MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hva står på byggebordet ...Del 2
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hva står på byggebordet ...Del 2

 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 17:07
Originally posted by Yngve Yngve wrote:



 
Bra "skryteskap" det der....Wink
 
Ove
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 17:10
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
Er så og si ferdig med Lps vognen,kun noen små justeringer igjen...
 
 
 
 
 
Hva med  litt lakk og smussing på lps"en...WinkWinkWink
 
Ove
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 21:05
Originally posted by Snikkaren Snikkaren wrote:

 
Hva med  litt lakk og smussing på lps"en...WinkWinkWink
 
Ove
 
Joda,skal det etter jeg har loddet sammen 4 vogner til...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 21:06
Originally posted by Per-Inge-2613 Per-Inge-2613 wrote:

Fy flate morten.h! Dette er helt sykt å se på! Blir veldig veldig bra!!

Det bare irriterer meg å vite at jeg aldri får en slik modell selv...
 
Du skal aldri si aldri......Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 21:23

I dag har jeg besøkt bestemor...og etter å ha proppet i seg 10kg mat + kaker og kaffe....orker jeg neppe annet enn å sitte ved byggebordet resten av kvelden.....så får vi se om jeg klarer å mekke noe sammen av disse delene her...

 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 22:38

Ikke så mye å rapportere i dag....boggiene har blitt tilpasset understellet og ett endestykke har blitt pusset,tilpasset og limt på plass....

 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 14 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 23:32
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Per-Inge-2613 Per-Inge-2613 wrote:

Fy flate morten.h! Dette er helt sykt å se på! Blir veldig veldig bra!!

Det bare irriterer meg å vite at jeg aldri får en slik modell selv...
 
Du skal aldri si aldri......Wink


Nå må du ikke gi meg falske forhåpninger her ;)
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 07:57
Originally posted by carlf carlf wrote:

Var egentlig IC70 dekalene på settene helt frem til ketchupmassakeren eller bare over OL? 

 
Ca fram til 1999 var settene merket med ICE.
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 08:04
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
 
 
...overdelen står løst på,det synes i overgangen mellom motorvogn og mellomvogn....men det retter seg når det blir fastmontert..
 
 
 
 
Knallbra arbeid, Morten.Clap
 
Det eneste jeg umiddelbart legger merke til, er at endeboggiene bør plasseres nesten helt inntil plogene. Og du virker som en kar som har evnene for å få det tilSmile 
 
Stå på, du er virkelig en av de her som gjør noe. Ikke bare praterSmile
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 09:02
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

 
Knallbra arbeid, Morten.Clap
 
Det eneste jeg umiddelbart legger merke til, er at endeboggiene bør plasseres nesten helt inntil plogene. Og du virker som en kar som har evnene for å få det tilSmile 
 
Stå på, du er virkelig en av de her som gjør noe. Ikke bare praterSmile
 
Det hadde vært en smal sak hvis ikke det hadde vært boggien med drivverk......Marklins pendolino er brukt som understell,hvis det lar seg gjøre å finne en god løsning uten at det blir for mange timer arbeid av det,blir den flyttet forover(må mest sansynlig kappe ut en bit av understellet i front,og lime det på plass igjen bak ende boggien for å få det til).......i tillegg skal det være plass til førerhytte i fronten(blir trangt om plassen)
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 16:47
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Per-Inge-2613 Per-Inge-2613 wrote:

Fy flate morten.h! Dette er helt sykt å se på! Blir veldig veldig bra!!

Det bare irriterer meg å vite at jeg aldri får en slik modell selv...
 
Du skal aldri si aldri......Wink


Vær forsiktig med hva du sier Morten. Slike kommentarer kan fort gi Thomas et hjerteinfarkt og da får ikke jeg komme på flere togbesøk Tongue
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Tom-Eddy View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tom-Eddy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 17:11
HugFy flaten Morten --hvor henter du alle "trixene" fra ??
Jeg bestiller prompte et 70 sett -ferdig malt. !! ( prisen blir vi nok enige om!) Jeg må til Gøteborg på Onsdag med en kollega, noe jeg skal ta med fra Hobbycenteret? eller ferja ?
Håper vi sees i kjelleren min en kveld!?! Har fått tak i endel R4+R5+R6 roco skinner fra Lokstallen Hobby i Narvik !(så delene til mitt anlegg kommer fra "hele" Norge!!
Tom-Eddy
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 18:37
Originally posted by Tom-Eddy Tom-Eddy wrote:

HugFy flaten Morten --hvor henter du alle "trixene" fra ??
Jeg bestiller prompte et 70 sett -ferdig malt. !! ( prisen blir vi nok enige om!) Jeg må til Gøteborg på Onsdag med en kollega, noe jeg skal ta med fra Hobbycenteret? eller ferja ?
Håper vi sees i kjelleren min en kveld!?! Har fått tak i endel R4+R5+R6 roco skinner fra Lokstallen Hobby i Narvik !(så delene til mitt anlegg kommer fra "hele" Norge!!
  Ta med ei stømpe eller to med Gøteborgs Rape (portionsnus) og ei kasse øl eller to......så har jeg litt fludium til byggingenWink Legger du ut?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 18:40
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Per-Inge-2613 Per-Inge-2613 wrote:

Fy flate morten.h! Dette er helt sykt å se på! Blir veldig veldig bra!!

Det bare irriterer meg å vite at jeg aldri får en slik modell selv...
 
Du skal aldri si aldri......Wink


Vær forsiktig med hva du sier Morten. Slike kommentarer kan fort gi Thomas et hjerteinfarkt og da får ikke jeg komme på flere togbesøk Tongue
 
For noen måneder siden trudde heller ikke jeg at jeg noen gang kom til å eie BM70 i modell,før eller siden dukker den sikkert opp igjen! Min glede er at jeg i tillegg får lov til å bygge denWink....morro,veldig morro
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 18:59

I dag har mesteparten av tiden gått med til å lage støpeform,men litt har jeg selvfølgelig gjordt...

Vel...begynte å skru sammen understellet på styrevogna...
Under kan du se de delene som trengs...Den svarte greia med bufferne på samt detaljene til understellet er resin støp(bufferne er messing dog)
 
 
 
Har ennå ikke kommet på en bra løsning for å flytte boggien lengre frem,så det stemmer bedre med forbildet .under kan det lett sees at det er ett større inngrep som må til i så fall......resin greia er laget slik at den bare klipses på,deretter settes interiøret til førerhytta på toppen....allerede nå er det trangt om plassen med tanke på at lysledere skal på plass
 
 
Boggiene er kommet på plass...interiøret er også resinstøp...
 
 
Med kåpa på plass skal det bli noe i denne duren...
 
 
På mellomvogna har jeg reparert noen stygge rift som var i messingen...valgte her å sparkle med tinn (som dem gjorde i gamledager på klassiske biler).....lengre har jeg ikke kommet her i dag (ennå)Wink
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Tom-Eddy View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tom-Eddy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 21:52
Big%20smile Hva er en "stømpe" ?? Skal jeg kjøpe med en "pakke" med snus ??
VI får se om det lar seg gjøre å få med noe "på "box??
Hvordan i allverden rekker du å gjøre alt ???
Ha en fin kveld...
 
Tom-Eddy
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 21:58
Originally posted by Tom-Eddy Tom-Eddy wrote:

Big%20smile Hva er en "stømpe" ?? Skal jeg kjøpe med en "pakke" med snus ??
VI får se om det lar seg gjøre å få med noe "på "box??
Hvordan i allverden rekker du å gjøre alt ???
Ha en fin kveld...
 
sorry....strømpe med snus.....10 pack. Jeg rekker mye fordi jeg ikke sitter å glor på boksen hele kvelden....bygger i stedenWink  
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mai 2007 at 22:05

Har tatt det litt piano i kveld,men har lakkert understellet til mellomvogn nr.2.....

 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 21:39

Dagens BM70  rapport...

 
Bortsett fra å støpe deler idag,har jeg puslet litt med følgende...
 
Understellet har blitt ferdigstilt og Symoba koblinger er limt på plass...nå venter det bare på overdelen...
 
 
 
.....og den er klar for lakkering i morgen...har limt på plass egenprodusert endestykke på den,samt sparklet litt...siste finpuss gjenstår.
 
 
Har samtidig jobbet litt med styrevogna,på taket manglet det en del og siden jeg ikke hadde den messing profilen liggende på lager,valgte jeg å lage en i styren i steden. limte den på plass med lynlim(tapen er bare "guide lines")
 
 
"fronten" krever masse arbeid og filing kutting etc. ...regner med at det tar noen dager før den er klar for montering...det egenproduserte endestykket derimot....kan bare limes på plass etter litt filing...
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 22:05
Får si litt om det MJ-relaterte jeg har gjort i dag også... Selv om det ikke er så mye bygging inne i bildetApprove
 
Var innom NMJ i dag og fikk tak i resten av delene jeg trenger til El 17. Handla også en Roco Di 5 og en Heljan nydesign Di 3 nr 623. Tok også turen innom biltema og fikk med en loddestasjon.
 
Har i kveld satt på superline gittere på en av Di3 mine, nydesign nr 642 fra Heljan. Så jo fort at dette raskt tok seg veldig mye bedre ut enn orginalgitterene så de to andre Di3"ene skal med tiden også få slike gittereSmile 
 
Så i kveld skal jeg bygge om litt lok... Di3"ern først. Di5"ern får vente litt til da jeg ikke har kjøpt noen dekoder til denne ennå... Hvilken dekoder var det du hadde satt i din Morten? Smile
 
 
 
 
 
 


Edited by Andreas - 22 mai 2007 at 22:06
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 22:35
ESU......."plug and play"Wink.....bygge den om til AC?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 22:37

Hva med å lage Bm70 på bestilling?

Skal prøve det samme som deg; Morten er grei, tøff, og skikkelig flink til å byggeEmbarrassed
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 22:42
Originally posted by LarsR LarsR wrote:

Hva med å lage Bm70 på bestilling?

Skal prøve det samme som deg; Morten er grei, tøff, og skikkelig flink til å byggeEmbarrassed
  Det er utrolig hva folk kan få meg til å gjøre for litt "børst"Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mai 2007 at 23:14
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

ESU......."plug and play"Wink.....bygge den om til AC?
 
Japp bygges om til AC... har aldri bygget om et lok før så det kan nok dukke opp litt "lavpanna" spørsmål fra denne kanten etterhvert... LOL 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
krisetoffer View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krisetoffer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 03:18
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
.....
 
De modellene i bakgrund der. Bygd de selv eller er det nmj? Messing? De så ut til å være plassert litt trist der til å være så peneTongue
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 09:05
Originally posted by krisetoffer krisetoffer wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
.....
 
De modellene i bakgrund der. Bygd de selv eller er det nmj? Messing? De så ut til å være plassert litt trist der til å være så peneTongue
 
 
Det du ser er Bm64(NMJ superline), Cmdeo( selvbygg) og Motor og styrevogn Bm 67(NMJ superline).....Cmdeo venter på dekaler så jeg kan bygge den ferdig,de andre skal bare ha service....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 18:32
Hei
 
Da begynner El 17 å bli klar for turen til LarvikBig%20smile 
 
Satte nettopp på hornene i begge ender + at jeg tok av håndtakene på siden som jeg lakkerer for seg (kan ordne de selv Morten) bufferene + alle isolatorer og andre deler som ikke skal sitte der mens kåpa lakkeres.
 
Men hva gjør du med pantografene Morten? Lakkerer du disse også?
 
Regner med at jeg maler midre deler som håntakene (som skal være gule) buffere og de boksene som skal være sølvgrå selv...
 
Så da er det kåpa (LOL) etseplata med speil, boksen på taket som skal være rød og pantografene jeg tar med nedover, har jeg glemt noe da Morten? Kan ringe deg uansett på fredagen.
 
 
 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 18:45
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Hei
 
Da begynner El 17 å bli klar for turen til LarvikBig%20smile 
 
Satte nettopp på hornene i begge ender + at jeg tok av håndtakene på siden som jeg lakkerer for seg (kan ordne de selv Morten) bufferene + alle isolatorer og andre deler som ikke skal sitte der mens kåpa lakkeres.
 
Men hva gjør du med pantografene Morten? Lakkerer du disse også?
 
Regner med at jeg maler midre deler som håntakene (som skal være gule) buffere og de boksene som skal være sølvgrå selv...
 
Så da er det kåpa (LOL) etseplata med speil, boksen på taket som skal være rød og pantografene jeg tar med nedover, har jeg glemt noe da Morten? Kan ringe deg uansett på fredagen.
 
 
 
 
Kåpe,plata med speil og viskere,STIGENWink,takboksen,buffere(blir mye finere med airbrush) og pantografene......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 18:46
Den er grei... alt sammen med andre ordWink + kameraLOL
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 18:50
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Den er grei... alt sammen med andre ordWink + kameraLOL
 
den er go......da begynner jeg å drikke øl og varmer opp til Liverpool-Milan som starter om to timer.....(med andre ord ikke noe bygging i dag hos meg)Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,086 seconds.