Z21 direktekobling til fleksiskinner |
Post Reply |
Author | |
jaksae
Viderekommen Joined: 21 mars 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 67 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 desember 2016 at 11:24 |
Eg har nettopp kjøpt eit Roco z21 startsett, men eg skal ikkje bruke Geoline-skinnene. Hart lagt ut berre fleksiskinner. Men eg treng kabling frå z21 til skinnene. På undersida av tilkoblingsskinna (Geoline) er der ei lita printplate. Kva funksjon har denne, og vil det bli noko problem å koble kabel direkte frå skinnene og til den grøne pluggen som skal inn i z21 ?. Denne pluggen kan berre settast inn i ei bestemt retning. Har det noko å bety om dei to ledningane til skinnene bli bytta om ?
|
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan koble rett på skinnestrengene. Det anbefales å koble mange steder på anlegget og bruke kabel med noe dimensjon. Det spiller ingen rolle om du bytter om ledningene på z'en. Det blir akkurat det samme som å snu et lokomotiv på skinna.
|
|
jaksae
Viderekommen Joined: 21 mars 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 67 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker.
Ja har lodda ledninger på alle skinnedelene. Har stort sett brukt 1,5 kvadrat. ( Har splitta opp ei mengd strømledninger frå gamle datamaskiner) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |