MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hva står på byggebordet ...Del 2
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hva står på byggebordet ...Del 2

 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2007 at 22:48
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Ser veldig bra ut Andreas! Har du lakkert loket selv?Wink
 
Hehe, nei fikk veldig god hjelp av en hyggelig kar i Larvik til det duWink
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2007 at 22:49
Originally posted by Snikkaren Snikkaren wrote:

Flott arbeid, Andreas. Likte best lakkeringa di....LOLLOL
 
Ove
 
hehe ja seff, flink med penselen jeg jaWink


Edited by Andreas - 09 juni 2007 at 22:49
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2007 at 23:00
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Ser veldig bra ut Andreas! Har du lakkert loket selv?Wink
 
Hehe, nei fikk veldig god hjelp av en hyggelig kar i Larvik til det duWink
....kjenner han, det er han som drekker hele tiden mens han byggerLOLLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2007 at 23:02
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Ser veldig bra ut Andreas! Har du lakkert loket selv?Wink
 
Hehe, nei fikk veldig god hjelp av en hyggelig kar i Larvik til det duWink
....kjenner han, det er han som drekker hele tiden mens han byggerLOLLOL
 
LOLLOLLOLLOLLOL Men resultatet blir bra uansettWinkClap
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 15:11
Da var El 17 ferdig og klar for kjøring.... Legger ut bilder av det ferdige loket i Webloggen min om littSmile
Hilsen Andreas.   
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 15:25
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Jepp...den er fra Roco......ta utgangspunkt i Ofotbane-grønn og en liten "dæsj" med sort iblandet,så har du fargen..../skal lakke min i morra....(SveinR,Jeg trenger dekaler....fortWink)
 
Er "over there", så blir litt vanskelig å lage dekaler fortSmile.
 
Men har du bilder av denne vogna i 1:1? 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 15:30
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
....disse delene primet jeg først,samt at jeg fant en farge i skuffen som burde kunne brukes her....Tamiya deep green xf-26...
 
 
.....og resultatet ble ikke så ulikt orginalen......jeg lot delene tørke noen timer....
 
 
...og satte vogna sammen igjen....dekaler mangler før vogna er Norsk. Dette er ett lett fornorsknings objekt,løp og kjøp...Wink
 
 
Deep green er faktisk fargen vi også har brukt på Bilvogna fra Skala Design, Den er noe mørk, men ser bra ut. En mer korekt farge er Tamyia Park Green. Bruker man denne fargen må man smusse litt for at den ikke skal virke for skarp i vår 1:87 verden.
Har selv vært inne på å gjøre den ombygingen du gjør Morten, men det er det med tiaWink
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Rune_N View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 23 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rune_N Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 17:02
Ser du bruker Deep green på vogna.
Har i grunn bestemt meg for å legg helt om til vallejo, men kan ikke finne noe direkte erstattning for denne fargen. Har sett foreslått Vallejo nr007
http://www.ttfxmedia.com/vallejo/cgi-bin/_modelis_carta.asp?p1=ing&p2=modelair

Kan denne fungere eller blir den for mørk?
Dårlig referanse kanskje Confused
 
Rune
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 17:06
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Jepp...den er fra Roco......ta utgangspunkt i Ofotbane-grønn og en liten "dæsj" med sort iblandet,så har du fargen..../skal lakke min i morra....(SveinR,Jeg trenger dekaler....fortWink)
 
Er "over there", så blir litt vanskelig å lage dekaler fortSmile.
 
Men har du bilder av denne vogna i 1:1? 
Er noen på jernbane.net.......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 17:19
Originally posted by Rune_N Rune_N wrote:

Ser du bruker Deep green på vogna.
Har i grunn bestemt meg for å legg helt om til vallejo, men kan ikke finne noe direkte erstattning for denne fargen. Har sett foreslått Vallejo nr007
http://www.ttfxmedia.com/vallejo/cgi-bin/_modelis_carta.asp?p1=ing&p2=modelair

Kan denne fungere eller blir den for mørk?
Dårlig referanse kanskje Confused
 
Rune
mulig den er litt i mørkeste laget, men du kan jo lysne den litt foriktig med å blande i litt hvit
 
 
EDIT: Hvorfor binde seg til bare ett merke...? Trur jeg bruker/og har farger fra 7-8 forskjellige fabrikater....greit med mangfoldWink


Edited by morten.h - 10 juni 2007 at 17:26
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Rune_N View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 23 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rune_N Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 18:12
Hvorfor 1 lakk merke.
Begynte med Hansa. Det synes jeg hadde litt dårlige heftegenskaper. Ble anbefalt Tamiya. Kjøpte noen farger derfra, men så skulle jeg lakkere en Skd. Da kom vallejo inn i bildet. Fikk blandet farger til prosjektet og virket som en veldig god lakk. På messing har jeg ikke bukt primer på denne lakken etter tips fra noen som hadde brukt den mye. Har prøvd den rett på glass også uten noe primer eller noe og den sitter veldig godt.
Skulle så klarlakke over. Da kunne ikke lengre tamiya lakken brukes uten fare for koking/reaksjon, heller ikke klarlakken fra humbrol (oljebasert). Så istedet for å ha 4 klarlakktyper og bare 2 lakkmerker som har god vedheft så skal jeg prøve å gjøre ting enklere å satse bare på 1 lakkmerke. Så langt syns jeg vallejo har vært veldig bra. Spesiellt på messing.

Kan kanskje bli et problem med utvalget av farger med bare en produsent.

Hilsen
Rune
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:05
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Jepp...den er fra Roco......ta utgangspunkt i Ofotbane-grønn og en liten "dæsj" med sort iblandet,så har du fargen..../skal lakke min i morra....(SveinR,Jeg trenger dekaler....fortWink)
 
Er "over there", så blir litt vanskelig å lage dekaler fortSmile.
 
Men har du bilder av denne vogna i 1:1? 
Er noen på jernbane.net.......
 
Fant bare et bilde der, men det er noe i minste laget. Men Olestad har kanskje flere på lur, eller jon Einar?
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:28

hmmmmErmm ingenting å bygge på.....CryClown

 
 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:40
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

hmmmmErmm ingenting å bygge på.....CryClown

 
 
....Joda,du har jo 14 maskinen din!......skal jeg poste deg en superline plog i resin samt noen 1000V kontakter?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:46
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Fant bare et bilde der, men det er noe i minste laget. Men Olestad har kanskje flere på lur, eller jon Einar?
  Eh..ja, sov litt i timen her. Har noen fra i vinter. Møkkete som fy så det er litt vanskelig å se merkingene. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder snart, for dekaler vil vi gjerne ha!
 
 
 
Her er forøvrig en annen vogn som kommer i modell fra Electrotren:
Den ligner i alle fall litt:
 


Edited by jevistad - 10 juni 2007 at 22:47
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:49
Ahhhhhh......jeg blir helt dårlig....tenk å ha ett langt togsett med flere forskjellige bilvogner....og i tillegg få smusse det skikkelig ned.....RÅTTWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:56
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Ahhhhhh......jeg blir helt dårlig....tenk å ha ett langt togsett med flere forskjellige bilvogner....og i tillegg få smusse det skikkelig ned.....RÅTTWink
 
Ja, det vil nok ikke ta deg lange tida, kjenner jeg deg rettThumbs%20Up
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 22:58
Originally posted by jevistad jevistad wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Ahhhhhh......jeg blir helt dårlig....tenk å ha ett langt togsett med flere forskjellige bilvogner....og i tillegg få smusse det skikkelig ned.....RÅTTWink
 
Ja, det vil nok ikke ta deg lange tida, kjenner jeg deg rettThumbs%20Up
Vel...har begynt å trappe litt ned, må nyte det godeliv litt når varmen nå engang er her.....men det tar nok ikke mange ukene før jeg har ei slærke klar...Wink
 
EDIT: fikser du noen flere bilder av den flatvogna også eller......(SveinR,....You got work to do...LOL)


Edited by morten.h - 10 juni 2007 at 23:00
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 23:07
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

EDIT: fikser du noen flere bilder av den flatvogna også eller......(SveinR,....You got work to do...LOL)
Jeg skal være på utkikk ja.


Edited by jevistad - 10 juni 2007 at 23:07
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 23:22
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

hmmmmErmm ingenting å bygge på.....CryClown

 
 
....Joda,du har jo 14 maskinen din!......skal jeg poste deg en superline plog i resin samt noen 1000V kontakter?
 
Ja driver å tenker på hva jeg kan gjøre ut av 14 maskina... Takker ja til delene...Smile
 
Etter å ha sett hvor bra El 17 faktisk ble er motivasjonen litt mer på plass...Wink Men veit ikke helt hvor mye jeg eventuelt skal gjøre... NSB gods er ikke akkurat det designet som jeg synes er finest og lakken på kåpa er blitt ganske slitt... (mitt første norske lok) Så mye taller for omlakkering til nydesign... Tenker i såfall å pusse ned og lage nye håndtak og lignende etter samme metode som på El 17...  
 
Har en mening om at hvis jeg likevel starter å gjøre noe med loket er det kanskje like greit å slå til med nytt driverk, nye pantografer, lysledere og full pakke.... Blir fort lite "økonomisk" men det er gøy og bygge... jeg driver heller ikke med MJ for å spare pengerWink
 
Vi får se... Hvis Lps"ene drøyer og jeg ikke finner noe annet å bygge på er jeg nok fort i gang med noeWink


Edited by Andreas - 10 juni 2007 at 23:24
Hilsen Andreas.   
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juni 2007 at 23:28
Originally posted by jevistad jevistad wrote:

Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Fant bare et bilde der, men det er noe i minste laget. Men Olestad har kanskje flere på lur, eller jon Einar?
  Eh..ja, sov litt i timen her. Har noen fra i vinter. Møkkete som fy så det er litt vanskelig å se merkingene. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder snart, for dekaler vil vi gjerne ha! 
 
 
Takker Jon Einar!  Skal du ut å ta flere bilder, så ønsker jeg noen rett på. Blir lettere å få dekalene korrekt daTongue
 
 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2007 at 19:29
Ligner bilvogna noe på denne?
 
 
Dette er byggesett fra HUET i Frankrike.
 
 


Edited by Per Einar Orebe - 11 juni 2007 at 19:30
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2007 at 22:28

Har allerede begynt å drømme.....5 av denne vogna,5 av den som Jon Einar tipset om (er allerede bestillt)...samt 5 av vognene til SveinR.....Jepp,dette blir ett langt biltogWink

 
 
hmmmm....lurer på hvilket lok jeg skal smusse ned i morra?Wink
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2007 at 22:50
Du får skaffe deg en OBAS Di 3 til og omlittere den til 629 eller 632 så blir det togsettet der skikkelig tøftThumbs%20Up
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2007 at 22:53
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Du får skaffe deg en OBAS Di 3 til og omlittere den til 629 eller 632 så blir det togsettet der skikkelig tøftThumbs%20Up
...Hmmmm....consider it doneWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juni 2007 at 00:31
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Har allerede begynt å drømme.....5 av denne vogna,5 av den som Jon Einar tipset om (er allerede bestillt)...samt 5 av vognene til SveinR.....Jepp,dette blir ett langt biltogWink


 


 

hmmmm....lurer på hvilket lok jeg skal smusse ned i morra?Wink

 



Vi kjører 12 vogner til Bodø
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juni 2007 at 08:25
F... Dag Cato! Det er for korte tog!....Nå må dere begynne å kjøre 15 vogner skal det bli autentisk!LOLLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
olavm View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 03 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote olavm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juni 2007 at 08:55
Morten
Hvorfor gjør du ikke noe med stigene på siden av DI3 når du har flere. Når alt annet ligger på ditt nivå burde vel være en viss variasjon i skadene på stigene? Eller har jeg misforstått?
Olav
OlavM
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juni 2007 at 09:18
Originally posted by olavm olavm wrote:

Morten
Hvorfor gjør du ikke noe med stigene på siden av DI3 når du har flere. Når alt annet ligger på ditt nivå burde vel være en viss variasjon i skadene på stigene? Eller har jeg misforstått?
Olav
Har tenkt å gjøre noe med dem,men det ligger litt frem i tid.....enten så støper jeg nye i resin,eller lodder sammen noen i messing...har ikke bestemt meg ennå,så jeg lar det ligge til jeg har handlet alle Di 3 jeg skal ha....mangler en i mellomdesign samt at jeg skal lage meg Jernbaneverket sinWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juni 2007 at 11:37
Originally posted by olavm olavm wrote:

Morten
Hvorfor gjør du ikke noe med stigene på siden av DI3 når du har flere. Når alt annet ligger på ditt nivå burde vel være en viss variasjon i skadene på stigene? Eller har jeg misforstått?
Olav


Med fare for å misforstå ... Embarrassed

Dersom du mener det nest nederste trinnet på stigene, er dette en sikkerhetsforanstaltning og ingen skade ... Wink
Bjørn Egil
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.