EL15 H0 |
Post Reply |
Author | |
Trope
Viderekommen Joined: 25 februar 2018 Location: Norge Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 oktober 2020 at 11:49 |
Skal lage en modell av EL15 med A.C.M.E class 060 som basis og ombyggningssett fra Messingmodeller til for å få en norsk El 15. For å få en mer korrekt modell vurderer jeg å få 3D-printet nye fronter eller helle lokkassen samt andre detaljer.
Er det noen som har tegninger på EL15 jeg kan benytte for å modellere fronter, detaljer eller lokkasse? Ønsker også bilder av en ombygget modell. Edited by Trope - 10 oktober 2020 at 11:55 |
|
Kleindorf
Medlem i MJF Joined: 20 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 125 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk tråden El 15 ombyggingssett: Pelle skriver der: "....., men jeg har allerede originale tegninger av el 15 og har kartlagt
hvilke forskjeller det er på den rumenske versjonen så det er ikke
urealistisk...."
Edited by Kleindorf - 06 desember 2020 at 12:04 |
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |