MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hva står på byggebordet ...Del 2
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hva står på byggebordet ...Del 2

 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2007 at 21:49

Bm 70,dagens byggerapport...

I tillegg til at jeg har lakkert den ene vogna(les mere om det i webbloggen min) har jeg gjordt følgende...

 

Understellet var i utgangspuktet penslet sort og hadde på ingen måte en god nok finnish for meg, så jeg har pusset og filet,primet og lakkert understellet på nytt med Tamiya farger..

 

 

Jeg har i tillegg montert Symoba kulissestyringer i endene og det var en relativt enkel tilpassing....limte de fast på innsiden med lynlim etter å ha filt hullet til passende form...jeg har foreløpig valgt å bruke Roco kortkoblinger,men de skal byttes ut med Viessmans strømførende (fleischmann profi).....alle vognene vil få innvendig belysning med diodestaver...Koblingen fikk jeg i posten fra Dan Rasmussen i Danmark....Må innrømme at stortsett er det deilig å være Norsk i Danmark,men i dag var det godt å være Norsk i Norge og få post fra Danmark....Takk DanSmile (tar en Gammel Dansk eller tre til ære for deg i dagWink)

Symoba i fastlimt tilstand...

Deretter klipset jeg boggiene på plass,så var understellet ferdig

etter noen timers venting kunne jeg sette sammen over og under del....Må innrømme at akkurat nå har jeg veldig lyst til å lakkere hele settet i denne designen (eller hva Yngve)...men vi får se....



Edited by morten.h - 18 mai 2007 at 23:22
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2007 at 23:29
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Tom-Eddy Tom-Eddy wrote:

WinkHei Morten
Hva du kan. Skal bli artig å se 70 settet ferdig.(med den farta du har blir det nok før pinse!!).
Du får begynne å serieprodusere 70-sett , kan bli en lønnsom "binæring" det , skal du se....
Ha en fin kveld eller som de sier "overthere" , cherrio Morten....
 
He-he, den dage det gir meg er enn 600 000 i året etter skatt,slutter jeg å jobbe og gjør levebrød av hobbyenLOL
 
Det forstår jegWink 
 
Hilsen en som har kjørt budbil i 13 timer i dagConfused
 
PS: Skal innom NMJ på tirsdagen, så da rekker jeg nok å få El 17 lakkeringsklar til helgaBig%20smile
 
 
Jeg regner med at du skal ha fargekombinasjonen til vogna jeg har lakkert i dag?
 
PS: ta kontakt pr.telefon før du drar så vi er sikre på at alle delene som skal lakkes er med..
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2007 at 23:32
Dæven, det siste bildet der var bare helt sinnsykt rått Morten! Blir nødt til å ta turen over fjellet til høsten nå, bare for å se på 70-settet ditt.... Og jeg vet at jeg ikke er den eneste som vil det Tongue
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2007 at 23:39
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Dæven, det siste bildet der var bare helt sinnsykt rått Morten! Blir nødt til å ta turen over fjellet til høsten nå, bare for å se på 70-settet ditt.... Og jeg vet at jeg ikke er den eneste som vil det Tongue
 
 
Må si at Nydesign er i ferd med vokse seg hos meg....såpass at jeg begynner å bli "solgt"....mulig jeg tar motorvogna i morgen.....men skal sove på det førstWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Roger Andre View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 23 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Andre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 10:48

Flott modell... Morten.

Har lest her og Webloggen din, og det du skrev om forarbeide før lakkering. Dette motiverer til og sette i gang med og lakere selv, må si jeg er innponert over dine evner til og lage flotte modeler og i tillegg fortelle  om prosjektene. Skulle gjerne vist litt om blandingsforhold på oljemaling og akryl... Har invistert i lakk sprøyte selv og har tenkt å få litt lakk på en Finke fed vogn som jeg har jobbet noe med.
Jeg synes du skal ta dette sette i nydesign jeg  må si meg ening med de andre at dette blir..FLOTT.....Clap
Mvh Roger Andre

Valdresbanen"s materiell alle epoker
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 12:13
Originally posted by Roger Andre Roger Andre wrote:

Flott modell... Morten.

Har lest her og Webloggen din, og det du skrev om forarbeide før lakkering. Dette motiverer til og sette i gang med og lakere selv, må si jeg er innponert over dine evner til og lage flotte modeler og i tillegg fortelle  om prosjektene. Skulle gjerne vist litt om blandingsforhold på oljemaling og akryl... Har invistert i lakk sprøyte selv og har tenkt å få litt lakk på en Finke fed vogn som jeg har jobbet noe med.
Jeg synes du skal ta dette sette i nydesign jeg  må si meg ening med de andre at dette blir..FLOTT.....Clap
 
Når du sier blandingsforholdet på oljemaling(enamel) og akryll, regner jeg med at du mener hvor mye jeg tynner de før jeg sprøyter.....det er ett spørsmål jeg ikke har fasit på,siden tykkelsen på malingen varierer fra boks til boks....jeg gjør dette på øyemål og "Feeling".....men pleier å si at blandingen skal være som Toro tomatsuppe i konsistensen....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 13:37
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Tom-Eddy Tom-Eddy wrote:

WinkHei Morten
Hva du kan. Skal bli artig å se 70 settet ferdig.(med den farta du har blir det nok før pinse!!).
Du får begynne å serieprodusere 70-sett , kan bli en lønnsom "binæring" det , skal du se....
Ha en fin kveld eller som de sier "overthere" , cherrio Morten....
 
He-he, den dage det gir meg er enn 600 000 i året etter skatt,slutter jeg å jobbe og gjør levebrød av hobbyenLOL
 
Det forstår jegWink 
 
Hilsen en som har kjørt budbil i 13 timer i dagConfused
 
PS: Skal innom NMJ på tirsdagen, så da rekker jeg nok å få El 17 lakkeringsklar til helgaBig%20smile
 
 
Jeg regner med at du skal ha fargekombinasjonen til vogna jeg har lakkert i dag?
 
PS: ta kontakt pr.telefon før du drar så vi er sikre på at alle delene som skal lakkes er med..
 
Thumbs%20Up Nydesign jaWink
 
OK... Vi snakkes
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 14:27
Har fått vitrineskapet opp på veggen. Vi skal ha en plexiglass plate foran, men vi har ikke helt bestemt oss for hvilken løsning vi skal bruke. Mest sannsynlig blir det noe som kan vippes opp.

Som dere ser så er det ihvertfall ikke mangel på godsvogner her i huset Tongue




Edited by Yngve - 19 mai 2007 at 14:29
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 14:35
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Har fått vitrineskapet opp på veggen. Vi skal ha en plexiglass plate foran, men vi har ikke helt bestemt oss for hvilken løsning vi skal bruke. Mest sannsynlig blir det noe som kan vippes opp.

Som dere ser så er det ihvertfall ikke mangel på godsvogner her i huset Tongue


 
 
 
ooooo lekkert må lage noe sånt jeg og i sommer
 
men hos me er det godsvognene som det er mest avTongue
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 14:47
Lekkert YngveThumbs%20Up....nå ble jeg litt misunnelig.......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 14:51
Før jeg får altfor mye skryt, så må jeg få gi fattern mye av æren ettersom han har vært "sjef" for dette prosjektet. Greit med tidligere møbelsnekkere i familien... Wink

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Lekkert YngveThumbs%20Up....nå ble jeg litt misunnelig.......


Godt at det ikke BARE er vi som misunner deg...


