Hva "er" MJ folket til daglig? |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 april 2006 at 00:53 |
|
Jeg har ikke vært lenge i MJ miljøet, men har bemerket meg at det er utrolig mange hyggelige mennesker som driver med utrolig mye rart! Hva driver du med til daglig? Selv er jeg (altfor fattig) student , men jobber deltid i faren min sitt regnskapsfirma. |
||
Tut, tut.
|
||
roauk
Veteran Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Selv jobber jeg med konsulentbistand for programvare til regnskapsbransjen. Enig med deg i at det er mange hyggelig mennesker innen MJ-hobbyen. Anbefaler deg å møte opp på messer for å treffe de som er her, eller bli med i en klubb. Da kan selv en "altfor fattig" student få litt valuta for pengene.
|
||
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
||
mav
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Og jeg jobber med store tog Og små tog hjemme MAV som er TXP
|
||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg selger Morris Minier og deler til disse
|
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Skal du "ekspedere" 167/170 i dag? Jeg er lokfører. Edited by J-I Hansen - 11 april 2006 at 09:41 |
||
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg jobber som "Product Engineer, Emergency Lighting" i et større multinasjonalt konsern.
På godt norsk betyr det ingeniør med ansvarsområde produktvedlikehold og -utvikling for nødlys. |
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kjører store tog til daglig.
Et antall år for Flytoget, men fra mai av i NSB. |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
PIO
Medlem i MJF Joined: 21 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg jobber i et CAD-firma som selger / kunderådgiver. Er ansvarlig for kurs, opplæring, og vedlikeholdsavtaler på våre produkter. Vi er forhandler av bla. Autodesk sine produkter, samt maskinvare.
|
||
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !! <a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
avdelingsingeniør, NTNU. Linux og sånn
|
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heisann... Egentlig utdannet kokk, men kjører buss i Stavangerområdet. Rutebuss, men kjører og turbuss i ny og ne bla. til utlandet |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Utdannet Tømerer. Men jobbet som Logistikansvalig, Firmaet fikk økonomiske problemer og tok *kvelden* Siste lønnslippen min sto det Aetat på
Edited by Wickerman - 11 april 2006 at 12:32 |
||
A matter of life and death
|
||
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei! Jeg er uførepensionert flytekniker. MVH, Tom |
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
IT-konsulent i ErgoGroup i Trondheim. Jobber med drift av servere og klienter for ymse firma som har outsourcet sin it-avdeling.
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
Nils Gullhav
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Turbusskusk. Kurer/bud Modelltogreparatørombygger. Elektronikk reparatør. Alarmfikser Og ellers det folk vil betale meg for. Utdannet Elektriker, men da er du flink hvis du får meg til å jobbe med det. Hilsen Nils |
||
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg driver med pris-analyser og -sammenligninger av teletjenester, jobber for et engelsk/amerikansk konsulentfirma. Hilsen Halvor |
||
webmakker
Medlem i MJF Joined: 06 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg driver eget firma innen skilt & reklamebransjen, med hovedvekt på bil-dekor og storformat digitalprint, samt webutvikling og web-hosting.
|
||
Bjørn H.
************************ rollin" & railin" into the southern Sunset.... |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Arkitekt. Eller som tittelen lyder, "sivilarkitekt".
Hvor det der med sivil kommer fra kan man lure på, og det har åpenbart noen gjort, for nå heter det "Master of Architecture". Arkitekturmester, da, kanskje. Eller overbyggmester, som grekerne ville sagt det betyr. Uansett, jeg tegner hus og bruer og sånt. Helst bare for å bygge i modell, men virkeligheten krever sitt... Dessuten jobber jeg innimellom frilans med grafisk design, og litt med webdesign, også, bl.a har jeg en finger med i spillet her på mjf.no... |
||
Steink
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heisan - det var en ny vri. Styrer pengesekken i en kommune (økonomisjef). Mao fordeling av penger til alle som skriker etter mer enn det som finnes. Og litt innkrevning av skatt (Kemner) og andre hyggelige ting . Faktisk ganske trivelig å jobbe med "fordeling av felleskaka" og de til stadig utskjelte politikerne (som jo faktisk gjør sitt beste). Men i kjelleren bygger jeg en verden uten skatt og økonomiske bekymringer Men, egentlig var det flyver jeg skulle vært. Får jo samme vinkel på verden i 1/1 som MJ i 1/87 (vel skalaen blir vel mer 1/10000) |
||
Mvh
Stein Kittelsen |
||
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Får hive meg på, jeg er egentlig utdannet innen personaladministrasjon. Ben-Sigvald |
||
roauk
Veteran Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Burde vel jobbet i SAS du? *hehe* Du var ikke tilfeldigvis på flyvetur til Düsseldorf/Dortmund i helgen som var da? Veldig fin rute som Norwegian har det i forbindelse med Intermodellbau.
Eller som en av oss som reiste til Intermodellbau sa ved innsjekking til en forkjølet Norwegian"er: Det er bedre å være syk å jobbe i Norwegian, enn å være frisk å jobbe i SAS. Edited by roauk - 11 april 2006 at 22:00 |
||
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
||
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Ben-Sigvald der er du ja! Vi er vel på en måtte kalegaer av hverandre. hilsen, |
||
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Helsevesenet her. Ambulansesjåfør. Kjører uheldige turister i Hemsedal. Dårlig lønn, men mye fritid. |
||
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
||
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hmmm, her er det taxi som gjelder. Kjører for Asker og Bærum Taxi.
|
||
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
||
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
For min del er det stor og små mekaniske duppeditter det går i. 3-D modellering og produktutvikling av utstyr til oljeleting/utvinning. Er maskiningeniør.
|
||
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Går ennå på skolen, siste året på ung. skolen, så over på vidregående! ( 1. valget er Elektro, så vi får se på hva det blir .. 2. er kokk, så hvis jeg skal på et MJ-treff,( kommer uansett) har dere kokk på plass .)
|
||
Mvh Espen N.N.
|
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er vel egentlig sånn det er hos de fleste av oss... |
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
Nicholas
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg er flygeleder, og jobber i Røyken. Så da kan alle dere som jobber innenfor flybransjen få dere en skyteskive når det blir flyforsinkelser de neste 10 årene.....
|
||
kjetil
Viderekommen Joined: 31 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Javel da, får legge meg ut jeg og .............
Er billakkerer av yrke, men har nå jobbet i 16 år som lærer innen bilfag, med hovedvekt på billakkering. Koser meg med å jobbe i sammen med mye folk, veldig spennende. MVH Espen |
||
eginor
Medlem i MJF Joined: 13 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jobber som ambulansepersonell på vestlandet. Kanonyrke med dårlig lønn, men som Geir seier: Mykje fritid til toghobbyen.
|
||
Mvh Egil
|
||
Post Reply | Page 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |