MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Andreas' anleggsblogg

Svar Svar Side  <1 456
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 07 mai 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 31 januar 2011 kl. 16:56
Har solgt det meste....

Endret av Andreas - 31 januar 2011 kl. 16:57
Hilsen Andreas.   
Til toppen
hutsi Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 25 november 2008
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér hutsi Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 februar 2011 kl. 13:57
tør jeg spørre hvorfor du går over til dc?Smile
Til toppen
Stig Roald Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 05 november 2010
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Stig Roald Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 februar 2011 kl. 19:39
Sitat: Andreas Andreas skrev:

Skjer ikke stort for tiden. Men har fått bygget om en Scania R580 fra Bring Frigoskandia til riktig akselkonfigurasjon.

Hvordan bygget du den om??
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 februar 2011 kl. 20:39
Sitat: hutsi hutsi skrev:

tør jeg spørre hvorfor du går over til dc?Smile

Har alltid tenkt som så at hvis jeg skulle starte på nytt så ble det med DC pga. at jeg ser litt flere muligheter i skinneutvalg og materiell. Så når jeg valgt å satse på litt eldre materiell ca. 1960-1983, ble det likestrøm når likevel det meste skulle selges...
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 februar 2011 kl. 20:41
Sitat: Stig Roald Stig Roald skrev:

http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=2524&title=guide-til-ombygging-av-trekkvogner
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 22 februar 2008
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 februar 2011 kl. 07:42
Skal bli spennende å følge med på utviklingen her Andreas. Med inntrykket av anlegget ditt fortsatt friskt i minnet fra Kråkstad gleder jeg meg til fortsettelsen!Smile

Svein

H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Til toppen
Stig Roald Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 05 november 2010
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Stig Roald Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 februar 2011 kl. 15:05

[QUOTE=Stig Roald]

http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=2524&title=guide-til-ombygging-av-trekkvogner

Takker, så ikke ut til å være helt lett så får tenke litt på saken.
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 februar 2011 kl. 17:50
Sitat: Svein_A Svein_A skrev:

Skal bli spennende å følge med på utviklingen her Andreas. Med inntrykket av anlegget ditt fortsatt friskt i minnet fra Kråkstad gleder jeg meg til fortsettelsen!Smile

Svein

Takk for det Svein!

Kommer nok ikke til å stille på messa i Kråkstad i år... Går sakte fremover. Begynte i ny jobb som maskinfører i januar så det blir ikke så mye tid til overs....
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 februar 2011 kl. 17:51
Sitat: Stig Roald Stig Roald skrev:

[QUOTE=Stig Roald]

Takker, så ikke ut til å være helt lett så får tenke litt på saken.

Er ikke så vanskelig.... bare å prøve... Lykke tilThumbs Up
Hilsen Andreas.   
Til toppen
helleland Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 31 mai 2010
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér helleland Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 mars 2011 kl. 23:59
Fantastisk flott det anlegget du bygget! Til stor inspirasjon og veldig lærerikt, da du forklarer så lekende lett hva du gjør! Thumbs Up
Solgte du dette anlegget også?

Ser frem til bygging med DC fra deg snart! Wink
Mvh

Stein Helleland

~ DIESEL ONLY, PLEASE ~
Til toppen
 Svar Svar Side  <1 456
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.