MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hva står på byggebordet...Del 1
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hva står på byggebordet...Del 1

 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 10:40

fargene er ferdigblandet og er oljebaserte....har fått blandet opp samtlige NSB farger inklusive OBAS,Flåm og Cargonet....Greit med venner som jobber i jotun og har tilgang til fargekodene 

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 11:09

Da er jeg i gang igjen.....

 

fant frem ett lite bor og boret opp de små hullene i ramma(for å flerne lakken i hullene),dette gjør det mye lettere å montere rekkverk senere....

 

siden buffer bjelken på Di 7 ikke er rød,fjernet jeg forsiktig alle detaljene og malte den grå(Tamiya Dark grey),fargen er ikke helt lik fargen som er brukt på ramma,men close enough......strengt tatt burde hele ramma lakkeres i sort,men siden min modell skal smusses ned vil det ikke ha noen betydning.... plogen sitter festet med to små skruer,plogene får en omgang med airbrush senere....littereringen på bjelken ble rubbet vekk med glassfiberbørste...

 

over og under sees loket i "so far,so good" tilstand,gårsdagens lakkerte kåpedeler er satt på for å få en ide om hvordan sluttresultatet blir....

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 12:38

Andreas:

Du skrev: Men har ikke klart og finne en fornuftig måte og bygge disse tømmerbalkene på.

Jeg var innom HG-Modelle og kikket litt, han har laget denne bilen

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/saurer1-3 36.jpg,

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/GrossDiv/ GrossDiv2/Holz4.JPG,

og brukte deler fra Kibri 10828,

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/GrossDiv/ GrossDiv2/Holztr9.jpg.

En mulighet?

Sjekk ut på http://www.hgmodelle.com/

Ove

Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 15:09

etter litt research har jeg begynt å male detaljene......

 

gripehåndtak og vindusviskere har blitt malt sorte med pensel(størrelse 00).jeg lot vindusviskerne stå på i redsel for å knekke de hvis de skulle fjernes før lakking av førerhus..... som dere ser under så har Marcus(3) kommet for å hjelpe onkel Morten(37)....så det blir en lengre pause i byggingen.... fortsettelse kommer,må en tur i kjelleren og kjøre tog...

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 15:12
er det noen som har bilder av Di 7,eller vet hvor jeg kan finne noen?  fant to på jernbane.net og ett på dansk-jernbanearkiv.dk, trenger flere.....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 16:21
Originally posted by Snikkaren Snikkaren wrote:

Andreas:

Du skrev: Men har ikke klart og finne en fornuftig måte og bygge disse tømmerbalkene på.

Jeg var innom HG-Modelle og kikket litt, han har laget denne bilen

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/saurer1-3 36.jpg,

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/GrossDiv/ GrossDiv2/Holz4.JPG,

og brukte deler fra Kibri 10828,

http://mypage.bluewin.ch/hgmodelle/Bilder/Diverses/GrossDiv/ GrossDiv2/Holztr9.jpg.

En mulighet?

Sjekk ut på http://www.hgmodelle.com/

Ove

Er selvfølgelig en mulighet...

Var mer tømmerbalker som dette jeg tenkte på men.....

Slenger på noen bilder jeg selv har tatt av tømmerbiler med samme typen tømmerbalker siden linken ikke fungerte

img256/8555/volvofh16tmmerbillangsmiy2.jpg

img244/8149/volvofh16tmmerbilym8.jpg



Edited by Andreas - 17 februar 2007 at 21:33
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 16:23

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

er det noen som har bilder av Di 7,eller vet hvor jeg kan finne noen?  fant to på jernbane.net og ett på dansk-jernbanearkiv.dk, trenger flere.....

Prøv materieldatabasen på njk.no Morten, mener det ligger noen bilder der....

Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 16:41
thanks.....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 17:41

Morten, her er også noen bilder, men om de er gode nok vet du bedre tenker jeg...

http://www.jernbane.net/norge/di/di7/index.asp

Ove

Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 20:50

takker for tipsene,trur jeg har det jeg trenger for å fullføre prosjektet.....ny oppdatering kommer i morgen formiddag...Marcus og kaptein kabelsatan tok mye tid i dag og resten av kvelden går med til å feire larvik mj-klubbs formann, Per Aksnes sin 50 års dag... men litt til fikk jeg gjordt og det får dere se i morgen...

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 22:14

Her har det også vært en aktiv MJ-dag. Var en tur inne i Oslo på loddekurs i regi av Øystein Wiik, kjempetiltak Lodding var faktisk ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til Nå er jeg klar for Lps tømmervogner

Litt vogner ble kjøpt + en del landskapsmateriale. Det er derfor blitt bygget videre på dioramat jeg bygger på. Bilder kommer senere.... 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2007 at 22:25
Vel, jeg har fingrene dypt nede i kabelklysa fra helvete... Et fjell har alltid vært i veien for meg så nå rev jeg det vekk. Vet ikke om det kommer på plass igjen etterpå, kan hende stasjonen ved siden av får et spor til istede
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 13:08

etter å ha studert endel bildemateriale,har jeg gjordt følgende...

 

dørhåndtak på førerhytta(over),ble malt med humbrol nr 11. ringene runt lyktene på kåpa(under) har fått en omgang med samme farge(det skarpe øye ser at jeg har fått litt rusk i lakken her...det våtslipes forsiktig vekk med 1500 papir før klarlakk påføres).

 

utløpet på eksospipa (over)ble malt med humbrol nr 33 og hornet(under) fikk en omgang med humbrol 56...

bilder fra flere vinkler....

 

på førerhytta fikk hornet som tidligere nevnt en omgang humbrol nr 56. vinduskarmene foran og bak(ikke på sidene) har blitt malt med humbrol nr 33 for at det skal bli seendes ut som gummilist når vinduet monteres på plass igjen....har brukt penselstørrelse 00 på alt her...

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 13:19
hva med å døpe anlegget ditt til "kabelvåg" mr. Salicath?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 14:40
Eller Kabelstad... Det heter allerede Carlstad så det er lite å endre på

Ting begynner forresten å ordne seg litt... Ingenting er som en søndag i vinterferien med deLillos på stereon!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 15:51

Her kommer noen bilder fra fremdriften på dioramaet

Et lite linjehus fra Hobbytrade har kommet på plass og det meste grunnarbeidet er klart slik at det etterhvert kan bli litt "grønnere" rundt omkring Fjellet er fremdeles litt på eksprementeringsnivået, er så langt ikke helt fornøyd, men vi får se etterhvert....

img256/1738/holdeplass2cw7.jpg

img256/5282/holdeplass1vp9.jpg

Fortsettelse følger.....

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 16:58

Litt gran trær er kommet på... Det skal også på en del mindre grønt rundt omkring. 

Di 3 642 har vært ute på en liten tur, men hastigheten må holdes nede etter streng bedskje fra jernbaneverket grunnet mangelfull sikkring rundt linjen, les gjerde 

img240/6599/merholdeplassrj8.jpg

img48/3057/merholdeplass2fl4.jpg

img248/1248/di32zu9.jpg

 



Edited by Andreas - 18 februar 2007 at 17:04
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 17:27
det begynner å komme seg Andreas....dette blir bedre og bedre...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 17:58

Her kommer ny rapport i Di 7 prosjektet....

 

Etter at den sorte malingen hadde tørket ,testet jeg om vinduene fortsatt passet....og det gjorde de (resultat over og under)

ble fornøyd med gummilist effekten rundt vinduene(over)

Så var det i gang med motering av ymse rekkverk.Jeco har lagt med rekkverk for montering til flere versjoner av loket,så det var bare å begynne å studere bilder og finne frem sporkutteren og klippe ut de delene jeg trengte....

Ettersom jeg tidligere hadde borret opp hullene i ramma(i bruksanvisningen anbefales 0.8mm,men jeg brukte 0.7mm og det holdt i massevis),hadde jeg ingen problemer med monteringen...Redskaper som er kjekt å ha her er pinsett,skalpell,nål og lynlim. jeg punkt limte rekkverket med sparsommelige mengder lim på undersiden av ramma etterhvert som monteringen skred frem.Der hvor det var trangt om plassen tok jeg lim på nålespissen og fikk plassert limet presist..... 

 

(over og under) rekkverk begynner å komme på plass....

 

Alle rekkverk er på plass og nå begynner det å ligne på noe.....Nå skal jeg begynne å male rekkverket og detaljer på ramme og understell.mer om det i neste rapport......

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 17:58

Morten, fant ett bilde på http://www.dansk-jernbanearkiv.dk/.

http://www.dansk-jernbanearkiv.dk/nsb/dpi700/di7634.jpg

Flott arbeid, misunnelig!!!!!!!

Ove

Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:04
Begynner å bli virkelig bra det der Andreas!

Morten og! Flott lok!    Ser ut som det har blitt litt støv under lakken i front, men det er vel lett å kvitte seg med...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:08
Takk Ove.....men det hadde jeg allerede funnet fra før men jeg trenger ett godt bilde fra motsatt side av loket,hvis noen vet om ett?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:11

Jepp, Carl-Fredric......litt forsiktig våtsliping før klarlakken legges på så blir det knall

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:11

Takk for posetiv respons

Begynner å bli mer og mer fornøyd nå, men er fremdeles litt usikker på om fjellet ikke er litt vel kunstig... noen som har tips og komme med??? Tror nok det kommer seg når jeg får på litt mer grønt og kanskje det ikke blir like dominerende

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:15

Dette blir utrolig bra Morten 

Her er et bilde fra andre siden, men er mulig du har sett det før???

http://forsk.njk.no/mdb/visbilde.php?id=16400&aut=



Edited by Andreas - 18 februar 2007 at 18:21
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:15
Litt forsiktig tørrbørsting med hvit eller lysgrå Andreas,så får du mer effekt i fjellet
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:23
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Takk for posetiv respons

Begynner å bli mer og mer fornøyd nå, men er fremdeles litt usikker på om fjellet ikke er litt vel kunstig... noen som har tips og komme med??? Tror nok det kommer seg når jeg får på litt mer grønt og kanskje det ikke blir like dominerende

Vet ikke hva du har brukt som materiale, men: Jeg bruker gips som jeg støper i fjell/steinformer fra Woodland, og vasker deretter fjellet og steinene med div. farger fra Woodland. Etterpå har jeg tørrbørstet med mørke rustfarger, fra Asoa tror jeg.

Søk på "Fossum bruk" her på forumet, da finner du bilder.

 

Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:27

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Litt forsiktig tørrbørsting med hvit eller lysgrå Andreas,så får du mer effekt i fjellet

Takk for tipset, har prøvd meg ut litt forsiktig med Modellcompagniets smussepulver, men var ikke helt fornøyd, får prøve tørrbørsting

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:36
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Takk for posetiv respons

Begynner å bli mer og mer fornøyd nå, men er fremdeles litt usikker på om fjellet ikke er litt vel kunstig... noen som har tips og komme med??? Tror nok det kommer seg når jeg får på litt mer grønt og kanskje det ikke blir like dominerende

Vet ikke hva du har brukt som materiale, men: Jeg bruker gips som jeg støper i fjell/steinformer fra Woodland, og vasker deretter fjellet og steinene med div. farger fra Woodland. Etterpå har jeg tørrbørstet med mørke rustfarger, fra Asoa tror jeg.

Søk på "Fossum bruk" her på forumet, da finner du bilder.

 

Sett mye på de bildene før kjempeflott Hansen

Har prøvd å tørrbørste litt nå, blir bedre.....

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2007 at 18:54
Litt mer grønske så tror jeg inntrykket hever seg en del... Du kan jo prøve å strø på litt busker helt løst og se om det blir bedre...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.