MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Woodland mod-u-rail

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Unge_Lafton Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 12 mai 2008
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Unge_Lafton Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Woodland mod-u-rail
    Sendt: 14 juni 2009 kl. 13:14
Hei.
Noen som har bygd anlegg med Woodland mod-u-rail ?

Mvh
Joachim Lafton
Til toppen
LokoJon Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 12 mars 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér LokoJon Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 juni 2009 kl. 20:13
Hei !

Jeg har brukt konseptet på konstruksjon av mine moduler. Smart løsning som er lett å håndtere. Sjekk i forumet på min tråd under Webloggene: "CenterVille og SmallGarden Station" Her ser du hvordan jeg har adaptert systemt til min egen løsning. Jeg har kjøpt standard isoporplater fra Maxbo og brukt Woodland sinde raisere. Fungerer godt.
Jeg har ikke kjøpt og bygget disse selv, men ut fra mine erfaringer skulle de være gode produkter til å skape fleksible løsninger med.

Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Til toppen
ses Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 09 november 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér ses Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 juni 2009 kl. 20:34
LokoJon: Du bør se litt på den webloggen du henviser til, for den var ikke så veldig brukervennlig. Tekst ligger delvis oppå hverandre og lenkene i menyen er bare delvis virksom/klikkbar. Jeg har testet med både FIrefox og MSIE, så dette virker ikke å være browseravhengig heller.
Svein S
Til toppen
LokoJon Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér LokoJon Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 juni 2009 kl. 21:02
Hei !

Webloggen jeg henviser til, ligger jo her på forumet, og jeg kan ikke se noe galt med den ?Shocked  Den ligger under Weblogger; "CenterVille og SmallGarden Station". Den ser helt normal ut på min skjerm slik som alle andre. Men hvis det er min hjemmeside du henviser til, vet jeg at den er  litt merkelig. Her på min PC ser den helt normal ut, men dersom jeg går inn på min hjemmeside fra andre pc"er, ser jeg at teksten legger seg oppå og sklir inn i hverandre. men jeg har prøvd å justere det, men får det ikke til. Dersom du eller andre har kompetanse slik at jeg kan få orden på det, send meg gjerne en privat e-post om kontaktinfo, slik at jeg kan få hjelp til å få dette på plass.
Takk for tilbakemelding uansettClap
Hilsen fra

LokoJon

Til toppen
LokoJon Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér LokoJon Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 juni 2009 kl. 21:09

Her ser du skjermbildet fra min pc:

Hilsen fra

LokoJon

Til toppen
ses Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 09 november 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér ses Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 15 juni 2009 kl. 00:31
Ja, det var hjemmesiden din jeg kommenterte. LEste visst ikke godt nok det du skrev. Sorry.
Svein S
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.