Viessmann/Lenz/Uhlenbrock.. hjelp!!! |
Post Reply |
Author | |
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 oktober 2006 at 09:14 |
Nå kommer kanskje ikke Viessmann Commander i løpet av de første månendene, men den ser ut som et godt valg når man kjører DCC. Fra før av har jeg en enkel Roco digitalkontroll men med flere lok og kun en Lokmaus så er det litt begrenset hvor mye man kan leke seg
Multipelkjøring er bl.a. umulig... I tillegg kunne jeg tenkt meg å digitalisere/motorisere om ikke alle sporveksler så de fleste, og på det punktet er vel kanskje Viessmann Commander den beste? Noen som vet når den kommer, ca pris på den og er det egentlig det beste valget? Har ingen fremomoduler så valget gjelder egentlig bare for et hjemmeanlegg... |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det jeg lurer på er hva slags operativsystem som skjuler seg inne i disse commander-boksene (av ulik fabrikat).
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du sjekket Digitrax Zephyr ?
* Full multippel * Styrer veksler / signaler * Samt mulighet for og bruke 2 analoge trafoer som ekstra kjørekontrollere. Den ene kan også brukes som strømmforsyning. * Lese av dekoder og programmere * Dette for under kr. 1500,- |
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan det brukes til Vekselstrøm også? |
|
Hilsen Andreas.
|
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zephyr er kun for DCC likestrøm.
|
|
|
|
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Digitrax har jeg ikke tenkt på... hvor i landet kan man få kjøpt det? (el. på nett?)
|
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Du kan kontakte Laar Import & Sale Jeg husker ikke epost-adressen, men den finner du i MJ-bladet. Jeg har handlet av ham selv, og er godt fornøyd. Han yter svært god service. Anbefales ! Lykkr til med valget av digitalt utstyr ! MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
BNSF DASH 9
Post Options
Thanks(0)
|
E-mail til Laar Import laarimp gmail.com
Bruk tlf.nr. 958 66 066 Fyll inn krøllalfa foran gmail. En lykklig Digitrax bruker siden 1994. |
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |