MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Drømmemodell

 Svar Svar Side  12>
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Daniel Aune Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 august 2007
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 379
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Daniel Aune Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Drømmemodell
    Sendt: 30 september 2007 kl. 15:54


Hva er din drømmemodell i H0 aom ikke er lagd ennå?
Min er damplok type 26c i superlineutførelse.
Hva er din??

Endret av Daniel Aune - 30 september 2007 kl. 15:55
Til toppen
SveinR Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1215
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SveinR Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 30 september 2007 kl. 18:52
Bm87 hadde vært innmari stiligSmile
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 2125
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 30 september 2007 kl. 19:48
Det har jo kommet mange "drømmemodeller" for mitt vedkommede de siste årene, men jeg har alltid ønsket meg en "ordentlig" norsk trikk på et anlegg. Da mener jeg hovedsalig Oslo-trikker på 80-tallet.

Hawa og Gullfisken er riktignok laget i modell, selv om sistnevnte har vært nærmest umulig å sette sammen.

Men Høka og SL79 gjenstår ennå... Trondheimstrikkene er det sikkert også noen som ønsker seg :-)

Endret av Pelle - 30 september 2007 kl. 19:49
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
Roger Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1581
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Roger Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 17:36
Hei!
 
Jeg er ikke så opptatt av at "drømmemodellen" må være laget som Superline, eller om den er i "plast". Men jeg kunne ønske å se Skd 224 produsert (og gjerne ennå flere skiftemaskiner også).
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Til toppen
einjen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 17 september 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1335
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér einjen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 18:51
trondheimstrikker ja.......
noen som vet noe?.....
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 18:54
Trondhjemstrikken skal jo komme i modell i regi av Sporveishistorisk forening, men sannelig om de har oppdatert informasjonen på sine sider, ikke noe nytt siden februar.
Vi venter i spenning!
Maila dem, jeg, så får vi se.
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 587
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 19:00
Vi begynner nå nesten å gå tom for ting som ikke er produsert enda når det gjelder trekkraft. (hvis vi ser bort fra en damplokene og masse sære skiftetraktorer).
 
Men noen drømmemodeller:
BM 62 en motorvogn i tre, veldig sært, veldig norskt!!!
Skd 213, den kraftigste traktoren i sin tid og helnorsk
El. 3, Første norske dobbeltlok på Ofotbanen
Lm2, urnorsk revisjonsvogn
 
Og ... El. 13 i helt ny utgave!
 
Hilsen,
Laurenz
 
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 19:17
Drømmemodell?

Hm, på TMJKs nye anlegg trenger vi vel en fire-fem BM 86/91- Ikke superline, den er flott den som fins, men ikke akkurat billig...

NMJ skal en gang komme med BM69... men BM 86/91 i masseproduksjon er vel mer interessant for de fleste, siden den har gått omtrent over alt?

Den har ruslet rundt fra 1938 til 90-tallet, rundt 55 år, faktisk, og kan dermed gå på omtrent alt som fins av modeller av ikke-elektrifiserte jernbaner i Norge. Også på mange elektrifiserte strekninger, Rørosbanen hadde jo slikt materiell, og det gikk jo "under tråd" fram til Støren.

Noen burde se å få laget dem! I TMJK vil vi trenge den om 2-3 år vil jeg tro, og det burde holde for å ta fram en utsøkt modell til en akseptabel pris. Eller så må vi vel bygge dem sjæl? (Svein, her har du neste Skala design-prosjekt!)

Info:
BM86
BM91
Til toppen
SveinR Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1215
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SveinR Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 19:59
Sitat: Henning L Henning L skrev:

Drømmemodell?


Noen burde se å få laget dem! I TMJK vil vi trenge den om 2-3 år vil jeg tro, og det burde holde for å ta fram en utsøkt modell til en akseptabel pris. Eller så må vi vel bygge dem sjæl? (Svein, her har du neste Skala design-prosjekt!)
 
Må bare vente til skipperen er ferdig på skolen, så blir det kanskje noe mer fart i sakene..  Men personlig så vil jeg ha en annen motorvogn først...
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Til toppen
janerts Se rullemeny
Nykommer
Nykommer


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 75
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér janerts Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 20:47
Synest no at Type 92 bør vere den første motorvogna frå Skala designTongue eg då.

Jan-Rune


Endret av janerts - 01 oktober 2007 kl. 20:48
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 20:57
Sitat: SveinR SveinR skrev:

Sitat: Henning L Henning L skrev:

Drømmemodell?


Noen burde se å få laget dem! I TMJK vil vi trenge den om 2-3 år vil jeg tro, og det burde holde for å ta fram en utsøkt modell til en akseptabel pris. Eller så må vi vel bygge dem sjæl? (Svein, her har du neste Skala design-prosjekt!)
 
Må bare vente til skipperen er ferdig på skolen, så blir det kanskje noe mer fart i sakene..  Men personlig så vil jeg ha en annen motorvogn først...


Ja, 87 ... den er jo ikke dum! Men litt liten for Glomfjordbanen, og i allefall for liten for Vindheimbanen.

86/91 ruler! Hm, den er jo ganske enkel, ikke mye som skal til for å etse den, i alle fall. Taket er jo dobbelkrumt, men eller er det vel ikke noe særlig som er komplisert? Fins det noen egnede drivverk, tro?
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 21:04
Sitat: janerts janerts skrev:

Synest no at Type 92 bør vere den første motorvogna frå Skala designTongue eg då.


92 er da en riktig stygg liten sak. Wink
Dessuten er den fra 1984... altfor ny! Angry
Til toppen
einjen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 17 september 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1335
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér einjen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 21:09
BM92 er min favoritt. tett fulgt av BM86.
kunne denne ha  latt seg fornorske til en BM92?
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Til toppen
studenten Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Medlem siden: 27 juli 2007
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 153
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér studenten Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 21:09
Sitat: Pelle Pelle skrev:


Det har jo kommet mange "drømmemodeller" for mitt vedkommede de siste årene, men jeg har alltid ønsket meg en "ordentlig" norsk trikk på et anlegg. Da mener jeg hovedsalig Oslo-trikker på 80-tallet. Hawa og Gullfisken er riktignok laget i modell, selv om sistnevnte har vært nærmest umulig å sette sammen. Men Høka og SL79 gjenstår ennå... Trondheimstrikkene er det sikkert også noen som ønsker seg :-)


Jeg kan egentlig ikke forstå at SL79 ikke er aktuell som modell, så vidt jeg veit er både leddvogna og italieneren bygget med standard sidevegger og understell, men med tilpasset front for den byen vogna skal operere i. Med andre ord vil det være muligheter for mange versjoner av samme vogn, hvis man først lager et sett med vegger.
Til toppen
Lars D Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen


Medlem siden: 03 oktober 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 14
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Lars D Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 22:16
Når jeg er ferdig på skolen lover jeg at det blir mer fart på sakene Svein R.Smile. Er jo noen av modellene her vi har snakka mye om uten å røpe alt for myeWink
Lars D
Til toppen
Lars Gjertsen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Medlem siden: 30 oktober 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 744
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Lars Gjertsen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 23:32
Sitat: einjen einjen skrev:

BM92 er min favoritt. tett fulgt av BM86.
kunne denne ha  latt seg fornorske til en BM92?
 
Det har allerede vært gjort. En utførlig byggebeskrivelse finner du her: http://www.tognett.no/article.asp?s=13&ID=244
 
Artikkelen er skrevet av mjf.no"s utformer og designer; Morten Pelle Korsmo (Pelle). Link til tegninger av BM 92 finner du på samme side.
Til toppen
SveinR Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1215
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SveinR Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 oktober 2007 kl. 23:47
Sitat: Lars D Lars D skrev:

Når jeg er ferdig på skolen lover jeg at det blir mer fart på sakene Svein R.Smile. Er jo noen av modellene her vi har snakka mye om uten å røpe alt for myeWink
 
Ja bare hold kontroll på styrbord og babord du, så skal vi nok få til noeSmile
 
Hva skjedde med Bm92 modellen din Lars?  Hmm har jeg ikke et bilde av den her en plass?
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Til toppen
Kjell H. Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 2443
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Kjell H. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 oktober 2007 kl. 08:23
Jeg synes ikke vi skulle glemme en tilsvarende tema som gikk på et forum for noen år siden. Da var det mange som skrek  over seg på mangel av en BM69 -  plast eller messing likegyldig, bare det kom en BM69.
 - Så kom det er BM69 på markedet og hva skjedde? - Intet "storsalg" for initiativtakeren som hadde satset både tid og penger på prosjektet.
 
Kan vi trekke noen lærdom av dette?
Vi kan gjerne ønske oss modeller men ønskene må følges opp av håndfaste bestillinger dersom produsenter skal satse på oss.
 
Ellers støtter jeg Svein R i at en BM87 hadde vært midt i blinken!
Dette er en motorvogn med lang driftstid og spredd over hele jernbanenettet. Den kan lages i flere versjoner og med Gx.
Den er også så kort at den vil få plass selv på de minste anlegg.
Eneste utfordringen en produsent vil få er alle naglene og det utelukker nok plastproduksjon?
 
 
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 oktober 2007 kl. 10:48
Kjell, vi kan i allefall trekke den lærdommen at:
a) Folk vil ikke nødvendigvis spa opp oppimot 10000 kr.
b) En viss aktør kom samtidig på banen og lanserte alle varianter av BM 69, rimelig, 2-3000 kr. Dette skulle leveres innen kort tid ... Tør vedde på at dette reduserte salget betraktelig. Aktøren leverte slett ikke innen fristen, og sånn "frykt, usikkerhet og desperasjonstaktikk" - FUD! - skal man ikke lytte til; Når noen kommer på banen umiddelbart etter at noen andre har lansert et prosjekt, kan det være at det ikke nødvendigvis har kommet lenger enn til tanke- og fabuleringsstadiet...

Jeg tar forøvrig gjerne en BM87, også! Men helst en BM86.

Endret av Henning L - 02 oktober 2007 kl. 10:51
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1112
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 oktober 2007 kl. 00:18
Sitat: Henning L Henning L skrev:

Trondhjemstrikken skal jo komme i modell i regi av Sporveishistorisk forening, men sannelig om de har oppdatert informasjonen på sine sider, ikke noe nytt siden februar.
Vi venter i spenning!
Maila dem, jeg, så får vi se.


Det ser ut til at eposten min fikk dem til å få ut finger"n... LOL
Fikk svar og de har også lagt ut det samme på nettsidene sine. Ser ut til at det kan bli trikk over jul en gang - produksjonen skal i gang før jul, i alle fall - hvis alt går bra!
Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 2125
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 oktober 2007 kl. 22:09
Mulig jeg har sovet i timen her, men var det ikke NMJ som en gang lovte en fornorsket utgave av Limas tilsvarende "SL 79"?

Er det mulig å få tak i disse modellene lenger, eller er det andre produsenter som også lager dem?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 2125
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 oktober 2007 kl. 22:10
LM2 er så absolutt også på ønskelisten!
Synes jeg så noe prototypemodeller på denne en gang, Svein?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
SveinR Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1215
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SveinR Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 oktober 2007 kl. 22:55
Sitat: Pelle Pelle skrev:

LM2 er så absolutt også på ønskelisten!
Synes jeg så noe prototypemodeller på denne en gang, Svein?
 
Du må ha sett feil;)
 
 
Men jeg har personlig gått på en liten smell med Lps tømmervognene, så må hente meg inn igjen. Så slike gøye prosjekt som Lm2 må desverre venteCry
 
Men Morten har du tømt postkassa di nå? Har prøvd å sende PM og mail til deg.
 
 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Til toppen
Stian Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 04 januar 2007
Land: Bergen
Status: Utlogget
Points: 1451
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Stian Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 oktober 2007 kl. 16:26
hmmmmm.......... min drømme modell må vere................  caroline med karreter
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Til toppen
Ørj@n Se rullemeny
Nykommer
Nykommer
Avatar

Medlem siden: 13 februar 2007
Land: Noreg
Status: Utlogget
Points: 45
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ørj@n Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 oktober 2007 kl. 17:25
skulle gjerne hatt hele flåmsbana toget.
har hørt en plass at  el 17 i flåmsbana design skal komme 
hadde jo vert fint med signatur ogsåSmile
Helsing Ørjan :)
Til toppen
Yngve Se rullemeny
Veteran
Veteran
Avatar

Medlem siden: 21 oktober 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 305
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Yngve Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 oktober 2007 kl. 17:45
Jeg liker veldig godt de togene jeg ser til daglig, dvs de som går til og fra Bergen. Har B7 vogner, og når EL18 kommer så skal nok EL16 loket få litt kamp om plassen på øverste hylle.

Ellers hadde det vært utrolig kult å ha WLAB-2 i modell så man kunne satt sammen et moderne natttog. Er ingen kjempefan av BM73, men samtidig hadde det vært sinnsykt kult å ha i modell ettersom jeg ser de hver eneste dag. Cargonet EL14 med containervogner, og OBAS EL13 med biltog stiller også veldig høyt på listen.

Skd 220c i nydesign skulle jeg gjerne hatt, men de er altfor dyre for meg.

Trenger bare å legge til BM69 nå så har jeg nevnt stort sett alt som går til og fra Bergen.Wink


Endret av Yngve - 27 oktober 2007 kl. 17:48
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Til toppen
Stian Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 04 januar 2007
Land: Bergen
Status: Utlogget
Points: 1451
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Stian Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 oktober 2007 kl. 17:51
hehe 69ern blir mest sansynelig i gammeldesign
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 2125
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 oktober 2007 kl. 23:16
Sitat: Stian Stian skrev:

hmmmmm.......... min drømme modell må vere................  caroline med karreter


SÅ KLART!!!!! godt innspill
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
Daniel Aune Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Medlem siden: 11 august 2007
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 379
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Daniel Aune Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 oktober 2007 kl. 23:19

Sj Da står øverst på min kjøpeliste nå.
NMJ har en 941 til salgs.
16000 må jeg ut med, så håper jeg får sopet opp en hel del før noen andre får den!

Endret av Daniel Aune - 28 oktober 2007 kl. 23:19
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran


Medlem siden: 07 mai 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 1169
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 oktober 2007 kl. 23:24
Sitat: Stian Stian skrev:

hehe 69ern blir mest sansynelig i gammeldesign
 
I første runde ja... Men det vil uten tvil dukke opp flere varianter senere...
 
Edit: Rettet skrivefeil...


Endret av Andreas - 28 oktober 2007 kl. 23:39
Hilsen Andreas.   
Til toppen
 Svar Svar Side  12>
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,094 sekunder.