens virkelighet det mest interessante. Fordreid i den forstand at vognlasten bør leve i større grad i modell enn hva den vel gjør i virkeligheten her i landet, slik at det kan skapes en del godstrafikk og skifting selv på det moderne treffet (Lærdom fra Kristiansand: for mange persontog og for lite godstog med aktiviteter underveis...)
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 15:14
Klart at materiellets epoke ikke hindrer meg i å delta, men jeg kunne ønske at man hadde litt strengere rettningslinjer her.  Det blir litt som å kjøre en El18 på et 50-tallstreff for å sett ting på spissen. 
Det er jo enkelte som skriker å jamrer seg om man kjører en tog på eldre treff uten konduktørvognWink. Jeg vil jamre meg om man kjører Cargolink Di6 og hbikks...
Stakkars El16 i gammeldesign får jo aldri lov til å være med på treff den..
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 15:44
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Klart at materiellets epoke ikke hindrer meg i å delta, men jeg kunne ønske at man hadde litt strengere rettningslinjer her.  Det blir litt som å kjøre en El18 på et 50-tallstreff for å sett ting på spissen. 
Det er jo enkelte som skriker å jamrer seg om man kjører en tog på eldre treff uten konduktørvognWink. Jeg vil jamre meg om man kjører Cargolink Di6 og hbikks...
Stakkars El16 i gammeldesign får jo aldri lov til å være med på treff den..
 
Ja, til strengere retningslinjer. Og da særlig mot IKKE eksisterende vogner. Da tenker jeg spesielt på de såkalte "norske containervognene" fra Electrotren og Oscar. Samt Lima`s Rs-vogner med "norske" containere på. Dette er rene fantasiprodukter, og har ingenting på treff å gjøre. (Lima`s Rs-vogner er derimot ypperlige til transport av stålplater og annet gods.)
 
 
 
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 15:48
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Klart at materiellets epoke ikke hindrer meg i å delta, men jeg kunne ønske at man hadde litt strengere rettningslinjer her.  Det blir litt som å kjøre en El18 på et 50-tallstreff for å sett ting på spissen. 
Det er jo enkelte som skriker å jamrer seg om man kjører en tog på eldre treff uten konduktørvognWink. Jeg vil jamre meg om man kjører Cargolink Di6 og hbikks...
Stakkars El16 i gammeldesign får jo aldri lov til å være med på treff den..
 
Ja, til strengere retningslinjer. Og da særlig mot IKKE eksisterende vogner. Da tenker jeg spesielt på de såkalte "norske containervognene" fra Electrotren og Oscar. Samt Lima`s Rs-vogner med "norske" containere på. Dette er rene fantasiprodukter, og har ingenting på treff å gjøre. (Lima`s Rs-vogner er derimot ypperlige til transport av stålplater og annet gods.)
 
 
 
 
Vil du være vennen min?Tongue 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 17:50
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Klart at materiellets epoke ikke hindrer meg i å delta, men jeg kunne ønske at man hadde litt strengere rettningslinjer her.  Det blir litt som å kjøre en El18 på et 50-tallstreff for å sett ting på spissen. 
Det er jo enkelte som skriker å jamrer seg om man kjører en tog på eldre treff uten konduktørvognWink. Jeg vil jamre meg om man kjører Cargolink Di6 og hbikks...

Stakkars El16 i gammeldesign får jo aldri lov til å være med på treff den..


Hvorfor vil du jamre deg ove Di6 og Hbikks?
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 18:06
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Stakkars El16 i gammeldesign får jo aldri lov til å være med på treff den..
 
Det har jeg tatt konsekvensen av og sendt min utgave til omlakkering hos "Skunkworks"Wink
 
Så får jeg håpe det selskapet den nå har fargesettingen til ikke mister lisensen ogsåLOL
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 18:27
Høres ut som vi i likhet med Norsk Jernbaneklubb er i ferd med å få oss et eget "materiellutvalg"LOL
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 18:37
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:


Hvorfor vil du jamre deg ove Di6 og Hbikks?
 
En RØD Di 6 passer til alt. Smile
 
 
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 18:40
Originally posted by jevistad jevistad wrote:

Det har jeg tatt konsekvensen av og sendt min utgave til omlakkering hos "Skunkworks"Wink
 
Så får jeg håpe det selskapet den nå har fargesettingen til ikke mister lisensen ogsåLOL
 
Har ejeren af "Skunkworks" sin licens iordenLOL?
 
Wink
Dan
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 20:36
Originally posted by eika eika wrote:

Det første "moderne" FREMOtreffet her i landet var i Sandnes for et par år siden. Deretter har vi hatt et moderne treff i Kristiansand for få uker siden.
 
Finnes det noen med planer om et moderne treff neste år, og hva med deltagerene? Er det bare meg, eller er det flere der ute som kan tenke seg å treffes igjen for å kjøre moderne tog også neste år? Tidsmessig vil jeg tro neste høst er første mulighet til å møtes, men hva sier dere? Er det noen interesse?
 
Eirik
 
 
Klar som "blekk" her om helga stemmer.  Neste år må vi nok skrive oktober før jeg "slipper fri" fra huslige syssler og til ei helg med MJ aktiviteter.
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 20:46
Kunne helga 9-10-11 oktober passe?
Jeg fikk visse signaler hjemme om at å bruke august til planlegging ikke akkurat var det resten av familien mente at august burde brukes til . . . . . . .
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Øyvind Erik View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 mai 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 248
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Øyvind Erik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 21:16
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

 
Ja, til strengere retningslinjer. Og da særlig mot IKKE eksisterende vogner. Da tenker jeg spesielt på de såkalte "norske containervognene" fra Electrotren og Oscar.  
Er OsKars containervogner egentlig fantasiprodukter? Er ikke heller problemet at den ikke er norsk? jeg har en, men den ligger nedpakket, så jeg får ikke sjekket den nå, men så langt jeg erindrer, så er containerne norske, men selve vognen er da vel merket SNCF?! Spørsmålet da er naturligvis om det er en ekte fransk vogn, eller den også i fransk forkledning er et fantasiprodukt!
Øyvind Erik

Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000.
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 21:18
Så, så. Dr.Hansen kan saktens tolerere mer enn det synes som (Trur eg.. )
Back to Top
halvors View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote halvors Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 21:35
Før en dato bestemmes så bør vi sjekke hvilke andre aktiviteter som planlegges i vår nærhet. Det er treff i Rendsburg i oktober 2009, og jeg skulle ikke forundre meg om noen har tenkt seg dit. Vi er i alle fall invitert til å stille med moduler og en norsk linje.
 
Men innspill kan vi selvsagt ta Smile
 
Hilsen Halvor
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 21:46
Hei alleSmile
 
I netop oktobers 2. og 3. uge holdes der skoleferie i Danmark og bla. dele af nord Tyskland.(Hamborg)
 
Derfor er det meget muligt man planlæggger på netop denne perioden.
 
Dan


Edited by Dan Rasmussen - 08 oktober 2008 at 21:48
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 23:01
Første helga i oktober er fast messetid fi Bergen. Og til neste år er det 20året på rad og da vi har da tenkt å slå ekstra hardt på stortromma.
Tilvanlig så er ikke det så veldig stort problem at en messe arrangeres samtid som et Fremotreff, men det er tross alt et 20års jubileum til neste år og dermed noe litt ekstra..
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 23:10
Men har ikke første helga i oktober 2009 fått tildelt datoene 2-3-4?
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.