MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Sřk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Weblogg for Andreas

Svar Svar Side  <1234>
Forfatter
  Trĺd Sřk Trĺd Sřk  Innstillinger for trĺd Innstillinger for trĺd
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 16:42

da var loket ditt kommet trygt frem Andreas....tok noen bilder som bevis...

...skal se om jeg rekker litt AC ombygging pĺ den i kveldWink

"tog skal gĺ pĺ skinner, ikke stĺ pĺ hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Til toppen
Yngve Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 21 oktober 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Yngve Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 16:45
Er vel unřdvendig ĺ si at nĺ ble jeg misunnelig... LOL Dćven for et flott lok!!!
Se mine togvideoer (og en del annet) pĺ http://www.youtube.com/user/MrYoung86

Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 16:49
Var vel ikke akkurat en bombe at det utsagnet kom fra deg YngveWink....skal lakke den om i fiolillalysegrřnnLOLLOL
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 07 mai 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 20:48
Der var den kommetTongue Takk for bildene MortenBig%20smile 

Kjempestas nĺr denne blir ferdig ombygget... Ser bare enda mer fram til messaWink

PS: "lĺner" bildet ĺ lager en avatar jegWink 

Endret av Andreas - 17 oktober 2007 kl. 20:49
Hilsen Andreas.   
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 21:35
dřnn i orden det.....bare lĺnWink

Morten Hagen
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 21:47

Du skal fĺ vite hva jeg har gjordt.....ca. kl 23-23.30Wink

Morten Hagen
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 22:12
Sitat: morten.h morten.h skrev:

Du skal fĺ vite hva jeg har gjordt.....ca. kl 23-23.30Wink 

Ser fram til detWink Blir det ESU dekoder for AC digital/analog du setter i den?
Hilsen Andreas.   
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 23:11

Har kommet sĺ langt at det bare er slepesko og dekoder som mangler.....og for ĺ fĺ plass til slepesko,gjorde jeg fřlgende...

....for ĺ fĺ plass til slepesko mĺ drivverket pĺ den ene boggien fjernes...

.....sĺ jeg plukket den ene boggien i deler og fjernet alle tannhjula..

.....satte det sammen igjen og skrudde bĺnnplata jeg tok avstřp av pĺ plass.....nĺ skulle det vćre plass til slepesko....  kan godt sette inn ESU dekoder i den Andreas...mĺ ringe ĺ bestille i morgenWink

Morten Hagen
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 oktober 2007 kl. 23:16
Vakkert... Du er rett og slett en kunstner av dimensjoner, stĺr ikke fast for noeClap Sĺ lenge det er en grei "midt pĺ treet" dekoder som fungere ogsĺ analogt (ja skam meg, har ikke investert i digitalsystem)... sĺ er det egentlig samma hva...

Takk igjen for hjelpenSmile 

Endret av Andreas - 17 oktober 2007 kl. 23:32
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 november 2007 kl. 21:11
Oppdatert!
Hilsen Andreas.   
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 november 2007 kl. 21:27
Se her ja....Wink trudde du bare lagde "Leverance" Lastebil for tiden, fřlger med i spenning......

Morten Hagen
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 15 november 2007 kl. 14:59
Hehe neida, blir litt annet ogsĺ. Sĺ forresten bilen i Oslo i dag... Trenger noen flere deler til den, men ellers sĺ skal du ikke se bort i fra at "fřrsteutkastet" er klart nĺr jeg tar turen innom Stavern i vinterWink 
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 desember 2007 kl. 21:42
Oppdatert 3. desmeber
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 januar 2008 kl. 20:19

Oppdatert!

Hilsen Andreas.   
Til toppen
Stian Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 04 januar 2007
Land: Bergen
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Stian Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 januar 2008 kl. 20:34
dette ble stilig!Thumbs%20Up likte mye bedre  de skinenne du har nĺ en de andreSmile
Norsk matriell en gang pĺ 60-70tallet

Mvh stian
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 februar 2008 kl. 17:41
Oppdatert!
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 februar 2008 kl. 09:16
Har endret bildene til "frimerkeformat" slik at man slipper ĺ scrolle i hovedinnleggetSmile
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 april 2008 kl. 09:58
Oppdatert
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Christian Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 09 januar 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Christian Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 april 2008 kl. 15:18
Prřv pĺ Byarkivets hjemmesider Andreas. De har masse gamle flyfoto av Oslo.

http://www.byarkivet.oslo.kommune.no/

Endret av Christian - 27 april 2008 kl. 15:19
Tut, tut.
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 april 2008 kl. 23:18
Takk, Christian... Smile 
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 august 2008 kl. 22:37
Oppdatert!
Hilsen Andreas.   
Til toppen
morten.h Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér morten.h Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 oktober 2008 kl. 12:55
Gratulerer med dagen, Andreas Wink

Morten Hagen
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 oktober 2008 kl. 19:30
Mange takk, MortenWink
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Snikkaren Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 11 april 2006
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Snikkaren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 oktober 2008 kl. 23:55
GratulererBig%20smileClap

Winkve
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 oktober 2008 kl. 10:23
Takk takkSmile
Hilsen Andreas.   
Til toppen
Andreas Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Andreas Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 november 2008 kl. 21:45
Da har jeg ryddet litt i fotoalbumet mitt og lagt ut en god del togfoto fra norske spor, jeg har tatt i lřpet av det siste ĺret.

Mer kommer etterhvertSmile

Hilsen Andreas.   
Til toppen
Chr. Lil. Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 08 januar 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Chr. Lil. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 mai 2009 kl. 12:34
Hmm.. hvorfor fĺr jeg ikke frem fotoalbummet nĺr jeg trykker pĺ linken? Kommer bare til at siden ikke finnes...
Christian L.
Til toppen
SverreNN Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 23 februar 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SverreNN Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 mai 2009 kl. 12:35
Sitat: Chr. Lil. Chr. Lil. skrev:

Hmm.. hvorfor fĺr jeg ikke frem fotoalbummet nĺr jeg trykker pĺ linken? Kommer bare til at siden ikke finnes...

Jeg og fikk samme problem
Hilsen Sverre.
H0 digitalt.
Til toppen
Chr. Lil. Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 08 januar 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Chr. Lil. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 mai 2009 kl. 13:18
Det gjelder faktisk alltid, om jeg prřver ĺ ĺpne en link til fotoalbumet gĺr det aldri..
Christian L.
Til toppen
SverreNN Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 23 februar 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér SverreNN Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 mai 2009 kl. 14:34
Merkelig.
Hilsen Sverre.
H0 digitalt.
Til toppen
 Svar Svar Side  <1234>
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert pĺ 0,093 sekunder.