MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Spor 0 gruppe på Hudd
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Spor 0 gruppe på Hudd

Post Reply Post Reply
Author
von Weisse View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote von Weisse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Spor 0 gruppe på Hudd
    Posted: 18 februar 2026 at 12:29
Hei, jeg har vært borte fra hobbyen i noen år, men har vendt tilbake, denne gangen med spor 0, skala 1:45. Etter neste 50 år med HO er det artig å prøve noe nytt. Det tekniske er for det meste det samme, men størrelsen er noe man må venne seg til både når det gjelder sporplan og landskap. Alt jeg hadde av materiell og bygninger ble solgt, men jeg gjenbruker mitt gamle digitalsystem fra Lenz. 

Jeg vet ikke hvor mange som holder på med denne skalaen i Norge, men det finnes en liten gruppe på Facebook. Selv har jeg opprettet en gruppe på Hudd som later til å være et sympatisk og mindre aggresivt alternativ til amerikanske sosiale medier. Formålet med gruppen er å dele erfaringer i form av bilder og tekst og jeg inviterer hermed alle som er interessert i denne skalaen (trenger ikke å ha anlegg selv) til å bli med.

Ellers tenker jeg å poste litt om byggingen her, etter hvert som jeg har noe å vise frem.

Det er enkelt å registrere seg på Hudd og om du er der allerede kan du søke etter Modelljernbane 1:45 (Spor 0) eller kanskje bruke denne lenken? https://hudd.no/groups/14872
Spor 0 - 1:45
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.066 seconds.