MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hva står på byggebordet...Del 1
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hva står på byggebordet...Del 1

 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 13>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 18:47

Her er en liten "sneak preview" på neste byggerapport som handler om den siste detaljeringen,smussing og hva neste H0 prosjekt blir....

 
Over,fra monteringen av koppel og under skimtes litt av neste H0 prosjekt...og det gleder jeg meg stort til å begynne på....Wink
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 18:37
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Forresten Spørsmål angående Re 4/4 IV Morten... Har disse koblingsholder eller vanlig Marklin krok? 
 
 
Det kan du velge selv,de har blitt levert med begge deler.....men siden plogene mine ser slik ut....
 
 
 
 
 
.......så bruker jeg krok til mine lok,men du kan relativt lett modifiere Roco ploger som har hull til NEM stikket.
 
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2007 at 23:22
Forresten Spørsmål angående Re 4/4 IV Morten... Har disse koblingsholder eller vanlig Marklin krok? 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2007 at 23:17
LOL 
 
Hvor mange gram ekstra det ble, vet jeg faktisk ikke... Bare la på med bly der det var plass og passet på at jeg fordelte det jevnt over... LOket er blitt ganske mye tyngre, tror faktisk ikke det er plass til noe særlig mer inni der nåErmm
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2007 at 21:28
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

I dag har jeg fått vektet ned El14 NSB gods loket mitt. Hadde faktisk ikke trodd at det skulle hjelpe så mye med litt ekstra bly, men det gjorde det alså... Men skal man få mer ut av det er det nok bare en ting å gjøre, bytte drivverk!
 
 
hvor mange gram ekstra? ( høres ut som en dop pusher..LOL)
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2007 at 16:34
I dag har jeg fått vektet ned El14 NSB gods loket mitt. Hadde faktisk ikke trodd at det skulle hjelpe så mye med litt ekstra bly, men det gjorde det alså... Men skal man få mer ut av det er det nok bare en ting å gjøre, bytte drivverk!
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2007 at 19:54
Ble ikke noen tur ned til Gøteborg denne gangen, men til høsten ser det bedre utWink Får prøve å  plukke med meg en til å ha på lager....
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 april 2007 at 23:24

I dag ble det ikke noe bygging,kom plutselig på at Nostalgimessan i Gøteborg var i dag.......så det var opp kl.05.00 og rase avgårde for å jakte på noen donor lok til de 3 El 17 kåpene jeg ferdigstiller for øyeblikket....jeg fant plenty av det jeg søkte etter ,så 2 stk. Re 4/4 IV ble handlet inn for svimlende1500 svenske kroner (totalt)...

 
 
 
Re 4/4 klare for hugging....
 
 


Edited by morten.h - 01 april 2007 at 23:25
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 mars 2007 at 21:04

Alle mj-anlegg med respekt for seg selv må ha sitt eget skippagurra.....mitt er foreløpig på planleggingsstadiet....Wink

 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 mars 2007 at 12:24
Byggebordet... Ja, det er vel tomt her... CFC planene ligger mye på hylla til jeg får tak i litt utstyr (noen som har noe pent brukt å selge meg forresten?)

Jaja, håper jeg får pusla litt på Carlstad før den tid, det blir jo en messe snart!

Men god "høytid-der-vi-feirer-at-vi-spikra-en-stakkar-til-to-treplanker"! Nå drar jeg stikker jeg snart ut i skauen, får håpe mj-bladet er på plass når jeg kommer tilbake.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mars 2007 at 17:48
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Har du bygd om ditt siste innkjøp til AC allerede Morten???
 