Edited by Yngve - 19 mai 2007 at 14:52
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 15:02
Pokker også, Yngve....Embarrassed Enda mer utgifter er herved ført opp på MJ-
budsjettetLOL Må si det der ble kjempelekkertClap f**k OFF IKEAClown
 
Har ikke lyst å lage en liten guide til vitrineskap bygging for oss her på forumet da?Tongue
Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 15:30
Vakkert, og ser noe fint på øverste hylle. Morten, har du litt rosa lakk vi kan airbrushe den slerka med?
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 15:49
Originally posted by carlf carlf wrote:

Vakkert, og ser noe fint på øverste hylle. Morten, har du litt rosa lakk vi kan airbrushe den slerka med?
 
 
 
jaaaaaaaa,lysegrønn med rosa elefanterLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 15:54

Siden jeg nå har sovet på det,har jeg valgt hvilket design jeg skal ha på BM70....

 
 
 
noen som er i tvil om hva valget falt på....?Wink
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 16:15

Hehe... Sånn skal det væreThumbs%20Up 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 16:42
Hærlig!!! Da slipper jeg å sende de brevbombene, og jeg som hadde kjøpt smartbokser og altmulig... Jaja, det var vel til det beste! Godt valg Morten! Og da må jeg vel ta meg en tur til Larvikmessa!

Edit: Du får vel på IC70 dekaler og håber jeg (?)

Edited by carlf - 19 mai 2007 at 16:43
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 16:54

Da var det bare å vente på at det skal bli tørt nok,så jeg kan fjerne maskeringen....venter i spenningWink

 
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 17:56
Sikkert ikke bare jeg som sitter her litt utålmodig og venter på flere bilder! Thumbs%20UpClap
 
Hilsen,
Laurenz
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 18:46
^Skal love deg at du ikke er den eneste Wink
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 19:18
Join the club...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 20:03
jaja må vell joine jeg og daTongue
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 20:50

Ventetiden er over....her er´n uten maskeringstape

 
...gi meg en time eller to til,så skal dere få bilder med understellet på...
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 20:51
Klarer vi å vente så lenge folkens eller skal jeg finne frem igjen de brevbombene mine?
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 20:54
Originally posted by carlf carlf wrote:

Klarer vi å vente så lenge folkens eller skal jeg finne frem igjen de brevbombene mine?
 
 
så...så...jeg vil ikke ha fingeravtrykk i lakken....vente litt til..LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 21:40
Originally posted by carlf carlf wrote:

Klarer vi å vente så lenge folkens eller skal jeg finne frem igjen de brevbombene mine?
 
ja finn de fremm i gjennLOLLOL
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 22:05

Nå må det ikke "gå" for dere da gutter....LOL

men,her kommer noen bilder med understellet på,men husk at den ikke er mer enn 50% ferdig og at det vil se mye bedre ut når alle detaljene kommer på plass.....
 
 
 
understellet på motorvogna har ennå ikke blitt gjordt noe med(skal få en omgang med "trylle staven" det også)
 
 
...overdelen står løst på,det synes i overgangen mellom motorvogn og mellomvogn....men det retter seg når det blir fastmontert..
 
 
halvveis i lakk arbeidet....en mellomvogn og en styrevogn igjen(som må settes i sammen først).....i´m getting there...Wink
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 22:27
Det der har potensiale!    Men vet du noe om hvilke dekaler som kan brukes? Var egentlig IC70 dekalene på settene helt frem til ketchupmassakeren eller bare over OL?

Da kan jeg stryke ut din adresse på mine tikkende pakker. No worries, jeg har en liten liste etter ti bud tråden
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mai 2007 at 22:33
Det eneste jeg vet er at det sto ICE på siden i hvitt med en bred blå og en smal grønn stripe,men når den forsvant husker jeg ikke.....noen "Guruer" der ute som kan historien? (Per Roar,dette kan du.....her kommer plankeoppgaven fra gymnasiet tiden.....legg ut om.....?Wink)
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 14 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 12:39
Fy flate morten.h! Dette er helt sykt å se på! Blir veldig veldig bra!!

Det bare irriterer meg å vite at jeg aldri får en slik modell selv...
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,086 seconds.