MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Trær på 1,2,3

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
baywatch4ever Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 11 mai 2009
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér baywatch4ever Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Trær på 1,2,3
    Sendt: 15 november 2009 kl. 14:59
Her er en liten ide til hvordan man kan lage grantrær lett, raskt og billig.

Jeg kjøpte en plastikkgran-grein på Nille til 25 kr, og har funnet ut at den dekker ca 25 trær. Ta greinen fra hverandre. Den sitter bare sammen med noen plastfester som er klemt på.

Klipp så greinen til en trekantet form, eller hvilken som helst form du ønsker at treet skal ha.

Smør deretter denne inn med lim og dryss ønsket type materiale over så det fester seg. Jeg har her brukt Faller terrain Grass.

Her er treet til venstre dekket med statisk gress.

Og vips, treet er ferdig på 1,2,3!!! WOW

Endret av baywatch4ever - 16 november 2009 kl. 18:09
Til toppen
Viderekommen
Viderekommen

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér baywatch4ever Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 15 november 2009 kl. 15:00
Noen som vet hvordan jeg fikser størrelsen på bildene? Ser nå at de ble useriøst store...
Til toppen
b e pedersen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér b e pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 15 november 2009 kl. 18:56
Jeg bruker et "medhengende" Microsoftprogram som heter Microsoft Office Picture Manager.
Veldig enkelt brukergrensesnitt for å justere litt av hvert på bildene.
Bjørn Egil
Til toppen
Viderekommen
Viderekommen

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér baywatch4ever Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 16 november 2009 kl. 18:09
Har oppdatert innlegget med bedre bilder nå:-)
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.