 
Nei, alle tre damperne og en stk el 10 står på vent.......(blir ikke veldig lenge til,før de får slepesko og dekoder)


Edited by morten.h - 30 mars 2007 at 17:50
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mars 2007 at 14:36
Har du bygd om ditt siste innkjøp til AC allerede Morten???
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mars 2007 at 10:51
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

en får se hva våren bringer, har en Lotus Elise i garasjen som gjerne vil ut etter vinterdvalen....dessuten begynner det å klø litt i gassfotenWink 
 


Bare husk at selv om det kanskje funker bra før mj-bygging, så er det best å stå over noe godt i glasset før du hiver deg på veien... TongueWink

 
 
He-he....det skal nok gå bra." Medisin glasset "blir stortsett brukt bare når jeg bygger.......Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 22:43
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

en får se hva våren bringer, har en Lotus Elise i garasjen som gjerne vil ut etter vinterdvalen....dessuten begynner det å klø litt i gassfotenWink 
 


Bare husk at selv om det kanskje funker bra før mj-bygging, så er det best å stå over noe godt i glasset før du hiver deg på veien... TongueWink

Fra spøk til alvor... fikk selvangivelsen i dag. Jeg får ganske mye igjen på skatten så nå kan jeg ihvertfall handle litt uten å få dårlig samvittighet. Skal ha påskeferie nå, men jeg er veldig usikker på hvilken type anlegg jeg skal bygge nå... så derfor tenkte jeg at jeg kan bygge et vitrineskap til togene mine der jeg kan stille ut forholdsvis lange togsett (Lok + 5 passasjervogner).


Edited by Yngve - 29 mars 2007 at 23:26
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 22:11
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

 
Har du noen lastebiler???Wink 
 
Nei ser frem til lps"ene, får jeg dreisen på det kan det godt hende jeg bestiller flere, må jo ha en 10 stykker for å liksom ha et tømmertog daWink 
 
 
Mulig jeg har en Petebilt med slep i 1:24.......
 
Blir nok 15-20 lps`er til slutt på meg,må ha ei real slærkeWink.......en får se hva våren bringer, har en Lotus Elise i garasjen som gjerne vil ut etter vinterdvalen....dessuten begynner det å klø litt i gassfotenWink 
 
 
Hehe... Nei det går vel greit med de prosjektene jeg har... Skal bygge ferdig Veggli uthus i kveld... Så er det fjellet som står for tur, og deretter blir det å dra frem kajakken og våtdrakta å padle på Sørlandet i 4-5 dager.... også venter vel det kanskje noen lps"er på meg når jeg kommer hjemWink Forøverig starter også høytidsesongen for MJ innkjøp snart. Tid for å jobbe litt på hagesenteret.... Og på 17. mai skal jeg og en kompis selge ballonger (veldig lett-tjente pengerWink)
 
Håper på at det da kanskje blir en Blå SJ T44, en Tågåkeriet Bergslagen TMY og kanskje en liten skd 206???Wink 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 22:00
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

 
Har du noen lastebiler???Wink 
 
Nei ser frem til lps"ene, får jeg dreisen på det kan det godt hende jeg bestiller flere, må jo ha en 10 stykker for å liksom ha et tømmertog daWink 
 
 
Mulig jeg har en Petebilt med slep i 1:24.......
 
Blir nok 15-20 lps`er til slutt på meg,må ha ei real slærkeWink.......en får se hva våren bringer, har en Lotus Elise i garasjen som gjerne vil ut etter vinterdvalen....dessuten begynner det å klø litt i gassfotenWink 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 21:41
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

 
Skal du ha deg noen lps"er du også Morten???
 
 
Jepp,det skal jeg.....begynner rolig (til å være meg) med 5 stk...samt at en Weller loddestasjon er i bestilling(sammen med en hel haug kjekt å ha til lodding ting).......Jeg har en bod full med ubygde ting, skal jeg sende deg et par i posten Andreas?Wink
 
Har du noen lastebiler???Wink 
 
Nei ser frem til lps"ene, får jeg dreisen på det kan det godt hende jeg bestiller flere, må jo ha en 10 stykker for å liksom ha et tømmertog daWink 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 21:32
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

 
Skal du ha deg noen lps"er du også Morten???
 
 
Jepp,det skal jeg.....begynner rolig (til å være meg) med 5 stk...samt at en Weller loddestasjon er i bestilling(sammen med en hel haug kjekt å ha til lodding ting).......Jeg har en bod full med ubygde ting, skal jeg sende deg et par i posten Andreas?Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 21:23
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Huffameg...der var det rent....du må nok bygge litt AndreasSmile

 
Har ikke så mye å bygge på lenger nå... Ikke en bitteliten lastebil engangEmbarrassed Litt dårlig med penger i kassaConfused Men om noen uker får jeg noen lps byggesett i postkassa så nå har jeg nettopp startet en tråd om loddestasjoner (greit å ha noe å sette dem sammen med ogsåLOL)
 
 
Skal du ha deg noen lps"er du også Morten???
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 21:13

Jer har holdt på med rengjøring av airbrush(tok 3 timer).....fikk den til å fungere såpass at jeg kunne prime de delene på El17 kåpa som jeg begynte på igår.....MEN, ny IL nål og IL tip skal på før det kommer noe Flåmsbana farger på loket....(full byggerapport i webbloggen kommer så fort airbrush delene er i hus..)

 
 


Edited by morten.h - 29 mars 2007 at 21:19
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 21:00

Huffameg...der var det rent....du må nok bygge litt AndreasSmile

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 mars 2007 at 16:46
Sålangt har det ikke skjedd så mye her i dag.... Har ryddet byggebordetWink Oppi alt rotet fant jeg også påbegynte Veggli uthus som jeg skal prøve å ferdigstille i løpet av kvelden...
 
img487/7057/ryddetbyggebordvb2.jpg
 
Så får vi se hvor lenge det varerWacko
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2007 at 20:25

 ingenting bygd i dag,men to nye lok fra Gunilla på postkontoret i strømstad er hentet.....
 
 
 


Edited by morten.h - 28 mars 2007 at 20:27
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2007 at 22:00
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Litt gress-strø rundt omkring så tenker jeg det blir bra Smile
 
Er planen detWink Men tar det litt mer ro i borjan for å kunne se litt mer hvordan det tar seg ut underveis...
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2007 at 16:12
Litt gress-strø rundt omkring så tenker jeg det blir bra Smile
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 mars 2007 at 22:09
Jaja så var man blitt sykemeldt en uke... Fordømte halsbetennelseAngryDeadErmm
 
Men resultatet er sålangt at Veggli endelig er ferdig...
 
img517/273/endamerveggliey6.jpg
 
Det første dioramaet har fått litt mer grønt på seg også... Men det ser fortsatt litt ut som om det har blitt teppebombaConfused Enda mer grønt må nok til...Ermm
 
img517/9151/diorama1amz7.jpg
 
Det andre er hensatt i kjelleren på ubestemt tid (er litt lei det akkurat nåErmm)
 
 


Edited by Andreas - 26 mars 2007 at 22:14
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 mars 2007 at 22:33
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

 
Hei igjen... Klarte å rive av å øddelegge gitteret på den ene Di 3"en min så nå blir det superline på begge to om ikke så alt for lenge....
 
Bare et idiotisk sprøsmål fra min side her: Hvordan fester du disse gitterene??? Limer du de på??? i såfall med hva??
 
 
Jeg har limt mine superline gittere på med lynlim.....ikke vanskelig og blir driit lekkertWink har byttet ut gitterne på samtlige heljan lok...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
AT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 mars 2007 at 19:53
 
"Ser bra ut den der.......men ja...gi resten av taket en liten sprut med sterkt fortynnet farge(smuss)Thumbs%20Up"
 
+ litt tørrkosting med lysare farge for å få fram takdetaljane.
 
Kansje er det rustflekkar på taket???..
 
mvh AT
AT
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 mars 2007 at 18:47
Originally posted by Rune_N Rune_N wrote:

Ble så inspirert av se alt dere har fått til i det siste, så jeg tenkte at nå måtte det gjøres noe. (lenge siden sistWink)

Har lenge tenk å lakkere taket på min Di4. Synes det ser så "slett" ut.
Resultatet ble litt mørkere enn først tenkt, men jeg får heller bare tone ned resten av taket senere.

 
 
Hilsen
Rune
 
 
 
Ser bra ut den der.......men ja...gi resten av taket en liten sprut med sterkt fortynnet farge(smuss)Thumbs%20Up
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 mars 2007 at 18:26
Tja sååå mørkt er det vel ikke. På mange av bildene på nettet av Di4 er taket omtrent helt svart....
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.