Verktøy for bretting av metall |
Svar ![]() |
Forfatter | |
kjethau ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 06 november 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18 september 2010 kl. 13:18 |
Heisann
Jeg kom over noen billeder av et kjekt verktøy til å bøye metall på et annet forum.
Er det noe av forumets altvitende medlemmer som vet hvor man kan få tak i noe lignende i Norge?
Eventuelt utenlandske nettbutikker.
Jeg legger ved linker til to billeder som viser verktøyet jeg mener.
Mvh
Kjetil
|
|
![]() |
|
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 03 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 1215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skala Design har hatt noe slikt å solgt på messer og jeg kan sikkert skaffe flere.
Ellers så har RimboGrande slike www.rimbogrande.se.
HobbyLand her i Bergen hadde også tilsvarende i butikken for en stund siden, så er godt mulig nmj har slike også.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
kjethau ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 06 november 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Der var den ja.
Da kontakter jeg Rimbo Grande
Takk for linken Svein
Mvh
Kjetil
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |