Verdi på Marklin Di3 analog |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 mai 2015 at 15:13 |
Hva er bruktverdi på en strøken analog Marklin Di3 hvis jeg skal selge den?
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og er en ekte Marklin metall Di3 lett å selge?
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Legg den ut for salg så finner du vel ut det? |
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er ikke Märklinmann, men jeg solgte nettopp en strøken 3143 (3.605 fra 1983/1986) i en litt slitt eske for 800,-. Det tror jeg er en ganske gjengs pris, muligens litt på den rimelige siden. Alt mellom 800 og 1000 tror jeg er vanlig for en pen modell i eske. Dersom det er fra den eldre serien synes de å gå litt dyrere. Digitaliserte versjoner går også for noe mer. Dersom både lok og eske er som nytt, og du treffer den rette samleren, så kan du kanskje få noe over 1000. Tror forresten den prisen din på EL16 DCC er milevis over markedspris, men det finner du jo fort ut:-)
StenR
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sett Di3 (Hamo) nede i 250kr. Virker som 800kr er en grei pris. Første utgaven (husker ikke katalog nr) selges noen hundre lapper mer.
|
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |