Ukens tilbud på Lidl: 12V trafo |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 juli 2005 at 12:39 |
På Lidl denne uken selger de 230V til 12V DC omformere med hele 5A kapasitet for 79,- kroner. Selv om det hadde vært bedre med AC, så er det likevel mye man kan bruke 12V DC til, og 5A for 79 kroner er ikke hver dag man kommer over Eirik |
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tipset. Har fått kjøpt til meg selv i tillegg til at to kamerater kjøpte. Det er faktisk 13V og 5 A - skal gi 65W, så den er nok fin som strømforsyning til Digitrax boostere (ikke Zephyr) som også kan mates med likestrøm. Jeg skal bruke den til min DB100. mvh KnuT |
|
utmarka
Nykommer Joined: 23 mars 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har fått tak i en gammel Merklin kran. masse ledninger, noen som har tips eller koblingskjema?
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bjørn Egil
|
|
utmarka
Nykommer Joined: 23 mars 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
tusen takk, Bjørn Egil..Det var akkurat det jeg trengte !!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |