MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Trær og busker fra scratch
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trær og busker fra scratch

 Post Reply Post Reply
Author
TeVe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 desember 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TeVe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trær og busker fra scratch
    Posted: 01 september 2015 at 13:07

Får jeg gjøre oppmerksom på et utmerket engelsk forum hvor man kan finne denne inspirasjonen til trær og vegetasjon

rm-web

I Sverige finnes en utmerket bygger av samme

Svensktmjforum



Terje




Terje V.
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 september 2015 at 20:22
Takk for 2 veldig bra linker! De er lagret. 
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 oktober 2015 at 23:40
Kan noen fortelle meg hvordan jeg bygger trær selv. Alt man lager selv er mer gøy. Man kan kjøpe hus i O-skala, som jeg har, men jeg kjøper løse balsaplater og lager norske hus etter fantasi. Jeg vil gjerne ha kunnskap om hvordan man lager trær. Angående stamme etc så har jeg 3D-printeren min, men hvordan feste bladene og også få det realistisk? Man får perfekte varer i butikken av trær men jeg syntes en del av hobbyen er å lage scratch. (jeg lager jo til og med tognvogn i O-skala fra scratch i plastikk) Så angående trær. Jeg er nyskjerrig og jeg trenger kunnskap. 
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.