MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

z anlegg komplett til salgs

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
valdresbanen Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 14 mars 2013
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér valdresbanen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: z anlegg komplett til salgs
    Sendt: 14 mars 2013 kl. 19:44
Via en kollega har jeg kommet over et komplett z anlegg som skal selges. Det er fra et dødsbo i Tyskland, nord for Munchen. Jeg undersøker interessen for at noen vil kjøpe hele anlegget komplett. Det er ca 4 meter langt. Det er samlet siden 80 tallet, Det skal være ca 30 uike lokomotiv. Mer eksakt liste over hva det inneholder skal utarbeides i løpet av påsken. Jeg kan også skaffe til veie bare lokomotivene med vogner og selge det samlet. Det er svært mye utstyr som ligger i landskapet og som i ligger i ulike esker skuffer. 
Bildene sier en del. Jeg er selv helt ukjent med verdiene til togene, men jeg har aliert meg med en bekjent som er ekspert på H0. Jeg har påtatt meg oppgaven for familien å undersøke hva som er best for dem og hva man kan forvente å få for dette. Ved rask avgjørelse kan dette bli solgt rimelig i forhols til den enorme mengden med utstyr.
Til toppen
Heine Pedersen Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Heine Pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 mars 2013 kl. 22:12
Jeg vil tro at det er mest penger å hente på å selge lok og vogner hver for seg (eller vogner i små grupper som hører sammen) på tyske ebay. Og annonsere med at de er villige til å sende til hele Europa eller verden kontra bare til Tyskland som mange gjør. Jeg har fulgt Z-skala på ebay i mange år, og de som vil sende bare til Tyskland får mindre bud enn de som vil sende til utlandet.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.