MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Villgress

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Morten Jacobsen Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 05 november 2004
Land: Bergen, Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Morten Jacobsen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Villgress
    Sendt: 12 februar 2009 kl. 20:49

ER det noen som har noen gode forslag til materialer og metoder for å modellere villgress (utenom elektrostatisk gress)?  Jeg kommer i hu at noen limte fast hampmatter og deretter rive i disse.  Hvor får man i så fall tak i slike matter?  

Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Til toppen
Mr Bridger Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 05 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Mr Bridger Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 februar 2009 kl. 22:38
Heki har masse produkter som er supert til å lage villgress. Send meg en mail, så kan jeg anbefale litt forskjellig. Gresset på bildet under er laget med diverse Heki-matter.

Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Til toppen
Chr. Lil. Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 08 januar 2009
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Chr. Lil. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 12 februar 2009 kl. 22:40
Togbutikken.no har villgress... Bare søk på "wild" i søkefeltet så kommer det en del produkter Wink
Christian L.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.