Trenger hjelp ASAP |
Post Reply |
Author | |
Stian Kolrud
Nykommer Joined: 10 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 mai 2006 at 21:11 |
Trenger litt hjelp jeg. Det skal være bygdekveld på skolen om noe over ei uke, og lurte på om noen har høyfjellsplogen fra Pünther de ville selge. Skal prøve og få tak i en MZ til da og tenkte det kunne være gøy for de minste med et gult lok med en stor plog på . Så håper veldig på at noen kan hjelpe meg med det. Var vel kanskje ikke heilt rette stedet og spørre men.
På forhånd takk MVH Stian |
|
Mest geniale setninga:
Dont" You think that I don"t think that You don"t think that I don"t think that I don"t know! Ble ikke sagt av annet enn |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
131 treff og ingen svar. Jeg har ikke det du er på jakt etter , men jeg har noen Heljan ploger. Er usikker på hvordan den du er på jakt etter ser ut. Har noen bilde?
|
|
Tut, tut.
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modellhilsen
Claes |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er på jakt etter noe sånt jeg kan sette på damplok. Prøvde på NMJ men det eneste de har er Di3 plog... den er litt liten men gjør seg på 0-3-0 damplok.
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |