MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Trær og busker fra scratch

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
TeVe Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 08 desember 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TeVe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Trær og busker fra scratch
    Sendt: 01 september 2015 kl. 13:07

Får jeg gjøre oppmerksom på et utmerket engelsk forum hvor man kan finne denne inspirasjonen til trær og vegetasjon

rm-web

I Sverige finnes en utmerket bygger av samme

Svensktmjforum

Terje

Terje V.
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 september 2015 kl. 20:22
Takk for 2 veldig bra linker! De er lagret. 
Til toppen
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 oktober 2015 kl. 23:40
Kan noen fortelle meg hvordan jeg bygger trær selv. Alt man lager selv er mer gøy. Man kan kjøpe hus i O-skala, som jeg har, men jeg kjøper løse balsaplater og lager norske hus etter fantasi. Jeg vil gjerne ha kunnskap om hvordan man lager trær. Angående stamme etc så har jeg 3D-printeren min, men hvordan feste bladene og også få det realistisk? Man får perfekte varer i butikken av trær men jeg syntes en del av hobbyen er å lage scratch. (jeg lager jo til og med tognvogn i O-skala fra scratch i plastikk) Så angående trær. Jeg er nyskjerrig og jeg trenger kunnskap. 
Mvh.
Designer
HJM.models
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.