Jeg kan ikke gjøre dette her. Les! |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Helgejohan3 ![]() Veteran ![]() ![]() Medlem siden: 20 november 2014 Land: Nederland Status: Utlogget Points: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06 oktober 2015 kl. 22:55 |
Jeg har funnet ut at 3D-printeren min er møkk til HO men vanvittig rå på N-skala. N-skala er det overhodet ikke marked for i Norge så nå klapper jeg igjen munnen om salg og reklame for HJM.models.
Nå skal jeg oppføre meg som et anminnlig medlem og ikke selge i norge når jeg ikke kan printe bra nok. Men for noen superdetaljer jeg får i N-skala... I Nederland er N-skala populært og der er det marked for N-skala så farvel til hjm.models i Norge. Jeg selger fra nå av bare i Nederland så hva jeg lager og selger snakker jeg heretter ikke om på forumet. Det jeg derimot skal snakke om er egne prosjekter, som feks den O-skala vognen jeg lager med 3D-printeren min. Slike ting og bilder av framgang... Og høflige kommentarer i andres tråder også... Jeg ville bare si dette...
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |