Z21 app virker ikke |
Post Reply |
Author | |
Tor-Åge Auberg
Viderekommen Joined: 20 november 2018 Location: Norge Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 desember 2021 at 22:48 |
Jeg installerer Z21 igjen etter flytting. Jeg har lastet ned den siste oppdaterte appen på mitt Samsung nettbrett tab 4. Brettet registrerer nytt nettverk fra min TP-Link som da er Openwrt. Problemet er da at appen ikke registrerer nettverket Openwrt. Jeg har en hvit boks og ledning er koblet til Lan4.
|
|
el18
Viderekommen Joined: 08 oktober 2008 Location: Switzerland Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du også har WLAN inn i huset så har z21 App av og til problemer med å kobble seg med TP-Link WLAN.
|
|
Johannn
Medlem i MJF Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(1)
|
Kva IP-adresse har du på nettbrett (dei tre første gruppene)?
Døme: 192.168.0.xxx (xxx er fjerde gruppen og den er uvesentleg i denne sammenhengen) Z21 er satt opp med fast adresse 192.168.0.111 Om ikkje nettbrettet ditt har 192.168.0.xxx som adresse vil den ikkje snakke med Z21. Då er det to moglege veger for å ordne dette, endre ip-adresseområde på router til 192.186.0.1-192.168.0.256. Eller endre ip-adresse på din Z21 noko som er litt meir komplisert men ikkje umogleg.
Edited by Johannn - 26 desember 2021 at 19:54 |
|
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
|
|
Tor-Åge Auberg
Viderekommen Joined: 20 november 2018 Location: Norge Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har det men er ikke tilkoblet.
|
|
Tor-Åge Auberg
Post Options
Thanks(0)
|
Da skal jeg prøve dine gode forslag. Jeg har forresten registrert at ikonet for min router blinker når jeg bruker det lokale nettverket, selv om Z21 ikke fungerer.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |