MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bilder fra vårmønstringen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder fra vårmønstringen

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder fra vårmønstringen
    Posted: 13 mai 2007 at 17:58

Noen nostalgi bilder fra dagens vårmønstring på Øvrevoll

Jeg har med vilje utelatt alle de lekre Italienske fullblods bilene, det er ett kapitel for seg(det var veldig mange av dem der i dag)
 
 
....men noen av mine personlige favoritter følger...
 
 
var på plass med kaffetermos og kamera i dag tidlig,jeg sto selvfølgelig sammen med de andre Lotus Elisene (den grønne,er mitt leketøy)
 
 
Noen hundre Porscher sto på indre bane...
 
 
Ford Lotus Cortina 
 
 
AC 427 Cobra
 
 
Ford GT40 (den gamle typen,ikke det nye sølet)
 
 
Fiat 850 Sport Abarth (tilbrakte mange timer i baksetet på en tilsvarende en som guttunge...fatter´n sin var positano gul)
 
Atom
 
 
Radical
 
Porsche 356
 
 
Ferrari Dino 246 GT (okey da, en snek seg med)...og under Bugatti
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 14:03
Hei!
 
Hva har dette med modelljernbane å gjøre? Det må da finnes fora for bilentusiaster også!
 
MVH, Tom
Back to Top
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 14:53
Originally posted by rosenblad rosenblad wrote:

Hei!
 
Hva har dette med modelljernbane å gjøre? Det må da finnes fora for bilentusiaster også!
 
MVH, Tom
 
Du kan si hva du vil, men jeg synes det er flott at det blir lagt ut bilder av andre ting enn mj.Smile
 
Dette kan jo også brukes for de som vil ha modellbiler til anlegget sittSmile
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 15:12
Enig med Lars, det finnes som de fleste vet flere måter å drive med modelltog på, mange har sansen for å samle på biler i 1:87 som en del av modelltoghobbyen og da ser jeg heller ikke helt det negative i biler i 1:1 også....
 
Modelljernbane er en allsidig hobbyWink


Edited by Andreas - 14 mai 2007 at 15:15
Hilsen Andreas.   
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 15:17
Hei,
 
Det er plass for biler her også...Går under rette fane... Andre tema Wink 
 
TUSEN TAKK for fine bilder av BILER !!
 
MJ-Hilsen Tom Lynga
Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 16:11
hei
 
fine bilder sellom det ikke er mjTongue
 
sier bare vøøøøøøørn vøøøøøøøørn!!!!
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 mai 2007 at 17:51
Samme hvor mange bilder det er av biler her, så lenge ett av bildene er av denne bilen: Wink
Back to Top
Habbestad View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 mai 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Habbestad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mai 2007 at 17:30
ingen "Bolindere" der?
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mai 2007 at 18:07
Hei!
 
Originally posted by kness kness wrote:

Samme hvor mange bilder det er av biler her, så lenge ett av bildene er av denne bilen: Wink
 
Bare ett lite sidespor i tråden:
Kjetil, synes du det er greit å kopiere og "lime inn" andre sine bilder i din egen melding istedet for å quote bildet, sett i lys av din melding til Carl-Fredric av 6. januar d.å? Se denne link.
Har du på forhånd innhentet tillatelse fra fotografen er det selvsagt helt i orden.
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mai 2007 at 19:06
Forskjellen er at bildene ikke tas fra et nettsted (MJF) til et annet. I linken du henviser til var et bilde hentet på serveren til NJK og limt inn her. Det betyr, alt ettersom hvor stor trafikk det er hos MJF, at kapasiteten på båndbredden til NJK tappes, hver eneste gang bildet vises her hos MJF.
 
I og med at bildet her ligger på MJF sin server og at det er limt inn på samme server, til og med i den samme tråden, ser jeg ikke det som problematisk. Hadde jeg derimot limt inn bildet til Morten i et helt annet forum, ville det selvsagt vært problematisk uten forhåndsgodkjenning.
 
Problematisk ville det også kunne vært om nettgruppen eller webmaster her hos MJF hadde sagt i fra om de ikke likte dette. Det har de ikke gjort, så jeg regner derfor dette som uproblematisk.
 
Hilsen  Kjetil
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mai 2007 at 00:35
Som togofil og autofil entusiast synes jeg responsen er så bra at jeg vurderer å legge ut en bolk bilder med klassiske biler til.....Wink(tok over 200 bilder på 4 timer den dagen)......meningen er jo å få ideer til "råskinn" en kan lakke/bygge om av det som finnes av sørgelig materiell med plastikk look i 1:87......
 
Edit: så lenge mine bilder brukes som "share ware" er det greit,hvis det skal på trykk eller brukes til annen komersiell bruk uten å spørre meg først,blir det bråk....


Edited by morten.h - 17 mai 2007 at 00:38
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:06

på tide å blåse liv i denne tråden igjen,siden jeg var på årets store eventyr på øvrevoll i dag.....vi begyner med De Tomaso ( så kommer det noe mere i bolker ettrhvert)

 
Longchamp GTS (hårete sak,ruller kun noen få eks av denne i Norge...)
 
 
 
Min favorit, De Tomaso Mangusta fra 1968...driit råWink ( Mannen i rød t-shirt er min kamerat Lars som var på fylla til kl. 0530 og ble hentet 08.00....han fikk morra pils i bilen LOL)
 
 
 
 
 
 
 
Til slutt , Dr. Jevistad sin favorit...Pantera.....(det var hele 800 biler tilstedet i dag,så jeg viser kun de jeg synes var rå...)
 
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:14

Hvis noen trudde at Troll var det eneste Norsk bilproduksjon hadde å vise til,her kommer en ekte Norsk bilprodusent til....og til sammenligning med Troll (som ikke er mye å skryte av..) er også denne produsert i hele 5 eks....vi snakker selvfølgelig om Greger-Strøm Spesial....og i motsetning til Troll,så flytter dette på seg....nyt bildene ..(dette er forøvrig den siste produserte)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Edited by morten.h - 11 mai 2008 at 23:34
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:24

For de som er litt mere vridd til amerikansk....her er noen, den første,Shelby Series 1 GT...en bil vi kjørte sammen med fra Sandefjord til Drammen....forøvrig er hørselvern påkrevd hvis man er innefor 200 meter i tunnel med denne bilen...Wink

 
 
 
 
under, Ford GT .....som ikke er på langt nær så rå som "orginalen" Gt 40...men fin lyd var det i den......Cobra fans kan sel lengre opp i tråden fra i fjord.....2 stk var tilstedet...
 


Edited by morten.h - 11 mai 2008 at 21:26
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:33

Tilbake til Italienere....det var bøttevis med Ferrari til stedet,men kun to som er verdt å nevne ( man går seg blind på slike biler her)...

 
 
 
ex.Joackim Bonnier 250 Testarossa...fra den gangen lydpotter og katalysator var fremmedord Wink
 
 
.....samt en 250 GT Boano fra rundt 1960....
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:39

Slike ting som dette, er nesten ikke morro en gangWink

 
3 stk. Maserati Merak på rad ( den i midten er SS utgave)
 
 
 
Hurtigboble Carrera GT og Audi R8...
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 21:49

Det var flere Lamborghini til stedet,men  denne tok mitt hjerte med storm....Nemmelig en Countach LP 400 Periscopa fra 1974....periscopa ble produsert frem til 1978 og var den som overtok etter Miura I 1971. Periscopa ble produsert i i ca.150 eks. Periscopa kommer av speil anordningen på bilen,legg merke til nedsenkningen i taket,hvor det er en liten rute hvor man så ut av...i 1978 kom Countach LP (Longditude Potionale,hentydning til hvilken vei V12"ern står i bilen...i Miura sto den på tvers!!) 400S og da forsvant den løsningen for godt....mannen som eier denne har forøvrig en Countach Lp 5000S,en Diablo, Frank Sinatras Miura P 400S samt en Lamborghini motorsykkel....

 
 
 
 
 
jaggu kan man også skimte min grønne Lotus over taket på lamborghinien..Wink
 


Edited by morten.h - 11 mai 2008 at 21:52
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 23:28
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
 
 
 
 
 
 
Dette er jo noe av drømmen!!!!
 
Lå bak en Pantera gjennom Drammen rundt 1990, på veldig sporete veier... Pantera"n er såpass smal at den ligger og sporer mye, trives best på nyasfalterte veier!!!Ouch
 
Tongueve
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 23:35
Har liggi bak både Pantera Og Mangusta (kjørt dem tilogmed...) men å ligge tett bak Shelby"n var bedre en sex Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Grønd View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 05 mai 2006
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grønd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2008 at 23:51
 
Til slutt , Dr. Jevistad sin favorit...Pantera.....(det var hele 800 biler tilstedet i dag,så jeg viser kun de jeg synes var rå...)
 
 
 
[/QUOTE]
 
Næmen, naboen med Pantera`n sin gitt...
Back to Top
PaTrond View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 09 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaTrond Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 02:04
Flott Sharknose du fikk med der(Ferrari 250 TR(Testarossa)) ser tydlig hvor F430 har front-luftinntaket sitt fra.
Neste år får jeg og en kompis melle oss påLOL Håper Maserati Gran Turismo S er velkommen?


Edited by PaTrond - 12 mai 2008 at 02:05

Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 12:59
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
Ford GT40 (den gamle typen,ikke det nye sølet)
 

Her er min favoritt... Big%20smile
Var denne tilstede ved årets treff også Morten?



Edited by asai - 12 mai 2008 at 13:05
Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 13:04
Flere bilder fra årets treff her: http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6164&o=0&katId=-1


Edited by asai - 12 mai 2008 at 13:06
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 22:59
Originally posted by asai asai wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
 
Ford GT40 (den gamle typen,ikke det nye sølet)
 

Her er min favoritt... Big%20smile
Var denne tilstede ved årets treff også Morten?

 
nei ,den var ikke der...Mr. Henry Harrfeldt hadde med seg sin  orginale AC Cobra 427 i årWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 23:01
Originally posted by asai asai wrote:

Flere bilder fra årets treff her: http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6164&o=0&katId=-1
......eller ta en titt i : www.sportsvogn.no , i galleriet der dukker det nok opp masse bilder,bare helgen er over......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 23:06
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 

nei ,den var ikke der...Mr. Henry Harrfeldt hadde med seg sin  orginale AC Cobra 427 i årWink


Slett ikke noe dårlig alternativ... Tongue
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mai 2008 at 23:07
Originally posted by PaTrond PaTrond wrote:

Flott Sharknose du fikk med der(Ferrari 250 TR(Testarossa)) ser tydlig hvor F430 har front-luftinntaket sitt fra.
Neste år får jeg og en kompis melle oss påLOL Håper Maserati Gran Turismo S er velkommen?
Fet sak, men egentlig så blander du litt i kortene med "shark-nose", det var Formel 1 bilene som hadde en lignende snute som ble kalt det.....uansett så ble alle orginale "sharknoses" destruert av Enzo Ferrari (etter hver sesong).....Chris Rea har i middlertid laget en "replica" av den til sin film om Von Tripps( La passione)Wink
 
Edit:Ellers kan jeg anbefale alle Ferrari fans å laste ned filmen om "Il commendatore" Enzo Ferrari og sønnen Dino...fra Mininova...søk på Enzo Ferrari Wink


Edited by morten.h - 12 mai 2008 at 23:24
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 september 2009 at 10:08
Ser til min store forskrekkelse at jeg har glemt å legge ut bilder fra årets vårmønstring,dette skal jeg selvfølgelig gjøre noe med! Tradisjonen tro var jo både jeg,Lotusen og for første gang, nevøen min Marcus på plass.........skal gå igjennom bildene og vise noen "nye" råskinn på Norske skilter litt senere i dag!......hvis dere vil se da? Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
DagfinRognstad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 130
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DagfinRognstad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 september 2009 at 17:57
Ja takk, fikk ikke vært der i år! Og hvis du kommer og tar bilder neste år, skal jeg prøve å komme meg dit, slik at du får noe skikkelig å ta bilder av!!! LOLLOL
Dagfinn Rognstad
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 september 2009 at 19:34

Det var vaskeligere enn jeg trudde,det å plukke ut en håndfull biler/bilder blandt mange hundre.....but,here we go Wink (kommer bolkevis)

begyner med noen riktig gamle smykker.....
 
 
Auburn Boattail speedster.....
 
 
Bentley.....
 
 
Jaguar C-Type.....og (under) en gammel Alvis.......
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.