Åtte fantastiske togturer |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 oktober 2015 at 11:29 |
Artikkel i dagens Bergens Tidende
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
npkarlsson
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enda flere flotte togturer!
I sommer fikk jeg fra mine barn en fantastisk bok jeg gjerne vil anbefale videre: "The Journey - The fine art of travelling by train", Gestalten, Berlin, (2015). 272 sider tykt papir med utrolige togreiser og flotte bilder fra hele verden, i stort format. Riktig en "coffee table" bok til å vise fram og kose seg med. Norge er representert med Flåmsbana, resten spenner fra Orient-ekspressen via Trøffeltoget i Italia og den Transsibirske jernbanen til reiser jeg aldri hadde hørt om i Afrika, Asia og Amerika. Så vidt jeg vet ble boken kjøpt via Amazon, men kan sikkert bestilles også i Norge - ISBN 978-3-89955-569-1. Kanskje noe å ønske seg til jul? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |